Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää nainen, kenellä silikonirinnat?

Siliconda
04.07.2016 |

Ennen kuin tuomitsette kysymykseni ja fiksaationi kokonaan, olin naimisissa 20v naisen kanssa, kenellä oli silikonirinnat. Joku varmasti tuomitsee, mutta pidin niistä kovasti. Oli hänessä muitakin hyviä puolia :D , mutta ero tuli.
Parin luomunaisen kanssa olen ollut sen jälkeen ja huomaan etten syty tavallisista rinnoista samalla tavalla kuin näistä parjatuista kumipalloista.

Tietysti naisella on tärkeämpiäkin ominaisuuksia, kuten empaattisuus, kiva luonne ja hellyys.

Jossain on varmasti ihana nainen, joka miettii onko silikonit miinus hänelle. Täällä olisi liikunnallinen ja fiksu 42v mies, ilmeisesti komeakin, joka osaisi arvostaa. Kuka haluaa ilmiantaa itsensä tai kaverinsa?

Enhän mä nyt treffi-ilmoitukseenikaan voi laittaa suoraan, että silikoneja haen. Muu nainen ympärillä plussaa.
Vinkkejä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pari vuotta sitten silikonit ja vieläkin on outoa ja hämmentävää, että näistä voi olla nyt ihan ylpeä...  Ei oo tottunut aiemmin. Ja mikä tärkeintä, itse pidän kovasti!

Vierailija
22/29 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kielinaisen konserttiin, siellä ei kuulemani mukaan ole monta kilpakosijaa yleensä paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siliconda kirjoitti:

Ennen kuin tuomitsette kysymykseni ja fiksaationi kokonaan, olin naimisissa 20v naisen kanssa, kenellä oli silikonirinnat. Joku varmasti tuomitsee, mutta pidin niistä kovasti. Oli hänessä muitakin hyviä puolia :D , mutta ero tuli.

Parin luomunaisen kanssa olen ollut sen jälkeen ja huomaan etten syty tavallisista rinnoista samalla tavalla kuin näistä parjatuista kumipalloista.

Tietysti naisella on tärkeämpiäkin ominaisuuksia, kuten empaattisuus, kiva luonne ja hellyys.

Jossain on varmasti ihana nainen, joka miettii onko silikonit miinus hänelle. Täällä olisi liikunnallinen ja fiksu 42v mies, ilmeisesti komeakin, joka osaisi arvostaa. Kuka haluaa ilmiantaa itsensä tai kaverinsa?

Enhän mä nyt treffi-ilmoitukseenikaan voi laittaa suoraan, että silikoneja haen. Muu nainen ympärillä plussaa.

Vinkkejä?

Etsit jonkun pienitissisen naisen. Se on helppoa, kun niillä on vähänlaisesti vientiä.

Sitten sponsorit sille kunnon tissit nauttimisoikeudella. 95% Suostuu

Vierailija
24/29 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siliconda kirjoitti:

Vinkkejä?

Hölmö. Ei tissien koolla niin kauheesti merkitystä oo, kunhan ovat kiinteät. Siks pienet on paremmat varsinkin yli nelikymppisellä.

Etsit jonkun pienitissisen naisen. Se on helppoa, kun niillä on vähänlaisesti vientiä.

Sitten sponsorit sille kunnon tissit nauttimisoikeudella. 95% Suostuu

Vierailija
25/29 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena taas joudun miettimään missä vaiheessa uskallan kertoa miehelle silikoneistani ja hyväksyykö mies minut...

Vierailija
26/29 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus jossa mainitset, että nainen tissien ympärillä on plussa ja saat jonkun Suomen huonoitsetuntoisimman naikkosen jolle saat asennella tissejä ja muuta kun hän kaipaa hyväksyntää niin kovin.

Vierailija
27/29 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee johki white trash klubeille. Suomessa myös suurin osa silikonitissinaisista on yli 30 v naisia, joilla raskaus pilasi tissit. Eli äitejä voit jostain etsiä.

Kertoo kirjoittajasta paljon, kun kutsuu muita white trashiksi. En arvosta tällaisen kirjoittajaa pätkääkään. Kiva, että silikonejakin arvostetaan, joillekin rinnat olleet vuosikausia arka paikka.

No niinpä!

Kauhea mollaus aina, kun silikonit edes mainitaan. Julkisuudessa on toki bimboja, joille silikonit on henki ja elämä, mutta meitä tavallisia naisia, joilla on silikonit, on paljon.

Oma syyni ottaa silikonit oli se, että imetykset tekivät rinnoistani tyhjentyneen ilmapallon kaltaiset lerpakkeet. Ikää 30v. Edes lääkäri ei huomannut silikoneiksi, ovat niin luonnolliset, koska implantti on tosi pehmeä.

Että ei ne kaikki ole niitä kumipalloja, ne ovat vain pieni osa...

Haukutteko myös rintasyöpäpotilaita, jotka ottavat silikonit poistettujen rintojen tilalle?

Koska silikonirinnat ovat mielestänne vain bimbojen juttu?

Eiköhän tässä maailmassa saa olla ja tehdä kuten itsestä hyvälle tuntuu, miksi pitää leimata ja arvostella...

Älkää olko niin ilkeitä.

On hyvin julmaa arvostella toisen vartaloa ja miten sitä on päätynyt muokkaamaan ja tekemään asiasta johtopäätöksiä MUTTA mun on pakko sanoa et ap:n kaltaiset ei usein väitä niistä näteistä luonnollisista vaan haluaa lihaksen päälle asennetut äärimmilleen täytetyt pallot.

Vierailija
28/29 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namusta löytyy. Joka toisella silarit :)

Vierailija
29/29 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namu ei oo kyllä yhtään mun paikka. Vaikka naisella on silikonit, ei se tee hänestä mitään Namun stereotypiaa. Varmaan luonnossa ja ulkona viihtyviä löytyy, vaikka rintoihinsa olisikin satsannut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi