~FB messenger, tietäjät kokoontukaa~
Jos jossain keskustelussa lukee henkilön tavoittaneen sinut numerollasi, niin se todennäköisesti tarkoittaa, että henkilö on hakenut sinua sieltä messengeristä? Mutta voiko tämä haku olla ikivanha, kun sama numero on ollut jo parisen vuotta sama? Olen tehnyt uuden profiilin tällä samaisella numerolla enkä ole ollut tekemisissä "mesen" kautta tähän henkilöön. Ihan mielenkiintoista, jos on minua sieltä hakenut lähiaikoina. Mutta voiko se siis olla joku ikivanha haku?
Tosin ei kai tuo messengerin pakollisuus ole ollut kauan käytössä. Minä muistan viimeksi chattailleeni facessa keskustelussa, messenger oli vain se vähän kätevämpi tapa jota jotkut käyttivät. Ennen kuin syyttelette niin kyllä minä kysyn ihan tarkoituksella johdattelevasti, koska kyseessä on ex, ja homma on ollut sekava ja tuntuu, että jotain on. Sitä tässä mietiskelen.
Kommentit (13)
En jaksa kaivaa tätä jostain suosta, siksi up.
En tiedä miten tuo mese toimii mutta mikään pakko hän sitä ei ole käyttää.
Itse en ole koskaan edes asentanut sitä ja hyvin face booking kautta saa kännykällä viestit lähtemään kun pakottaa selaimen tietokonetilaan.
No minä en pakota tietokonetilaan puhelinta, todella rasittavaa surffailla niin. Eli kyllä se on oakollinen jos haluaa viestitellä kätevästi.
En tiedä käsitinkö aloituksen pointtia edes sinnepäin oikein, mutta siis tietääkseni numerolla tavoittaminen tarkoittaa ihan vain sitä, että kun käyttäjä antaa messengerille suostumuksen hakea osoitekirjasta kontakteja, ne numerot joita siellä on, ja jotka käyttävät itsekin messengeriä, ilmaantuvat messengersovelluksen kontaktilistaan. Ei hän ole siis sinua mitenkään hakenut, olet vain hänen listalla siellä koska hänellä on sinun numerosi kännykässään osoitekirjassa.
taitavat liittyä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä käsitinkö aloituksen pointtia edes sinnepäin oikein, mutta siis tietääkseni numerolla tavoittaminen tarkoittaa ihan vain sitä, että kun käyttäjä antaa messengerille suostumuksen hakea osoitekirjasta kontakteja, ne numerot joita siellä on, ja jotka käyttävät itsekin messengeriä, ilmaantuvat messengersovelluksen kontaktilistaan. Ei hän ole siis sinua mitenkään hakenut, olet vain hänen listalla siellä koska hänellä on sinun numerosi kännykässään osoitekirjassa.
Ai- sä vakoilet siis siellä.
En tiedä, en käytä messengeriä. Sehän on vain taas yksi uusi vakoilu-/urkintatapa facelta.
Kun numero on ollut parisen vuotta sama, siis :)