Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas minusta tullut tylsä!

Vierailija
03.07.2016 |

No niin, naapurit kutsuivat pari iltaa juhliinsa ja kun vastustelin ettei minulla ole oikein mitään tuotavaa niin kehottivat vain tulemaan, siellä on kyllä juomista ja muuta. Okei, voinhan minä käydä mutta en kylla juo mutta tulen notkumaan kuitenkin. Ota jotain ruokaa, no emmää oikeen näistä epäterveellisistä jutuista enkä syö lihaa niin mä vaan katselen ja yritän olla sosiaalinen. Yksi ihan viehättävä neitokin (tai mikä neito se on, muutaman vuoden itseäni - nelivitosta miestä - nuorempi luulisin) siinä teki tuttavuutta mutta en vaan jaksanut innostua ja lähteä mukaan siihen flirttiin.

Miten minusta on tullut näin helvetin tylsä ihminen!?!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä porukka? Mikä sitten olis kivaa? En itsekään välitä kissanristiäisistä vieraiden ihmisten kanssa. Viini hyvien ystävien seurassa kyllä maistuu kohtuudella. Tosin harvoin. N, 35

Vierailija
2/2 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä porukka? Mikä sitten olis kivaa? En itsekään välitä kissanristiäisistä vieraiden ihmisten kanssa. Viini hyvien ystävien seurassa kyllä maistuu kohtuudella. Tosin harvoin. N, 35

Ehkä niin, mutta kai nyt sosiaalisiin perustaitoihin kuuluisi osata sulautua tilanteeseen. Eikä tämä olisi vielä jokin aika sitten tuottanut mitään ongelmia. Oh well, pitänee alkaa liikkumaan enemmän ihmisten ilmoilla ja uudelleenkouluttautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla