Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette jos mies huutaa teille?

Vierailija
27.11.2022 |

Vinkkejä?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh käännän selkäni ja poistun paikalta? Ei mun tarvitse kuunnella aikuista, joka käyttäytyy kuin pahainen kakara. Hankalistakin asioista voi keskustella järkevästi.

Koen, ettei mun tarvitse sietää huonoa käytöstä toiselta. Siinä kohden, kun osaa käyttäytyä, voidaan palata asiaan. En minä kuuntele huutoa keneltäkään muultakaan.

Vierailija
2/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan häipyisin jos niin tapahtuis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroan jos ilkeä ja nalkuttava, alkoholia lipittävä. Tai sitten on todella joku tärkeä asia menossa, jos normaalisti tyyni huutaa. Nainenkin voi huutaa aika kovaa. :D Pitäisi löytää rauha ja sopusointu.

Vierailija
4/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräytän sen hammasharjan vessanpöntössä. Jos huutaa useamman kerran, petän sitä jonkun kivan miehen kanssa.

Vierailija
5/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mihin? Mies huusi kun sammutin valoja. Ei saanut sammuttaa ja ihmettelin sitä että miksei. Rupesi huutamaan täyttä huutoa että niitä ei saa sammuttaa ja että mikä minulla on? Koko päivän kuulemma ärsyttänyt.

Ap

Vierailija
6/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan takaisin.

Vierailija
7/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan huutanut. En jäisi suhteeseen, jos huutaisi.

Vierailija
8/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan takaisin ja näytän missä on ovi. Suosittelen lämpimästi muillekin. Naisten kanssa toimin samoin. T: Bi

Vierailija
9/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin, kun alkoi ensimmäisen kerran kännissä huutaa. 17 vuotta yhteiseloa ja se oli siinä.

Vierailija
10/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan takas kovempaa

Vierailija
11/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mihin? Mies huusi kun sammutin valoja. Ei saanut sammuttaa ja ihmettelin sitä että miksei. Rupesi huutamaan täyttä huutoa että niitä ei saa sammuttaa ja että mikä minulla on? Koko päivän kuulemma ärsyttänyt.

Ap

Itse vastaisin tuohon että "vttu sä oot hullu"

Vierailija
12/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni huusi minulle tänään. Hän huusi ulko-ovelta yläkertaan, että "Tuotko kompostiroskiksen, niin mä vien sen!". Mitäs minä tein? No huutelin takaisin, että "Odotas, mä tuon!". Sitten otin kompostiroskiksen roskiskaapista ja kiikutin sen miehelleni.

Vai mitä tarkoitit ap?

Ei meillä oikeastaan tuon enempiä huudeta puoleen tai toiseen. Olemme olleet yhdessä kauan ja osaamme selvittää ongelmat puhumallakin. Mutta jos mies minulle huutaisi, niin takuulla antaisin tulla takaisin. Minulla on tarvittaessa hyvin kantava ääni.

Vierailija
13/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljun takaisin t. N45

Vierailija
14/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Veikkaan, että teillä on nyt muitakin ongelmia kuin ne valot.

Vierailija
15/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön sitä turpiin.

Vierailija
16/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin, kun alkoi ensimmäisen kerran kännissä huutaa. 17 vuotta yhteiseloa ja se oli siinä.

Minä en olisi katsonut noin kauan miestä, joka kännää. Mies ei kuulosta kovin tasokkaalta.

Vierailija
17/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraan hänet kokonaan tai poistun paikalta. 18 v. yhdessä miehen kanssa jonka kanssa keskustelu käy vuosi vuodelta vaikeammaksi. Jos ollaan eri mieltä, mies alkaa huutamaan suoraan omaa oikeaa mielipidettään. Vaikenen kokonaan tai poistun paikalta, minulla ei ole mitään tarvetta käydä keskustelua huutamalla. Tosin lasten muutettua kotoa noin viiden vuoden päästä saa mies korjata tapansa tai kävellä ulos ovesta.

Vierailija
18/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pois paikalta, tai jos se ei ole mahdollista, en kiinnitä huutoon mitään huomiota. Myöhemmin käymme vakavan keskustelun aiheesta 'Kuinka keskustella asioista korottamatta ääntään'.

Vierailija
19/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itken yksin makkarissa ja yritän saada unta

Ap

Vierailija
20/85 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraan hänet kokonaan tai poistun paikalta. 18 v. yhdessä miehen kanssa jonka kanssa keskustelu käy vuosi vuodelta vaikeammaksi. Jos ollaan eri mieltä, mies alkaa huutamaan suoraan omaa oikeaa mielipidettään. Vaikenen kokonaan tai poistun paikalta, minulla ei ole mitään tarvetta käydä keskustelua huutamalla. Tosin lasten muutettua kotoa noin viiden vuoden päästä saa mies korjata tapansa tai kävellä ulos ovesta.

Siis täh? Miksi ihmeessä käytät kallisarvoista elämääsi jonkun huutavan miehen kuunteluun tai ylimielisyyteen? Onko se viisasta? Eroa hyvä ihminen.

Teidän lapsetkaan eivät varmasti nauti elämästään kahden rääkyvät vanhempansa luona ja saavat joka ikinen päivä teidän riidoista vain hyvin huonoa mallia omille parisuhteilleen. He näkevät nyt kuinka toiselle saa huutaa, kuinka te ette edes yritä käyttäytyä asiallisesti, vaan sinäkin haihdut paikalta tai leikit sokeaa, mykkää ja kuuroa. Olkaa suoraselkäisiä ja erotkaa. Erotkaa ja järjestäkää omat elämänne hyvin ja asiallisesti, niin he saattaisivat saada edes siitä jotain hyvää elämäänsä ja ehkä te vanhemmatkin saisitte jotain hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi