Onko kaikilla jo Eamesin tuolit ja foscarini caboche?
Gallupinomaisesti kiinnostaa. Olen ajatellut itse hankkia. Mutta onko wt?
Kommentit (68)
Mitkä tuolit sopisivat gabochen kanssa?
Minkälainen se pöytä on, minkä päälle gaboche tulee? Mikä on asunnon muu tyyli eli onko kaikki 2010-lukua?
Mä oon niin wt että en ollut koskaan edes kuullut noista avauksessa mainituista tuotteista.
Pikaisen googlailun perusteella, ei ole, ja ei missään olosuhteissa myöskään tule. Meni kyllä niin kauas siitä minkä itse koen viehättäväksi että huh.
Voi elämä mikä brassailuketju :'D
Vierailija kirjoitti:
Minä kamppailen nyt käytettävyyden ja mukavuuden vs tyylikkyyden kanssa. Meillä on ihanat pehmeät tuolit, mutta ne on aikoja sitten out dated. Eamesit miellyttää silmää, mutta pelkään niiden olevan epämukavat. Ja ilmeisesti myös narisevat.
Foscarini Gaboche meille tulee. Se on jo päätetty.
Mikähän olisi kaunis jalkalamppu? Olen vähän Flosin mallistosta katsellut.
Ap
Löytyykö läheltäsi esim. Vepsäläisen myymälää? Suosittelen käymään koeistumassa Eamesit. Harkitsin itse ostavani keväällä sellaiset käsinojattomat, mutta jätin väliin kun istuinmukavuus ei tyydyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut yksinkertaiset ja eleettömät, vaikkapa Pantonit.
Tai miksei ne Eamesin taivutetusta puusta olevat tuolit, joissa yksinkertaisempi jalka.
Vierailija kirjoitti:
Minä kamppailen nyt käytettävyyden ja mukavuuden vs tyylikkyyden kanssa. Meillä on ihanat pehmeät tuolit, mutta ne on aikoja sitten out dated. Eamesit miellyttää silmää, mutta pelkään niiden olevan epämukavat. Ja ilmeisesti myös narisevat.
Ap
Meillä on Artemiden Tolomeo Mega Terra jalkalamppuna. Pidän siitä, että lamppua saa siirreltyä helposti ilman, että tarvitsisi koko jalkaosaa lähteä kääntelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin wt että en ollut koskaan edes kuullut noista avauksessa mainituista tuotteista.
Pikaisen googlailun perusteella, ei ole, ja ei missään olosuhteissa myöskään tule. Meni kyllä niin kauas siitä minkä itse koen viehättäväksi että huh.
Joo sama😀en ees tienny mistä täs puhuttiin joten tuskin niitä meillä on, ja tuskin on tulossakaan.
Toivottavasti ette mene siihen vipuun että ostatte kaiken knollin ja muiden vastaavien kuvastoista. Mikään ei ole tylsempää kuin isolla rahalla tehty "sisustus" jossa on kaikki standardikliseet kuten eamesin nojatuoli ja noguchi-pöytä.
Mistä helkkarista joku tietää tuolejakin nimeltä? Tämä ketju on omituinen.
Kiitos, tiedän mitä EN hanki. Eniten hajottaisi, jos huomaisi että oma koti on joku sopulisisustusluola... hrrr
Vierailija kirjoitti:
Gallupinomaisesti kiinnostaa. Olen ajatellut itse hankkia. Mutta onko wt?
Tarkoitat varmaan Lounge Chair? Ei minusta ole wt, jos on vintage. Uudet on wt.
Caboche on kyllä minusta erittäin tyylitön rehellisesti sanottuna. Mutta jokainen tavallaan; ihan ok jos sellaisesta itse tykkäät. Älä anna muiden mielipiteen vaikuttaa, vaan tee rohkeasti omat sisustusvalintasi, vaikka sitten se Caboche!
Minusta se oranssi/keltainen caboche olis ihana ja sopii ihan hyvin modern midcentury tyyliin mitä eamesitkin ovat :)
Itsellani on feikit esmesin dsw:t. Tykästyin siihen ulkonäköön mutta en halunnut panostaa niin isoa summaa näin opiskelijana sisustukseen. Niitä tuoleja ei kyllä erottaisi alkuperäisestä millään.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen se pöytä on, minkä päälle gaboche tulee? Mikä on asunnon muu tyyli eli onko kaikki 2010-lukua?
Pöytäkin on vielä hakusessa. Vinkkejä siihenkin otetaan ilolla vastaan.
Ap
Olivat mielestäni rumia, aivan kaikki. Mikä noissa maksaa? Suunnittelijan nimi? Voi typeriä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tiedän mitä EN hanki. Eniten hajottaisi, jos huomaisi että oma koti on joku sopulisisustusluola... hrrr
Onko naamasi vihreä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä helkkarista joku tietää tuolejakin nimeltä? Tämä ketju on omituinen.
Varmaan samasta syystä, kun joku tietää kirjojen nimiä tai vaikka biisejä, sekä kirjailijoita ja säveltäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meillä on Artemiden Tolomeo Mega Terra jalkalamppuna. Pidän siitä, että lamppua saa siirreltyä helposti ilman, että tarvitsisi koko jalkaosaa lähteä kääntelemään.
Meillä tulee Tolomeo pojan makkariin, mutta lukulamppuna 👍😊
Ap
Mun mielestä wt:tä parhaimmillaan ovat sellaiset tavarat, jotka ovat erittäin tunnistettavia ja joiden suosio perustuu pitkälle siihen, että muillakin on sellaiset ja että jo tavaraa näkyy joka paikassa.
Tällä hetkellä noita Eameseita on vain kaikilla ja ne on vaan tosi mielikuvituksettomat, eivätkä kerro omistajan esteettisestä mausta mitään.
Rahalla tai hintalapulla ei ole väliä; kalliista hinnasta huolimatta (tai usein juuri siksi) joku asia voi olla hyvinkin wt. Samaan sarjaan menee kaikki Vuittonit ja ylikalliit kangastossut eli Converset. Tyyliä ja makua ei saa rahalla.