Mitä söit tänään? Rehellisesti.
Älä vastaa, jos et uskalla olla rehellinen. Loppuun pituus ja paino.
Oma listani kellonaikoineen:
8:45 2 viipaletta ruisleipää, päällä kummassakin 1 viipale jotain juustoa ja 3 suolakurkkuviipaletta. Kahvi mustana.
11:30 nepalilaista lounasravintolassa eli riisiä, kukkakaalia, juustoa yms. Noin puolet naanleivästä. Juomana hanavettä. Jälkkärinä Aino-jäätelötuutti lähikaupasta.
14:00 kahvi mustana
21:00 munakas: 2 munaa, viipale tofua, sipuli, kaksi pientä paprikaa, salaattijuustoa
160/85
Kommentit (647)
Klo. 11.00 smoothie, kaurapuuro mustikoilla ja pellavarouheella, 100% kauraleipä kurkulla ja tomaatilla, kahvia.
Kuulostaa hyvältä, eikö...
Klo. 16.00 ranskalaisia ja vegepuikkoja 4 kpl ja erilaisia kastikkeita. Tupla ja iso pätkis.
Näinpä.
Tähän mennessä (kello on tätä kirjoittaessa 17.03) olen syönyt kermainen kanaruukku-nimisen einesruoan, juustonaksuja, suklaata, hiukan vaahtokarkkeja ja juonut vettä ja 1½ energiajuomaa. Syön vielä luultavasti 2 einesruokaa (yhden noin tunnin päästä ja toisen vähän ennen puolta yötä), viinikumimakeisia, lisää juustonaksuja ja juon vettä ja 1-2 energiajuomaa. Lisäksi olen ottanut 2 masennuslääkettä, 1 ahdistusta lievittävän lääkkeen, 1 särkylääkkeen selkäkipuun, 2 kalaöljykapselia ja 1 monivitamiini-hivenainetabletin. Olen 170 cm/54kg. Mielenterveysongelmaisena en vain jaksa syödä kunnolla.
Yhen itsetehdyn hampparin, 2 pilttiä ja muutaman alkoholijuoman.
174/65
En mitään. Ei hyvitä syödä kun kaikki tulee ylös. Onneksi vesi pysyy alhaalla.
Lihapulla, jogurttia ja pähkinöitä ja rusinoita. Kohta kanaa.
Aamulla kaksi viipaletta ruisleipää juustolla ja kurkulla, sekä kaksi isoa kuppia kahvia mustana. Toinen aamupala töissä, lisää kahvia ja joku mättökolmioleipä.
Päivällä kaksi sämpylää jotka olin täyttänyt hummuksella ja rucolalla, pullo vichyä. Puoli levyä suklaata.
Iltapäivällä loput suklaalevystä.
Nyt äsken taas kaksi sämpylää ja kaksi pulloa olutta. Kohta käyn iltapesulla, kaadun sänkyyn vielä yhden oluen ja Netflixin kanssa. En todellakaan syö näin normaalisti, mutta sain tänään ison työprojektin valmiiksi ja olen palkinnut itseäni överillä herkuttelulla.
165/60
6:30 Aamulla kotona kaurapuuroa, jossa mustaherukoita, sokeroimatonta maapähkinävoita ja raejuustoa.
8:00 Töissä työkaverin tekemää marjasmoothieta 2dl ja kuppi kahvia maidolla
11:00 Lounasruokalassa pinaattiravioleja sienikastikkeella, raejuustoa + salaattia ja uunijuureksia
14:00 Kahvitauolla kaurapuuro omenalla ja kuppi kahvia
16:30 Eilisen päivällisen jämät eli lihapullia tomaattikastikkeessa pastan kanssa + pussillinen pakasteherneitä
Iltapalalla menee varmaan leipää juustolla ja joku hedelmä. Vettä juon pitkin päivää.
175/67
Klo 11.00 kuppi kahvia,pullasiivu+ mustikkahilloa päällä.
11.30 karjalan piirakka,päällä kalkkuna hiulu +2 ohutta minisiivua edamia ja vettä.
15.00 uunissa kysennettyjä veneperunoita(eilisiä) pikku nyrkillinen parsakaalta+140g lohta,ruis siivu ja päällä pinjan siemeniä ja kuivattua nokkosta +kalkkunahiulu.vettä+ porkkanaraastetta,1/4 avokaadoa.(c,b-vita)
18.00 mini kahvi+suupala donitsia.
166/61 (73v)
11:00: kaksi palaa ruisleipää juustolla ja pappilalla, kananmuna, kahvia
13:00 couscoussalaattia jossa parsakaalia, porkkanaa, kikherneitä. Rivi tummaa suklaata hasselpähkinärouheella
Kotona syön vielä kanasalaattia ja illalla varmaan jogurtti tai hedelmä.
170/54
6.45 tuorepuuro (kaurahiutaleita, maustamatonta rahkaa, mustikoita, mustikkakeittoa, kaneli, kardemumma, inkivääri)
8.00 kuppi kahvia kevytmaidolla
11.30 itse tehtyjä pinaattilettuja, perunamuusia, parsakaalia ja salaatti
13.00 kuppi kahvia kevytmaidolla
14.30 itse tehty laskiaispulla kermavaahdolla ja mansikkahillolla
10.30 hk:n valmisburgeri juustolla, ketsupilla ja majoneesilla
Maitokaakaota
13.00 c-pore ja monivitamiini
16.00 2 polar-näkkäriä oivariinilla ja juustolla
Ysi pintaan syön vielä noutopitsaa, missä kebabbia,sipulia, salamia ja tuplajuusto ja ruokajuomaksi sokeri pepsiä!
Huomenna taas ruotuun ja aamupalaksi kaurpuuroa ja mustikoita, lounaaksi ja päivälliseksi jauhelihakeittoa ja välipaloiksi omenaa,porkkanaa,appelsiinia ja iltapalaksi maustamatontajugurttia ja mysliä
Kahvia, 4 Ballerina-keksiä ja 1 rasiallinen Toffifeetä.
En vielä mitään. Tai no kuorin teinin broikankoivesta nahan (en tykkää haaskata sitäkään), ja kahvia olen kupillisen juonut.
Aamulla kello 7 hyvän annoksenkaurapuuroa ja puolikkaan tomaattia. Pari mukia kahvia, vettä.
Kello 11 palan ruisleipää ja siivu juustoa. Kiwihedelmä. Tomaattia, kurkkua. Kahvia vettä.
Kello 15 pieni vuohenjuusto-tomaatti piiras mikrossa lämmitettynä. Tomaattia. Raejuustoa ja marjoja. Banaani. Kahvia ja vettä.
Kello 18 Näkkileipä. Kahvia vettä.
Tässä tämäm päivän syömiset ja kello on 18.36 kun tätä kirjoitan. Joinakin päivinä syön pinaattikeittoa, porkkanakeittoa, tomaattikeittoa tai porkkanapihviä tms. En syö eläinkunnan tuotteita juustoa ja raejuustoa lukuunottamatta.
Pituus 168 cm paino 54 kg.
Yöllä sämpylän margariinilla ja 2 kuppia kahvia (olin töissä). Kotona noin klo 12 kun heräsin söin kaksi paahtoleipäsiivua, joiden välissä oli juustoa ja paistettu kananmuna. Join kupin sekä teetä että kahvia. Noin 15.30 ranskiksia ja nakkia. Myöhemmin iltapäivällä kupin teetä ja karkkia. Eli ihan päin peetähän sitä on tullut syötyä mutta onneks aina ei mene näin huonosti!
11:00 Pala ruisleipää, oikeaa voita ja paksulti makkaraa. Maitokahvi ilman sokeria.
13:30 Leivitetty porsaanleike ilman lisukkeita. Maitokahvi sokerilla.
18:00 Lihapiirakka (maalaisleipomosta) ilman lisiä ja maitokahvi ilman sokeria.
M 38 160 cm - 75 kg.
marja-banaani-tahini smoothien
pähkinöitä
ruisleipäsiivu avokadolla
tuorekasviswokkia broilerilla
1.5 dl jäätelöä
ehkä vielä 1/2 banaani iltapalaksi
Kaksi paahtoleipää juustolla ja iso kuppi maitokahvia. Appelsiini ja ne*ker*n suukko. Kaksi leipää, salaatinlehti ja juustoa, kahvia. Kahvia. Kinkkusalaattia, pashaa. Kahvia. Kanapastaa ja vettä. Ne*ker*n suukko. Illalla meinaan juoda kaksi olutta.
176/63, 39v.
Klo 7, 2 kauraleipää juustolla ja kurkulla
Klo 12, 2 ruisleipää jogurtti ja appelsiini
Klo 17, hampurilainen ja cocis
Kahvi, bruschettaruispaahtona, marjoja ja luomujuustoa aamupalaksi.
Riisiä ja pekonikanafileitä, lasi vettä.
Iltapalaksi lasi viiniä ja juustoja sekä hedelmiä, muutama ruislastu. Sekä pala tummaa suklaata. Oikea herkuttelupäivä.
Eilen söin vasta illalla kiireiden vuoksi...pelkkä lämmin kevyt ateria.