Tulen vihaiseksi kun luen näitä juttuja, taas yksi nuori kaunis nainen pilaa ulkonäkönsä ottamalla silikonit
Naisessa ei ole yksinkertaisesti mitään vikaa eikä hänellä ole mitään syytä ottaa silikoneja. Miksi tälläisiä kisoja järjestetään? Tulen joka kerta raivoihini, minusta tämä on sairasta, enkä voi tajuta tätä touhua. Mikä näitä ihmisiä vaivaa, niin kisojen järjestäjiä kuin tuota naista.
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/411291-han-on-suomen-seksikain-20…
Kommentit (153)
Ehkä toi on niitä naisia jotka on vain menetettyjä tapauksia, yleensä nämä silarimuijat on vain oma rotunsa eikä heistä kannata välittää, mikään järkipuhe ei riitä. Ne 2desin implantit on heille kuin aarre ja kultaharkkoja, silmät kiiluu kuin mielipuolella kun he miettii silikoneja.
Huono itsetunto vaivaa niitä nuoria naisia, jotka nuorena leikkelevät itseään. Ymmärrän ne naiset jotka imetyksen takia ovat menettäneet rintansa. Itse olen lapseton läski= isorintainen. Olisin mielelläni hoikka ja pienirintainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä näkisin Shakiran alasti täällä heiluttamassa persettä ja ryömimässä lattialla niin voisi seistä aika lujaa olipa tissit pienet. Samalla tavalla reagoisi kaikki miehet, siis ne jotka ei ole homoja.
Joten se siitä tissinkoon jankuttamisesta, tuo riittäkööt esimerkiksi.
Toki, mutta ei yhtään haittaisi vaikka sillä olisi isommat tissit. Silarithan sillä jo onkin. Ei Tanja vienonenkaan rumentunut silareilla.
Haha ! Ai keskustelun taso onkin tämä?? Tanja Vienonen?? Oletko seurannut uutisia viimeiseen kymmeneen vuoteen?? Ei saatana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016012521000180_iq.shtml
Naisia, joilla on pienet rinnat.
Listasta puuttui lukemattomia kauniita pienirintaisia naisia. Charlize Theron, Kate Beckinsale, Eva Longoria, Shakira, Gwen Stefani noi äkkiseltään tuli mieleen ja heitä voisi listata tuhansittain.
Kun eipä sillä tissien koolla edelleen ole yhtikäs mitään merkitystä, kun vielä kerran isot tissit = kaunis ja seksikäs, ei pelkästään ja pieni, normaalirintainen pääsee tuonne halutuimpien sekä kauniiden, seksikkäiden ihan kärkeen myös.
Noilla naisilla on keskikokoiset rinnat, ei pienet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä näkisin Shakiran alasti täällä heiluttamassa persettä ja ryömimässä lattialla niin voisi seistä aika lujaa olipa tissit pienet. Samalla tavalla reagoisi kaikki miehet, siis ne jotka ei ole homoja.
Joten se siitä tissinkoon jankuttamisesta, tuo riittäkööt esimerkiksi.
Toki, mutta ei yhtään haittaisi vaikka sillä olisi isommat tissit. Silarithan sillä jo onkin. Ei Tanja vienonenkaan rumentunut silareilla.
Haha ! Ai keskustelun taso onkin tämä?? Tanja Vienonen?? Oletko seurannut uutisia viimeiseen kymmeneen vuoteen?? Ei saatana...
Kuka helvetin Tanja Vienonen? En googleta.
-miäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listasta puuttui lukemattomia kauniita pienirintaisia naisia. Charlize Theron, Kate Beckinsale, Eva Longoria, Shakira, Gwen Stefani noi äkkiseltään tuli mieleen ja heitä voisi listata tuhansittain.
Kun eipä sillä tissien koolla edelleen ole yhtikäs mitään merkitystä, kun vielä kerran isot tissit = kaunis ja seksikäs, ei pelkästään ja pieni, normaalirintainen pääsee tuonne halutuimpien sekä kauniiden, seksikkäiden ihan kärkeen myös.
Ei ole, pienet noi on, niin siroja ja pieniä osa heistä että luulet niiden olevan keskikokoisia, optinen harha suhteessa kroppaan.
No ei tuo ny mikää erikoinen tipu ole! Tiedän monta paremmannäköstä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, pienet noi on, niin siroja ja pieniä osa heistä että luulet niiden olevan keskikokoisia, optinen harha suhteessa kroppaan.
Nimenomaan kroppaan suhteutettunahan rintojen kokoa katsotaankin. Onhan se nyt itsestään selvää, että sirommassa vartalossa jo melko pienet rinnat näyttävät isoilta, kun taas leveähartiaisella lihavahkolla naisella hyvinkin iso koko näyttää suht pieneltä.
Korvienväliin tuo täytettä kaipaa, eikä tisseihin...
"Kiitos bensalenkkarit, jotka äänestitte minut voittoon", huhhuh. Tuo nainen on tyhmä kuin saapas.
Pahemman luokan huomioh***a. Ihan määrätietoisesti haluaa joksikin julkisuudenhahmoksi, kun joka helvetin paikassa pitää olla tyrkyllä. Meinaa vielä syksyllä bikini fitness kisoihin. Haha. Onnea vaan.
Miten te jaksatte vaivata päätänne jonkun toisen ihmisen päätöksestä ottaa silikonit?
Siinähän ottaa. Ei mua haittaa.
Kyllä julkisuudessa on pienirintaisiakin kaunottaria, ekana tulee mieleen Shakira ja Gwen Stefani yms.
Vaikka toki mediassa on liikaa silikonirintoja, nuorten tyttöjen käsitys normaalista voi vääristyä.
Mulla on silikonit, en olisi halunnut ottaa jos kyse olisi vain koosta...mutta imetykset teki rinnoistani mummotissit. Silikoneilla sain entiset, normaalit rintani takaisin. Enkä todellakaan ole bimbo.
Shirley Karvanan katuu tätä kovasti.
Hei, ootko sinä big tits/lollonmies/lättärinnat_hyi_yök se sama teinijonne, joka yritti aikoinaan vittuilla minulle irc galleriassa pienistä rinnoistani :D? Nauratti, kun 12-14 vee jantteri yrittää näpäyttää nuorta aikuista ja iskeä vyön alle noin typerällä asialla, kun itse kuitenkin harrastin sitä seksiä vakituisen kumppanin kanssa harva se päivä, kun tämä teini-jonne runkkaili galleria-kuville :D.
Valitettavasti olen jotunut häätämään miehiä ihan vaivoiksi asti pois kimpusta ja näin lähellä kolmea kymmentä saan päät edelleen kääntymään, vaikka kävelen ostarilla ilman meikkiä. Kaikki kumppanini ovat rakastaneet pieniä rintojani, sillä pakko myöntää - ne ovat todella kauniit! Terhakat ja hyvänmuotoiset, esteettiset. Oma mieheni nukahtaa yleensä rintani hänen käsissään, hän rakastaa näiden hyväilyä.
Älkää hyvät naiset missään nimessä hävetkö pieniä rintojanne, monet miehet rakastavat pieniä rintoja! On sitäpaitsi plussaa, että nämä penalin ei niin terävät keskittyvät lolloihin älykkyyden sijaan, joten meille jää ne kaikki todelliset helmet :). Älykkäät, kiltit ja monin tavoin menestyvät miehet ;).