Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla jo Eamesin tuolit ja foscarini caboche?

Vierailija
05.07.2016 |

Gallupinomaisesti kiinnostaa. Olen ajatellut itse hankkia. Mutta onko wt?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kamppailen nyt käytettävyyden ja mukavuuden vs tyylikkyyden kanssa. Meillä on ihanat pehmeät tuolit, mutta ne on aikoja sitten out dated. Eamesit miellyttää silmää, mutta pelkään niiden olevan epämukavat. Ja ilmeisesti myös narisevat.

Foscarini Gaboche meille tulee. Se on jo päätetty.

Mikähän olisi kaunis jalkalamppu? Olen vähän Flosin mallistosta katsellut.

Ap

Löytyykö läheltäsi esim. Vepsäläisen myymälää? Suosittelen käymään koeistumassa Eamesit. Harkitsin itse ostavani keväällä sellaiset käsinojattomat, mutta jätin väliin kun istuinmukavuus ei tyydyttänyt.

Juu, Vepsäläisellä on tarkoitus käydä lähiaikoina.

Ap

Vierailija
42/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs. Eames. Rhymes with screams.

Mikä kirja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tuolit sopisivat gabochen kanssa?

Jotkut yksinkertaiset ja eleettömät, vaikkapa Pantonit.

Tai miksei ne Eamesin taivutetusta puusta olevat tuolit, joissa yksinkertaisempi jalka.

Jostain syystä Pantonit ei ole minun makuuni. Kiitos kuitenkin ideoinnista.

Ap

Vierailija
44/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Caboche. Ja Eames on suunnitellut koko joukon erilaisia tuoleja. Kannattaa miettiä minkälaisen huonekalun haluaa, eikä minkä brändin haluaa. 

Vierailija
45/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut yksinkertaiset ja eleettömät, vaikkapa Pantonit.

Tai miksei ne Eamesin taivutetusta puusta olevat tuolit, joissa yksinkertaisempi jalka.

Jostain syystä Pantonit ei ole minun makuuni. Kiitos kuitenkin ideoinnista.

Ap

Onhan ne aika voimakas elementti, vaikkakin muotoilultaan yksinkertaiset. Mutta istumismukavuudeltaan kyllä loistavat. Omaa makuaan pitää tietysti "kuunnella".

Vierailija
46/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mrs. Eames. Rhymes with screams.

Mikä kirja?

En tiedä, mutta mielestäni Ray on jäänyt miehensä varjoon.

Vierailija
47/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ette mene siihen vipuun että ostatte kaiken knollin ja muiden vastaavien kuvastoista. Mikään ei ole tylsempää kuin isolla rahalla tehty "sisustus" jossa on kaikki standardikliseet kuten eamesin nojatuoli ja noguchi-pöytä.

Minusta Noguchipöytä on ihana!

ap

Vierailija
48/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kamppailen nyt käytettävyyden ja mukavuuden vs tyylikkyyden kanssa. Meillä on ihanat pehmeät tuolit, mutta ne on aikoja sitten out dated. Eamesit miellyttää silmää, mutta pelkään niiden olevan epämukavat. Ja ilmeisesti myös narisevat.

Foscarini Gaboche meille tulee. Se on jo päätetty.

Mikähän olisi kaunis jalkalamppu? Olen vähän Flosin mallistosta katsellut.

Ap

Löytyykö läheltäsi esim. Vepsäläisen myymälää? Suosittelen käymään koeistumassa Eamesit. Harkitsin itse ostavani keväällä sellaiset käsinojattomat, mutta jätin väliin kun istuinmukavuus ei tyydyttänyt.

Juu, Vepsäläisellä on tarkoitus käydä lähiaikoina.

Ap

Vepsäläinen on wt.

Vierailija
49/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Gonorrhea makuuhuoneessa ja tykkään kyllä. Keittiömme nurkkaukseen olen kahden vaiheilla Fusillin ja Cannellonin välillä.

Olohuoneen tuolit on Lepuksen mallistosta.

Vierailija
50/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei sitten omasta takaa ole mitään makua tai tyylitajua, kun pitää tänne tulla kyselemään ? Mistä hitosta me voidaan tietää mikä teille sopii, kun ei tunneta teidä perhettä ollenkaan?

Tyyli syntyy muusta kuin yksittäisistä tavaroista. Ja tyylikäs koti kuvastaa siinä asuvia ihmisiä. Sun koti kuvastaa vaan sitä, kuinka hyvin osaat kopioida lehtien ja blogien kotien yksittäishankintoja.

Vierailija
51/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Mitä noi edes on?

Vierailija
52/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mitään perittyjä huonekaluja, joilla saisitte kotiinne edes vähän kerroksellisuutta?

Ja älä mene sinne Vepsäläiselle :)

Designin pitää olla vintagea tai antiikkia, muuten annat todella nousukasmaisen kuvan itsestäsi.

Onko sinulla ammattisisustajaa, jonka puoleen voisit kääntyä jos omat rahkeet ei riitä?

Vierailija
53/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten omasta takaa ole mitään makua tai tyylitajua, kun pitää tänne tulla kyselemään ? Mistä hitosta me voidaan tietää mikä teille sopii, kun ei tunneta teidä perhettä ollenkaan?

Tyyli syntyy muusta kuin yksittäisistä tavaroista. Ja tyylikäs koti kuvastaa siinä asuvia ihmisiä. Sun koti kuvastaa vaan sitä, kuinka hyvin osaat kopioida lehtien ja blogien kotien yksittäishankintoja.

No, jos noin paljon ärsyttää, niin eihän sun tarvitse lukea tällaista aloitusta. Rauha! Ei tällä palstalla ole kielletty keskustelemasta sisustuksesta.

Vierailija
54/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolit ovat todella hyvät istua, eikä muutakaan moitittavaa ole omien kokemusten mukaan. Valaisimista en osaa sanoa, ei ole oikein omaan makuuni.

Vierailija
55/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä mitään perittyjä huonekaluja, joilla saisitte kotiinne edes vähän kerroksellisuutta?

Designin pitää olla vintagea tai antiikkia, muuten annat todella nousukasmaisen kuvan itsestäsi.

Onko sinulla ammattisisustajaa, jonka puoleen voisit kääntyä jos omat rahkeet ei riitä?

On perittyjä huonekaluja. Enkä erityisemmin pidä antiikista. Nousukasmainen kuva ei minua haittaa. Pääasia, että itse tykkään ostamistani tuotteista. Eikä ole ammattisisustajaa. Aiemmin oli ja sisusti aivan päin mäntyä. Enää en ota. Mutta tykkään ajatustenvaihdosta ja ideoista. Siksi aloitin tämän ketjun.

ap

Vierailija
56/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh siis ensimmäinen oli joku tuoli ????mutta mikä se f alkuinen on?????

Vierailija
57/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On perittyjä huonekaluja. Enkä erityisemmin pidä antiikista. Nousukasmainen kuva ei minua haittaa. Pääasia, että itse tykkään ostamistani tuotteista. Eikä ole ammattisisustajaa. Aiemmin oli ja sisusti aivan päin mäntyä. Enää en ota. Mutta tykkään ajatustenvaihdosta ja ideoista. Siksi aloitin tämän ketjun.

ap

Lounge Chair vai ne ruokapöydäntuolit?

Vierailija
58/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eamesin ruokapöydän tuolit on muuten matalat verrattuna nykytuoleihin. Kannattaa huomioida pöydän korkeus, ettei joudu istumaan epämukavasti.

Vierailija
59/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eamesit on olleet jo kymmenen vuotta. Keinutuoli vielä kauemman aikaa.  Ja ärsytti kovasti kun tuoleista tuli "sopulituoleja". Nyt onneksi Hay About A Chair on varmaankin se sopulituoli, joten suosio lienee laskussa.

Vierailija
60/68 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallia on korotettu muutamalla sentillä ja mittasuhteita muutenkin muutettu, joten mataluus ei ole enää ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme