Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuijotat lihavaa naista ravintolassa?

Vierailija
04.07.2016 |

Olin syömässä eräässä hienossa ravintolassa jossa vanhempi hoikka rouva tuijotti minua herkeämättä kun olin syömässä. Luulin että hän tulee minulle sanomaan jotakin mutta ilmeisesti ei rohkeus riittänyt. Miksi tuijotat lihavaa ravintolassa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavat ovat seksikkäitä. Kuolemahakuinen luukasa ei sytytä, vaan tuo mieleen kalmanhajun, arkut ja muut yhtä kamalat ajatukset.

Vierailija
22/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ei vain ole käytöstapoja, suoraan metsästä reväistyjä juntteja. Ihan sama mitä mieltä oli jonkun läskeistä tai ulkonäöstä muutenkin, tuijottaminen on moukkamaista. Sitä lienee tosin turha edes yrittää selittää näille käytöstavattomille juntturoille. Älä välitä, itsensä he siinä nolaavat tajuamatta sitä itsekään. :)

Samanlainen metsästä reväisty junttihan se ap on myös kun kerran tuijottaa toista ihmistä ja vahtii tämän katsetta! Sitä saa mitä tilaa. Ja kyllähän pulskassa on paljon enemmän katsottavaa samalla rahalla kuin laihassa, vai miten siinä toisessa ketjussa olikaan, "pakkasen pahoinpitelemässä pulkannarussa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että miltä sinun perseen hiki haisee muhkeitten perseläskien välissä. 

Vierailija
24/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotan kaikkialla. En vain ravintolassa.

Vierailija
25/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuttavallani on vaimo, joka on todella iso kaikin puolin. Mies taas on treenattua tiukkaa lihasta. He ovat niin epäsuhta pari, että ihmiset kääntyvät katsomaan jo ihan sen takia heidän peräänsä.

Vierailija
26/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdin piffiäni. Läski saattaa sellaisella kameleonttikieli-nykäisyllä siepata ruokani suihinsa. Ihra vain valuisi pullean muodottoman naaman limaisista suupielistä. Parempi katsoa kuin katua. Työpaikalla oli kerran eräs maitovalas, joka söi toisten eväitä.

Vierailija
27/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näkee oikeasti lihavia neitokaisia ja varsinkin valtavat peräsimet kiinnittävät huomioni. Arvioin mielessäni onko minun ahterini edes heidän kankun puolikkaan kokoinen ja myös sitä, minkä näköisiä he ovat Eevan asuisena. En siis oikeastaan katsele heitä arvostellen, vaan mietin heidän elämänsä tarinaa ja heidän arkeaan, mm. miten seksi onnistuu, minkälainen mies tuollaisen kanssa olisi ja miten he hoitavat massan alla hautuvaa ihoaan.

Kun tämä kaikkia niin paljon kaikkia kiinnostaa : Painan melkein 140 kg ja olen 177 cm pitkä. Kyllä olen todella isokokoinen, mutta silti sopusuhtainen. Paikkani eivät haudu, syön myös hyvin terveellistä ruokaa sen huonon lisäksi. Harrastan liikuntaa jonkin verran, en silti tarpeeksi. Pystyn jopa juoksemaan pienen matkan, joten kyllä se seksikin onnistuu ihan kaikissa asennoissa. Minulla on hyvä mies ja työpaikka. En ole täysin sinut ulkoasuni kanssa ja haluaisin laihtua terveyden takia. Yritän silti rakastaa itseäni.

Vierailija
28/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahdin piffiäni. Läski saattaa sellaisella kameleonttikieli-nykäisyllä siepata ruokani suihinsa. Ihra vain valuisi pullean muodottoman naaman limaisista suupielistä. Parempi katsoa kuin katua. Työpaikalla oli kerran eräs maitovalas, joka söi toisten eväitä.

Jotkut ihmiset ovat niin surullisen typeriä, kuten nyt tämä kommentoija. Olet onnekas, ettei tällainen sisäinen rumuus näy ulospäin. Silloin olisit itse se jota tuijotetaan.

Vierailija
29/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuijotan kaikkialla. En vain ravintolassa.

Moukka!

Vierailija
30/32 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska läskit on niin leppoisia ja lutuisia, ne ei hermostu koskaan! :) Tui tui! ;)

Vierailija
31/32 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään eräässä kauppakeskuksen ruokapaikassa ihan uskomattoman ison naisen ja minun piti tehdä ihan töitä itseni kanssa, että en olisi häntä koko aikaa katsonut. Daami roikkui ja pursui tuolin yli ja hänen rintansa eivät varmasti olleet liiveissä, vaan oikeasti roikkuivat vyötärön kohdalla. Hänessä kaikki muu oli isoa ja hyvin kasvanutta paitsi hiukset, ne olivat ohuet ja luikuraletti oli ehkä etusormeni paksuinen paksuimmalta kohdaltaan. Nainen mätti itseensä ihan kelpo annoksen sapuskaa ja se oli varmaan vain välipala hänelle. Huomasin, että en todellakaan ollut ainoa, joka tätiä tiirasi, ei sille vaan voi mitään, että tuollainen näky on herkullinen katsoa!

Vierailija
32/32 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi