Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehtikaa jumankauta paremmin parisuhteistanne!

Vierailija
04.07.2016 |

Ikäväkseni voin todeta, että jatkuvalla syötöllä tulee vastaan perheenisiä jotka ovat vailla huomiota, seksiä ja läheisyyttä. Kerrotaan, että yhdessä ollaan ainoastaan lasten takia ja tavan vuoksi. Surkeaa oikeasti. Näistä miehistä paistaa se, että he eivät edes "pahuuttaan" vokottele muita naisia, vaan ihan puhtaasti yksinäisyyttään.
Pliis naiset. Antakaa seksiä edes joskus, roikkukaa vähemmän mammapalstalla, tehkää yhdessä puolisoidenne kanssa asioita, eläkää tässä ja nyt, kehuja joskus, huomioikaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastuu jälleen kerran sysätään naiselle? Mitä se mies on tehnyt parisuhteen eteen?

Voi sen vastuun sysätä, jos nainen ei tee mitään. Tapauskohtaista lienee se, mitä mies on tehnyt.

Meidän kohdalla ei ainakaan mitään.

Olen järjestänyt meille lapsivapaata aikaa  jotta voisimme tehdä jotakin keskenämme (vaikka sitten vain vaikka harrastaa seksiä) . Ja mitäs tekee mies? Painelee joka hiton kerta kalastamaan. Juu, toki voisin mennä mukaan mutta inhoan kalastamista. Muutaman kerran olen ihan miehen mieliksi lähtenyt mukaan. Mutta ei puhettakaan että mies tekisi samoin minulle. Ehei, ilmoittaa kyllä heti ettei kiinnosta eikä aio lähteä mukaan. Sitten kun ehdotan jotain muuta niin sekään ei käy. Hänen ehdotuksensa on ainoa oikea vaihtoehto.

Ja mitä seksiin tulee, sitä ei ole. Miestä ei kiinnosta.

Surkuhupaisinta tässä on se, että mies on tosiaan valittanut parille tutullemme kuinka parisuhteemme on ihan perseestä kun en huomioi miestä jne.

No eipä mitään, eipä tarvitse miehen pian enää kärvistellä tässä parisuhteessa sillä aion laittaa eropaperit eteenpäin.

Viimeinen kappale: Lupaatko, vai onko tuo vaan sitä kuuluisaa viimeistä sanahelinää?

Ohis.

Vierailija
22/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää paremman avioliiton perheleirille Pieksämäelle. Siellä saatte viikossa suhteenne kuntoon. Leiri alkaa ihan kohta.

Joo, mielelläni menisin mutta miestä ei saa mihinkään tuollaisiin. Ei kuulemma meidän asiat kuulu ulkopuolisille (ja silti valittaa muille kuinka paska parisuhde meillä on).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies valittaa minulle, että kotona menee huonosti, otan aina parisuhdeterapeutti-vaihteen päälle ja ryhdyn ensin kyselemään, että mikä mättää. Tekstiä tulee: vaimo katosi vauvamaailmaan, yhteistä aikaa ei ole, lapset menevät kaiken edelle, parisuhde on hunningolla, vaimo ei ymmärrä.

Mutta kun kysyy, että mitä kaikkea olet tehnyt, että tilanne paranisi, alkaa syvä hiljaisuus. Tarkennan, että oletko vähentänyt harrastuksia tai ylitöitä ja pyrkinyt toimimaan niin, että vaimolla on muutakin kiinnostuksenkohteita kuin vaippamainokset. Oletko sopinut, että vaimo saa aina lauantaina aamulla nukkua pitkään, jos itse haluat edes kerran viikossa, sunnuntaina, löhöillä vaikka puolillepäivin. Oletko osallistunut lasten iltarutiineihin tai niiden aikana tyhjentänyt pesukoneen sekä tiskikoneen ja vienyt roskat.

Miehet ovat tämän jälkeen tuijottaneet minua inhoten ja kysyneet, olenko joku feministi. Heillä on vaikeaa, vaimon kanssa ei seksi toimi ja minä puhun kuin vaimo eli otan esille tiskikoneen ja likaiset sukat. Eikö naisilla ole mitään muuta elämässään?

Vierailija
24/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa. Vika löytyy kuin löytyykin aina miehistä, teistähän sitä ei löydy, yllätys.

Missä näitä miehiä nyt tulee vastaan... salilla, lenkillä, töissä, lasten harrastuksissa. Kun kotona ei saa huomiota, niin miehet vielä sekoittavat tunteensa ja luulevat ihastuneensa naisiin, joilta huomiota irtoaa. Katastrofi valmis. Edelleen suosittelen pikkuisen panostamaan siihen omaan asenteeseen kotona, näin vältetään monta eroa.

Häh, miten ihmeessä joidenkin ihmisten parisuhde ja seksin määrä tulee puheeksi esim. lasten harrastuksissa? Mun kanssa futiskentän laidalla puhutaan lähinna säästä, lapsista ja jalkapallosta. Siitä onko tässä turnauksessa kahvi pahempaa kuin edellisessä.

Lenkillä ollessa korkeintaan turistit pysäyttävät ja kysyvät reittiä. Kukaan ei ole vielä alkanut liikennevaloissa avautumaan vaimon nyreydestä ja huonosta seksistä.

Siinä kun saman futiskentän laidalla seisoskelee samojen isien kanssa koko kesän, niin usein tulee tutustuttua. Samoin salilla tulee tutustuttua ihmisiin kun siellä säännöllisesti käy. Useasti kun asiat etenevät, niin enemmän näitä edellä mainittuja asioita tulee ilmi.

Ap

Ja sinä olet niin typerä, että uskot kaiken?  Kai olen nyt säälistä antanutkin parilla futisisälle?

Vierailija
25/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa. Vika löytyy kuin löytyykin aina miehistä, teistähän sitä ei löydy, yllätys.

Missä näitä miehiä nyt tulee vastaan... salilla, lenkillä, töissä, lasten harrastuksissa. Kun kotona ei saa huomiota, niin miehet vielä sekoittavat tunteensa ja luulevat ihastuneensa naisiin, joilta huomiota irtoaa. Katastrofi valmis. Edelleen suosittelen pikkuisen panostamaan siihen omaan asenteeseen kotona, näin vältetään monta eroa.

Häh, miten ihmeessä joidenkin ihmisten parisuhde ja seksin määrä tulee puheeksi esim. lasten harrastuksissa? Mun kanssa futiskentän laidalla puhutaan lähinna säästä, lapsista ja jalkapallosta. Siitä onko tässä turnauksessa kahvi pahempaa kuin edellisessä.

Lenkillä ollessa korkeintaan turistit pysäyttävät ja kysyvät reittiä. Kukaan ei ole vielä alkanut liikennevaloissa avautumaan vaimon nyreydestä ja huonosta seksistä.

Siinä kun saman futiskentän laidalla seisoskelee samojen isien kanssa koko kesän, niin usein tulee tutustuttua. Samoin salilla tulee tutustuttua ihmisiin kun siellä säännöllisesti käy. Useasti kun asiat etenevät, niin enemmän näitä edellä mainittuja asioita tulee ilmi.

Ap

Olen kyllä huomannut, että siellä kentän laidalla äidit katsoo peliä, isät selailee tinderiä. Kertoo jostain.

Vierailija
26/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää paremman avioliiton perheleirille Pieksämäelle. Siellä saatte viikossa suhteenne kuntoon. Leiri alkaa ihan kohta.

Joo, mielelläni menisin mutta miestä ei saa mihinkään tuollaisiin. Ei kuulemma meidän asiat kuulu ulkopuolisille (ja silti valittaa muille kuinka paska parisuhde meillä on).

Suosittelen eroa jos elämä on paskaa. Sitä sen ei todellakaan tarvitse olla. Kärvistelin itse kuusi vuotta paskassa liitossa ja yritin ja yritin. Väsyin ja sairastuin vaikeaan masennukseen. Viime talvena sain eropäätöksen tehtyä ja se on rehellisesti ollut elämäni paras päätös. Alkuun vaikeaa, mutta palkitsee kyllä.

Vierailija
27/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastuu jälleen kerran sysätään naiselle? Mitä se mies on tehnyt parisuhteen eteen?

Voi sen vastuun sysätä, jos nainen ei tee mitään. Tapauskohtaista lienee se, mitä mies on tehnyt.

Meidän kohdalla ei ainakaan mitään.

Olen järjestänyt meille lapsivapaata aikaa  jotta voisimme tehdä jotakin keskenämme (vaikka sitten vain vaikka harrastaa seksiä) . Ja mitäs tekee mies? Painelee joka hiton kerta kalastamaan. Juu, toki voisin mennä mukaan mutta inhoan kalastamista. Muutaman kerran olen ihan miehen mieliksi lähtenyt mukaan. Mutta ei puhettakaan että mies tekisi samoin minulle. Ehei, ilmoittaa kyllä heti ettei kiinnosta eikä aio lähteä mukaan. Sitten kun ehdotan jotain muuta niin sekään ei käy. Hänen ehdotuksensa on ainoa oikea vaihtoehto.

Ja mitä seksiin tulee, sitä ei ole. Miestä ei kiinnosta.

Surkuhupaisinta tässä on se, että mies on tosiaan valittanut parille tutullemme kuinka parisuhteemme on ihan perseestä kun en huomioi miestä jne.

No eipä mitään, eipä tarvitse miehen pian enää kärvistellä tässä parisuhteessa sillä aion laittaa eropaperit eteenpäin.

Viimeinen kappale: Lupaatko, vai onko tuo vaan sitä kuuluisaa viimeistä sanahelinää?

Ohis.

Kyllä se on ihan lupaus. Olen jo laittanut asuntohakemuksia eteenpäin ja katsellut uusia huonekaluja, mies pitäkööt nykyiset itsellään keittiön pöytäkalustoa lukuunottamatta.

Mies vain naureskelee, ei usko että olen tosissani mutta eiköhän se nauru lopu kun asunto löytyy ja pakkaan omat sekä muksujen kamppeet.

Vierailija
28/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vokottelu ei koskaan johdu pahuudesta, vaan saamattomasta ja vetelästä luonteesta, joka etsii aina helpointa tietä. Ne miehet ovat itse parisuhteensa tuohon jamaan ajaneet ja ihan syystä ovat yksinäisiä ja puutteessa. Noiden luusereiden vaimot olisivat helpottuneita päästessään heistä eroon, mutta tavan vuoksi ovat yhdessä.

Täällä on usein miehiä itkemässä sitä, miten he eivät saa tukea vaan sitä annetaan aina naisille. Niin, mutta vain naiset ovat niitä jotka antavat tukea. Kuuntelevat ja lohduttavat, vaikka aina ei jaksaisi eikä kiinnostaisi. Miehen puoleen on ihan turha kääntyä. Silti miestä pitäisi koko ajan paapoa ja sitten vielä "antaa seksiä" että tämän aarteen saisi pidettyä. "Antaa seksiä." IDIOOTTI

Vierailija
29/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa en ole antanut pillua yhdellekään varatulle miehelle, mutta kysyntää olisi riittänyt. Näen toki näiden miesten vaimojakin satunnaisesti esimerkiksi sen futiskentän laidalla. Turvonneet ja happamat naamat älypuhelimissa postaillaan kuvia täydellisestä elämästä samalla kun mies ulvoo persettä muilta. Toki muistetaan valittaa miehen ylitöistä ja käyttäytyä ylimielisesti. Tuntuu että nykypäivänä aika menee enemmän siihen, että esitetään, että menee hyvin, kuin siihen, että todella menee hyvin. Surkeaa.

Vierailija
30/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteistä aikaa tasan 1-2 h iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Siinä ei paljon parisuhdetta hoideta valitettavasti. Onneksi mieheni, samoin kuin minä itsekin, tajuaa tämän johtuvan kiireisestä perhearjesta, johon kuuluu kaksi alle 3-vuotiasta lasta. Mieheni osallistuu kiireiseen arkeen, eikä hänellä todellakaan ole aikaa tai edes kiinnostusta käydä kapakoissa itkemässä ja vonkaamassa. Onhan hän vastuunsa kantava mies. 

Meillä ei ole ollut yhteistä aikaa kolmeen vuoteen, koska isovanhempia ei lasten kanssa oleminen voisi vähempää kiinnostaa, eikä muutakaan tukiverkkoa ole. Eli näillä mennään. Varauduttu olemme siis siihen, että pääsemme jonnekin kaksin vasta noin kymmenen vuoden päästä, ja silloinkin kyse vain ravintolaillallisesta.

Vierailija
31/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäväkseni voin todeta, että jatkuvalla syötöllä tulee vastaan perheenisiä jotka ovat vailla huomiota, seksiä ja läheisyyttä. Kerrotaan, että yhdessä ollaan ainoastaan lasten takia ja tavan vuoksi. Surkeaa oikeasti. Näistä miehistä paistaa se, että he eivät edes "pahuuttaan" vokottele muita naisia, vaan ihan puhtaasti yksinäisyyttään.

Pliis naiset. Antakaa seksiä edes joskus, roikkukaa vähemmän mammapalstalla, tehkää yhdessä puolisoidenne kanssa asioita, eläkää tässä ja nyt, kehuja joskus, huomioikaa.

Niiden pitäisi erota. Jos suhde on tossa pisteessä, ei kumppani ole oikea.

Se mitään kumppanista johdu vaan itsestä! Väistätkö aina vastuutasi tekemättä jättämisistäsi tai siitä, ettet ymmärrä mitään syyttelemällä muita?

Vierailija
32/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies puhui juuri läheisyyden kaipuusta kun otti nuoremman naisen vaikka ystäväni oli kolmen nuoren lapsen äiti teki kaikki kotityöt jne eikä mies osallistunut mihinkään koska oli se parempi palkkainen, ei ihme että ystäväni ei sille sitten joka päivä rasiaansa avannut. Monesti se on ihan miehestä kiinni eikä naisesta että toimiiko seksielämä.

Vierailija
33/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonnin kysymys kuuluukiin: jos ukko on päästään pyörällä ja pettää siksi että joku satunnainen nainen vastaa miehen vikittely-yrityksiin, MIKSI ero tällaisen munattoman luuserin kanssa pitäisi välttää?

Vierailija
34/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut surkea on ap joka uskoo miesten selittelyt tosta vaan. Säälittävää.

Vierailija
35/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonnin kysymys kuuluukiin: jos ukko on päästään pyörällä ja pettää siksi että joku satunnainen nainen vastaa miehen vikittely-yrityksiin, MIKSI ero tällaisen munattoman luuserin kanssa pitäisi välttää?

Koska luulit rakastavasi häntä maailman tappiin asti ja menit lupaamaan sen niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Ota nyt vähän vastuuta lupauksistasi. Ei koske fiksusti avoliitossa eläviä.

Vierailija
36/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. On todella vastenmielistä törmätä nettitreffeillä varattuun mieheen, joka pahimmassa tapauksessa myös valehtelee olevansa sinkku tai eronnut. Tietty on miehiä, jotka pettävät, vaikka asiat kotona olisivat kuinka hyvin. Sellaiset eivät ansaitse parisuhdetta. Yksinäisyys olisi sopiva rangaistus tuollaisille pissapäille. 

Vierailija
37/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne heti avautuu sulle mm. seksistä? Joo, tosi uskottavaa :))

Vierailija
38/44 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on varmaankin yksi joka valittaa siellä kentän reunalla. On se jännä kuinja osallistuva ja huomioiva puoliso ja isä hän on mutta totuus on jotain muuta. Muutama vuosi sitten lopetin paapomisen ja suhteen tekohengittämisen - 10 vuotta järjestin yhteistä aikaa, kivoja yllätyksiä, miehen omaa aikaa. Puhuin ja kerroin että toivon että hän kerrankin tekisi minulle samoin. Sitä odotellessa... Nyt mies ihmettelee kuinka kivaa oli käydä yhdessä leffassa ja miksei enää käydä. Suoraan olen sanonut että lähden heti hippulat vinkuen hänen kanssaan kun kertoo vain koska. Ei enää teatteria ei kylpylöitäei romanttisia ravintoloita. Ei tee omavaltaisesti kotitöitä, silloin kyllä kun kerron mitä tehdä. Ja kyseessä ihan täyspäinen työelämässä oleva mies.

Lasten takia olen tässä ja lapsille teen asioita, perheenä meillä on kivaa mutta kun lapset kasvaa niin minä lähden. Saapahan sitten joku käyttöönsä miehen jota vaimo ei ymmärtänyt eikä hellinyt.

Ps. Sinne kentän reunallekin mies "päätyy" seisomaan kun minä olen kertonut koska mitä ja missä ja mitkä varusteet

Vierailija
39/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ihan tosissaan tajua, että suhteen eteen pitää tehdä töitä? Jos haluatte ne miehenne pitää, niin katsokaa peiliin tai vaikka kumppania silmiin ennemmin kuin älypuhelinta.

Vierailija
40/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteistä aikaa tasan 1-2 h iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Siinä ei paljon parisuhdetta hoideta valitettavasti. Onneksi mieheni, samoin kuin minä itsekin, tajuaa tämän johtuvan kiireisestä perhearjesta, johon kuuluu kaksi alle 3-vuotiasta lasta. Mieheni osallistuu kiireiseen arkeen, eikä hänellä todellakaan ole aikaa tai edes kiinnostusta käydä kapakoissa itkemässä ja vonkaamassa. Onhan hän vastuunsa kantava mies. 

Meillä ei ole ollut yhteistä aikaa kolmeen vuoteen, koska isovanhempia ei lasten kanssa oleminen voisi vähempää kiinnostaa, eikä muutakaan tukiverkkoa ole. Eli näillä mennään. Varauduttu olemme siis siihen, että pääsemme jonnekin kaksin vasta noin kymmenen vuoden päästä, ja silloinkin kyse vain ravintolaillallisesta.

Onko teillä 3v kaksoset vai miten on mahdollista, että yhteistä aikaa ei ole ollut 3 vuoteen?

Toiseksi isovanhempien tehtävänä ei ole toimia teidän parisuhteenne mahdollistajina, tuntuu jopa jotenkin kieroutuneelta, että ilman mamman ja papan apua ette kykene kahdestaan edes ravintolaan lähtemään. Oletteko kaikessa muussakin yhtä avuttomia vai joko teille on selvinnyt, että palveluja voi ostaa. Rikkinäistä hammasta ei ole pakko paikata itse, sitä voi mennä hammaslääkäriin. Lapsia ei ole pakko hoidattaa isovanhemmilla, meillä on kokonainen koulutettu lastenhoitajien ammattikunta sitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi