Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain juuri vakituisen työn, kuinka paha on jos irtisanoudun heti?

Vierailija
04.07.2016 |

Voin todella huonosti ja minulla olisi mahdollisuus lähteä syksyllä opiskelemaan uutta alaa. Kyseessä on erittäin suuri työnantaja ja mahdollinen työnantaja myös uudella uralla joskin esimiehet olisivat eri.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis nyt aloittanut työssä? Vai oletko aiemmin ollut pätkäsopimuksilla ja nyt sait vakituisen paikan? Jos jälkimmäinen niin myös pätkät huomioidaan siihen vaadittuun vuoden työsuhteeseen opintovapaata haettaessa.

Vierailija
22/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikoissa on sellaisia ihmisperseitä jotka urputtavat, nälvivät ja vittuilevat ilman mitään syytä.

Voitko puhua jollekin tolkun ihmiselle joka on siellä röissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko aloittanut uuden alan opinnot siinäkin tapauksessa, että olisit viihtynyt tuossa vakityössäsi hyvin? Vai ovatko opinnot "pakopaikka"? Toisivatko opinnot tullessaan varmemman tai paremmin palkatun työn? Haluaisitko jäädä nykyiseen paikkaasi, jos palaute olisi parempaa? Voisiko palaute parantua ajan myötä?

Vierailija
24/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaisiasi ei kannata näköjään ottaa ollenkaan töihin, kun huono ja laiska asenne.

Vierailija
25/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä tulee ikävää palautetta? Mistä syystä? Laiminlyöt tehtäviäsi? Teet virheitä? Myöhästelet töistä?

Joka puolelta. Suurelta osalta aiheetonta. Esimerkiksi osa tehtävistä on jäänyt tekemättä (koska olin puolet päivästä työantajan määräämässä koulutuksessa), tai joku on rikkonut jotain ja tiedän etten se ollut minä mutta ei haluta selvittää kun ei haluta osoittaa sormella ketään, vaikka se tarkoittaa että monelle jää sitten käsitys että se olin minä. Tai se että en pysty tekemään useamman päivän työmäärää yhdessä päivässä.

Jos olen oikeasti näin huono työntekijä, niin miksi minut edes palkattiin.

ap

Vierailija
26/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähtenyt kerran irtisanomisajalla pois. Työ ei ollut sitä mitä oli luvattu. En kestänyt yhtään siellä. Irtisanomisaika on työntekijänkin oikeus jättää homma kesken. Sain nopeasti kyllä uuden paikan, mutta ei olisi tullut mieleenkään hakea uudelleen samaan firmaan. Ikinä. Sen verran huono kuva jäi johdosta.

Työnantajille tämän jälkeenkin olen rehellisesti kertonut, miksi  mulla on vain 2kk pesti tähän firmaan. Ei ole tullut koskaan tarvetta peitellä tai häivyttää sitä ansioluettelostani. 

Lähde, jos siltä tuntuu. Vain sinä tiedät, mikä sinulle on parasta. 

Mutta muista, että opintovapaan hakeminen on mahdollista, tosin vasta koeajan jälkeen. Olisiko maailmanloppu, jos olisitkin nyt vuoden töissä ja hakisit vasta ensi syksynä opiskelemaan?

Vierailija
27/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin sellaisen vinkin, että jos työssä on paha olla, niin kannattaa juosta.

Vierailija
28/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä tiedä/osaa lukea tessistä/kysyä joltain irtisanomisaikaasi?

Vierailija
29/29 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis nyt aloittanut työssä? Vai oletko aiemmin ollut pätkäsopimuksilla ja nyt sait vakituisen paikan? Jos jälkimmäinen niin myös pätkät huomioidaan siihen vaadittuun vuoden työsuhteeseen opintovapaata haettaessa.

Tein muutaman pätkän, mutta ei tule ihan vuotta täyteen.

Ap