Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki kuraamiset mahatautia?

...
04.07.2016 |

Oma esimerkkini: maha saattaa mennä joskus yllättäen ihan kuralle/vesiripuliksi. Tämä kestää joskus useamman päivän, joskus kerrasta ohi. Hyvin usein näin on käynyt jossain kyläpaikassa, lähinnä kavereilla jossa lapsia. Kaikki kaverini ovat olleet heti hysteerisiä että olen mahataudissa, lähde heti kotiin, vaikka tiedän että tämä ei mahatautia ole, vaan joku ohimenevä sekaannus mahassa. Vai onko mahatauteja oireettomia, eli itselläni ei ole mitään muita oireita kuten yleensä mahataudeissa on, käyn lenkillä, puuhailen sisällä j apihalla ihan normaalisti. Ja olen ollut ihan kunnon mahataudissakin jolloin makaan vaan vaakatasossa eikä ruoka maistu yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt esim. jotain laksatiivisia pastilleja?

Myös liiallisella kofeiinilla on samanlainen vaikutus. 

Vierailija
2/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maha reagoi heti muualla kuin kotona. Jotenkin sitä syö erilaista ruokaa, juo enemmän kahvia ja vessassa käymistäkin arastelee. Sitä kun pari päivää kestää, maha alkaa oikutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kaikki kuraaminen ole mahatautia, sellaiseenhan on lukemattomia syitä.

Vierailija
4/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä minäkin! Mutta muut ovat heti kauhuissaan että levitän tautia kun vastuuttomana olen kuramahalla kylässä.