Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehtikaa jumankauta paremmin parisuhteistanne!

Vierailija
04.07.2016 |

Ikäväkseni voin todeta, että jatkuvalla syötöllä tulee vastaan perheenisiä jotka ovat vailla huomiota, seksiä ja läheisyyttä. Kerrotaan, että yhdessä ollaan ainoastaan lasten takia ja tavan vuoksi. Surkeaa oikeasti. Näistä miehistä paistaa se, että he eivät edes "pahuuttaan" vokottele muita naisia, vaan ihan puhtaasti yksinäisyyttään.
Pliis naiset. Antakaa seksiä edes joskus, roikkukaa vähemmän mammapalstalla, tehkää yhdessä puolisoidenne kanssa asioita, eläkää tässä ja nyt, kehuja joskus, huomioikaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäväkseni voin todeta, että jatkuvalla syötöllä tulee vastaan perheenisiä jotka ovat vailla huomiota, seksiä ja läheisyyttä. Kerrotaan, että yhdessä ollaan ainoastaan lasten takia ja tavan vuoksi. Surkeaa oikeasti. Näistä miehistä paistaa se, että he eivät edes "pahuuttaan" vokottele muita naisia, vaan ihan puhtaasti yksinäisyyttään.

Pliis naiset. Antakaa seksiä edes joskus, roikkukaa vähemmän mammapalstalla, tehkää yhdessä puolisoidenne kanssa asioita, eläkää tässä ja nyt, kehuja joskus, huomioikaa.

Pitääkö miestä muka kehua? Syyllinen, mikä syyllinen. Rikos on hakusessa.

Vierailija
42/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvetti, siellä sinkkunainen ottaa taas kantaa! Kyllä olisi "annettu" avioliitossa ja hellyyttäkin oli saatavana vaikka kuinka, siis ex-ukolla. Ei vain kumpikaan kiinnostanut häntä ja 10 vuotta kärvistelin puutteessa. Sitten annoin palaa ja lopulta läksin kokonaan. Onneksi sinä olet lohduttamassa näitä kyvyttömiä ukkoja, jotka mouruaa tuolla kylillä omia valheitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteistä aikaa tasan 1-2 h iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Siinä ei paljon parisuhdetta hoideta valitettavasti. Onneksi mieheni, samoin kuin minä itsekin, tajuaa tämän johtuvan kiireisestä perhearjesta, johon kuuluu kaksi alle 3-vuotiasta lasta. Mieheni osallistuu kiireiseen arkeen, eikä hänellä todellakaan ole aikaa tai edes kiinnostusta käydä kapakoissa itkemässä ja vonkaamassa. Onhan hän vastuunsa kantava mies. 

Meillä ei ole ollut yhteistä aikaa kolmeen vuoteen, koska isovanhempia ei lasten kanssa oleminen voisi vähempää kiinnostaa, eikä muutakaan tukiverkkoa ole. Eli näillä mennään. Varauduttu olemme siis siihen, että pääsemme jonnekin kaksin vasta noin kymmenen vuoden päästä, ja silloinkin kyse vain ravintolaillallisesta.

Onko teillä 3v kaksoset vai miten on mahdollista, että yhteistä aikaa ei ole ollut 3 vuoteen?

Toiseksi isovanhempien tehtävänä ei ole toimia teidän parisuhteenne mahdollistajina, tuntuu jopa jotenkin kieroutuneelta, että ilman mamman ja papan apua ette kykene kahdestaan edes ravintolaan lähtemään. Oletteko kaikessa muussakin yhtä avuttomia vai joko teille on selvinnyt, että palveluja voi ostaa. Rikkinäistä hammasta ei ole pakko paikata itse, sitä voi mennä hammaslääkäriin. Lapsia ei ole pakko hoidattaa isovanhemmilla, meillä on kokonainen koulutettu lastenhoitajien ammattikunta sitä varten.

Minä kysyisin, että eikö teillä ole edes ystäviä jotka voisivat joskus lapsia hoitaa. Ja teilläkin on yhteistä aikaa iltaisin, käyttäkää se hyvin. Parissa tunnissa ehtii niin syömään kuin paneskelemaankin. Meilläkin oli eilen 2h aikaa kun lapset nukkui. Käytiin yhdessä suihkussa, minä hieroin miehen selän ja jalat, sen jälkeen seksiä, sitten sohvalla iltapala. Aamulla ennen kuin mies lähti töihin, toi minulle aamupalan sänkyyn ja taas oli seksiä.

Vierailija
44/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisikin harrastaa seksiä. Alle kaksikuinen vauva, joka nukkuu ainoastaan sylissä, satunnaisesti yöllä myös vieressä, tekee seksin harrastamisen lähes mahdottomaksi.

Muttei mun mies missään silti kulje valittamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi