Uudella poikkiksella on ympärileikattu muna. Paluuta leikkaamattomaan ei ole.
En voi olla ylistämättä uuden poikaystäväni munaa, joka on siis lapsena ympärileikattu. Aivan ihana, puhdas ja kestävä. Sitä on ihana ottaa suuhun, koska esinahan (yök) alta ei löydy mitään smegmaa. Saa olla suuseksissä pikkaisen kovakouraisempi kuin esinahallisen munan kanssa. Ja se kesto... poikkis jaksaa panna valehtelematta lähes tunnin, pysyy kovana koko ajan ja saan ekaa kertaa elämässäni useita orgasmeja yhdynnässä. En tajunnutkaan, että naisen orgasmi voisi olla niin pienestä jutusta kiinni! Lisäksi naisen kohdunkaulansyöpäriski pienenee huomattavasti, kun on leikattu kumppani.
En suoraan sanottuna tajua, mikseivät kaikki miehet leikkauta itseään. Seksielämä on parempaa, muna on puhtaampi, naisen sairastumisriski pienenee...
This is a keeper <3
Kommentit (112)
Ok. No mä en halua tunnin kestävää jyystöä. Vartti on maksimi. Mun miehen esinahan alta ei löydy ikinä mitään, osaa pestä itsensä. Lisäksi olisi aika kamalaa, jos otteet pitäisi olla kovat. Väsyyhän sitä nyt suihin ottaessa, jos miehellä ei ole tuntoherkkyyttä.
Palvontaa ja palvontaa. Itse olen naimisissa lapsena lääketieteellisistä syistä leikatun (suomalaisen) miehen kanssa. Pidän leikkaamatonta vastenmielisenä, mieluummin olen ilman. Onneksi minulla on vapaus valita, samoin kuin suomalaisella miehellä on vapaus valita haluaako leikata vai ei. Eipä ole keneltäkään pois.
Niin. Mitäs siitä miehen nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Munat = kivekset
Muna on kulli.
Vierailija kirjoitti:
En voi olla ylistämättä uuden poikaystäväni munaa, joka on siis lapsena ympärileikattu. Aivan ihana, puhdas ja kestävä. Sitä on ihana ottaa suuhun, koska esinahan (yök) alta ei löydy mitään smegmaa. Saa olla suuseksissä pikkaisen kovakouraisempi kuin esinahallisen munan kanssa. Ja se kesto... poikkis jaksaa panna valehtelematta lähes tunnin, pysyy kovana koko ajan ja saan ekaa kertaa elämässäni useita orgasmeja yhdynnässä. En tajunnutkaan, että naisen orgasmi voisi olla niin pienestä jutusta kiinni! Lisäksi naisen kohdunkaulansyöpäriski pienenee huomattavasti, kun on leikattu kumppani.
En suoraan sanottuna tajua, mikseivät kaikki miehet leikkauta itseään. Seksielämä on parempaa, muna on puhtaampi, naisen sairastumisriski pienenee...
This is a keeper <3
"Seksielämä on parempaa"
Mielipide.
"Muna on puhtaampi"
Eiköhän se ihan riipu miehen peseytymisestä.
"naisen sairastumisriski pienenee..."
tuosta en ole kuullut, joku muu voi ottaa kantaa en tiedä.
Puhuit siitä miten miehesi jaksaa panna pitkään, johtuu todennäköisesti siitä, että terska ei ole niin tuntoherkkä koska sillä ei ole esinahkaa suojana. Itse en leikkelisi omaa penistäni, sillä haluan että terskani on tuntoherkkä. Tuntuu muuten taivaalliselle pannessa tai vastaanottaessa suihin :)
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta on lauennut :D Ja miten ihanaa, kun puhtaasta munasta lauetaan rinnoille tai naamalle.
ap
Olen kerran tapaillut miestä, jolla oli ympärileikattu. Jostain syystä en tykännyt, en ehkä ollut sitten tottunut, mutta tuntui tosi orvolta ja oudolta. Vieras maaperä, eikä kiva sellainen.
Ja enpä ole kyllä mitään likaa esinahan alta löytänyt, kun valtaosa miehistä varmaan osaa pestä jalkovälinsä - löytyyhän häpyhuultenkin alta limakalvosta vaikka mitä valkovuotojäänteitä jos ei pese...
Minulla on ollut aika lailla 50-50 leikattuja ja leikkaamattomia (Suomen lisäksi olen asunut maassa, jossa suurin osa miehistä leikataan), ja vaakakuppi kallistuu au natural -version puolelle. Löysänä näyttää mukavalta, kun on se nahka peittona, ja suu- sekä käsihoidon aikana on mukava liikutella nahkaa eestaas.
Minulla nimenomaan päinvastainen fiilis. Ympärileikattu ei valitettavasti ole enää toiminnaltaan sitä mitä pitäisi, erityisesti runkkaaminen on epämiellyttävää. Lisäksi vauvojen leikkaaminen on äärimmäisen epäeettistä, yksiselitteisen väärin. Tunnen myös surua leikattujen puolesta, eivät koskaan saa tuntea sitä nautintoa mitä olisivat voineet ilman barbaareja vanhempia.
Minä olen ilmeisesti vähän nolo, kun en huomaa mitään eroa näissä. Kumpaakin sorttia olen imenyt.
Ympärileikatuilla miehillä ei juurikaan esiinny aidsia.
Vierailija kirjoitti:
Jessus, mitä soopaa. Afrikassa ympärileikkaaminen on yleistä, Euroopassa ei. Kummassa on pahemmat aids-luvut?
Vierailija kirjoitti:
Tuota nyt ei usko erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta on lauennut :D Ja miten ihanaa, kun puhtaasta munasta lauetaan rinnoille tai naamalle.
ap
Jos joka kerta pitää jyystää tunnin verran, että lasti lentää niin ei kuulosta kovin nautinnolliselta.
Missä lukee niin, että joka kerta pitää jyystää tunnin?
ap
Minä taas kannatan leikkaamatonta, ellei leikkausta ole tehty lääketieteellisistä syistä. Kokemusta on molemmista, ja kaikki ovat olleet puhtaita. Minusta on hauskaa vedellä nahkaa hitaasti eteen ja taakse, nautin miehen tuntoherkkyydestä enkä halua olla kovakourainen (enkä -suinen). En kyllä jaksaisi imeäkään tuntia. Yhdynnän kestoksi riittää täälläkin vartti, olen siinä ajassa jo lauennut ja haluan sen jälkeen suihkuun, syömään ja nukkumaan, en tunnin rynkytystä. Hermothan siinä menisi :)
Leikatut miehet eivät koskaan pääse kokemaan nautinnollisempaa seksiä, kun terskan tuntoherkkyys on vähentynyt.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei sitten muuten pidä YHTÄÄN paikkaansa! Vaarallista levittää väärää tietoa näinkin vakavasta asiasta. Kohdunkaulansyöpäriskikään ei ainakaan ole merkittävästi pienempi, parhaimmillaan marginaalisesti, mahdollisesti ei sitäkään.
Kuinka paljon se vaikuttaa keskimäärin miehen nautintoon? Olen itse seurustellut yhden ympärileikatun kanssa ja hän kyllä sai välillä ihan muutamalla työnnöllä, tarvittaessa toki kesti pidempäänkin, mutta puhutaan silti muutamista minuuteista (mikä sopi mulle paremmin kuin hyvin). Laukesi helposti myös suihinotolla enkä koskaan ajatellut että hän ei saisi siitä samanlaista nautintoa kuin ympärileikkaamaton. Runkkaaminen oli tosiaan hankalampaa kun oli tottunut esinahkaan mutta muuten mullakin vain hyvää sanottavaa. Muistaakseni hänet oli leikattu muutaman vuoden ikäisenä liian ahtaan esinahan vuoksi.
Silvotun munan palvontaa, osa 456