Nainen! Muuttuuko mies jos onkin kokematon? Miksi siis haluat panomiehen?
Alkoi kiinnostaa.
Miksi kokematon mies on ällö? Ei se paneminen niin vaativaa hommaa ole, ettei normaalijärkinen oppisi.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jaksaa opettaa?
Kun ei se vaadi mitään opettamista.
Hommasta on ihan tarkoituksella "tehty" niin helppoa, että kaikki osaa. Eläimetkin osaa, vaikka eivät osaa edes puhua.Et siis ymmärrä hommasta mitään. Suosittelen siirtymistä keinosiementäjäksi.
Kehotan sinua hankkimaan seksuaalisen itsetunnon.
Minä tiedän tasan tarkkaan, että mälli lentää kun hinkutan kullia jotakin vasten tarpeeksi pitkään. Ei vaadi taikatemppuja. Ja gutaa tekee.
Naisilla on huono itsetunto ja niin vahva itsetietoisuus koko ajan päällä, ettette pysty vain nauttimaan ja siksi vaaditte miehiltä mitä moninaisimpia sirkustemppuja.[/quote?]
Ajatteleeko Suomi-miehet oikeasti näin? Näitä kommentteja on tullut jo useampi. Ei ihme, että teidän naiset haluaa latinorakastajan, joka ymmärtää naisten nautinnon päälle! -Mies etelästä
No kun ei sen pitäisi olla naisellekaan sen kummempi.
Ei nainen vaadi rakenteellisesti mitään showta. Ihan samalla tavalla pillua hinkkaamalla senkin pitäisi tulla kuin mieskin tulee munaansa vatkaamalla. Jos naisen itsetunto on kunnossa, hän uskaltaa heittäytyä niin erittäin simppelistä askareesta on kyse. Siitä on vain tehty vaikeaa.Vai niin... Monelleko hyväitsetuntoiselle naiselle olet hinkuttamalla onnistunut tuottamaan nautintoa? Et taida oikeasti tietää naisista yhtään mitään. -Mies etelästä
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ollut joskus kokematon ja joka ikinen on hommat aikanaan harjoitellut. Joillakin se alkaa luistaa luonnostaan, joillakin ei millään, joidenkin kanssa seksi ei vaan suju vaikka molemmat olisivat kuinka kokeneita ja tässäkin asiassa se kahden ihmisen välinen kemia on tärkeä. Innokkuus ja huumori ovat myös asioita, jotka saavat kokemattomuuden toissijaiseen asemaan.
Luonnostaan hoituu. Menetin neitsyyteni yhdelle akalle joskus aikoja sitten ja hän totesi "että olit poju paras pano koskaan, sä varmaan olet pannut paljon". Eh, oli eka kerta koskaan ja tiedän että se nainen on todella kova tekijä. Kyllä se hoituu itsestään, jotkut on lahjakkaita seksin harrastajia ja jotkut eivät sitä opi vaikka kuinka panisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ollut joskus kokematon ja joka ikinen on hommat aikanaan harjoitellut. Joillakin se alkaa luistaa luonnostaan, joillakin ei millään, joidenkin kanssa seksi ei vaan suju vaikka molemmat olisivat kuinka kokeneita ja tässäkin asiassa se kahden ihmisen välinen kemia on tärkeä. Innokkuus ja huumori ovat myös asioita, jotka saavat kokemattomuuden toissijaiseen asemaan.
Luonnostaan hoituu. Menetin neitsyyteni yhdelle akalle joskus aikoja sitten ja hän totesi "että olit poju paras pano koskaan, sä varmaan olet pannut paljon". Eh, oli eka kerta koskaan ja tiedän että se nainen on todella kova tekijä. Kyllä se hoituu itsestään, jotkut on lahjakkaita seksin harrastajia ja jotkut eivät sitä opi vaikka kuinka panisivat.
Toiset osaa heti, toiset vaan hinkuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa.
Miksi kokematon mies on ällö? Ei se paneminen niin vaativaa hommaa ole, ettei normaalijärkinen oppisi.
Sanoisin, että mies muuttuu jos on kokenut. Kahdesta syystä:
Kokemus opettaa (kunhan ei kyynistä, se pitää tarkistaa)
Jos harrastaa paljon seksiä niin tykkää siitä varmaankin. Saattaa olla todennäköisemmin mies, jolle naisen nautinto on tärkeä.
t.sen vastaavan naiset-neitsytketjun ap
"Yli 20-vuotias neitsytmies on outo. Kylmä fakta, jonka kanssa miesten on syytä opetella elämään." - Olen hyvin mielelläni sitten outo, -Voin vakuuttaa, että hyvää ja erinomaista elämää olen saattanut viettää, vaikka poikuus oli tallella 21-vuotis -synttäreilläni, vaikka eipä tuota kukaan mitenkään noteerannut. Tiedän kyllä, että aikanaan pilasin erään orastaneen suhteen alun sillä, että en ollut valmis menemään sängyssä yhdyntään asti, niin pian kuin mitä nainen olisi vastaavasti ollut halukas menemään kanssani. - paljoa ei itsetuntoni noussut syytöksestä, että olisin homo; niin homohan eivät kai sitten perusta seksistä lainkaan.
En halua mitään pukkia. Jos mies on aidosti innostunut musta ja mun makkaroista, himo pitää huolen et homma hoituu luonnostaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset osaa heti, toiset vaan hinkuttaa :D
Valehtelin siis kirkkain silmin sille naiselle, että kumppaneita on ollut kymmeniä. Totuus: nolla. Ja akka totesi, että "hyvä, en pidä nössöistä".
Vierailija kirjoitti:
Yli 20-vuotias neitsytmies on outo. Kylmä fakta, jonka kanssa miesten on syytä opetella elämään.
Heh... olin 24-vuotiaaksi asti neitsyt. Jos nykyinen vaimo olisi tuolloin sen vuoksi heivannut, niin olisi menettänyt aika paljon... :-)
Panomiehiä ei halua kukaan, ne on kammottavia. Kokemattomien kohdalla alkaa vain se oma kokemus nolottaan...
Mulla on mies joka oli neitsyt 29-vuotiaana kun ekan kerran harrastettiin seksiä, olen oikein tyytyväinen eikä ole pahemmin edes tarvinnut opettaa kun tuo osaa paremmin kuin monet kokeneet.
Utelisuudesta kysyn, että mistä te ylipäätään tunnistatte, että kuka on neitsyt tai kenellä on poikuus tallella ja kenellä ei? - Itse ainakin suhtaudun pienellä varauksella heihin, joilla on erityisesti julkiesti tapana kehuskella panojensa määrällä, ikään kuin he keräsivät niitä siten kuin joku toinen kiiltokuvia tai jääkaappi-magneetteja.
Vierailija kirjoitti:
Utelisuudesta kysyn, että mistä te ylipäätään tunnistatte, että kuka on neitsyt tai kenellä on poikuus tallella ja kenellä ei? - Itse ainakin suhtaudun pienellä varauksella heihin, joilla on erityisesti julkiesti tapana kehuskella panojensa määrällä, ikään kuin he keräsivät niitä siten kuin joku toinen kiiltokuvia tai jääkaappi-magneetteja.
En tunnista neitsyttä, mutta mies joka pelkällä itsevarmalla hymyllä ja katsella saa naisten polvet veteläksi, on todennäköisesti melko kokenut...
Mitä vähemmän kokemuksen kartuttajia miehellä on sen parempi minulle. Plussaa siitä jos niiden harvojen kanssa on kertynyt kokemusta. Mieluummin otan miehen jolla ei ole yhtään kokemusta kuin "panomiehen".
Kyllä mulle neitsytmies kelpaisi ihan hyvin. Tärkeintä on se miten muuten synkkaa, ei kokeneisuus tai kokemattomuus sinänsä. Mutta jos nyt pitäisi ihan valita kumman mieluummin ottaisin, neitsyen vai panomiehen, niin neitsyt mulle, kiitos. Panomiehet ei sytytä yhtään. Ei miehen tarvitse osata mitään ihme sirkustemppuja. Panomiehet vain ovat niin osaavinaan homman etteivät viitsi kuunnella, mitä se juuri käsillä oleva nainen toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa.
En ole koskaan halunnut panomiestä. Oltaisiin kuitenkin ihan eri planeetoilta, jos miehellä ei 50+ vuotiaana olisi taustallaan yhtään parisuhdetta. Ja sama päti jo 20+ vuotiaasta eteenpäin. En halua olla kenellekään se harjoituskappale, jonka kanssa opiskellaan parisuhteessa olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi jaksaa opettaa?
Kun ei se vaadi mitään opettamista.
Hommasta on ihan tarkoituksella "tehty" niin helppoa, että kaikki osaa. Eläimetkin osaa, vaikka eivät osaa edes puhua.
Kuinka monen kumppanin kokemuksella kerrot täällä tämän "totuuden"? Panna osaa oikeaan reikään ehkä, joo, mutta kuinka moni mies osaa tyydyttää naisen heti ensimmäisistä seksikerroista alkaen...?
Jos se kokemattomuus ei yhdisty katkeruuteen tai erittäin syvään estoisuuteen, ei siinä ole kerrassaan mitään vikaa. "Panomiestä" en ottaisi, ne ovat harjoitelleet virheitään ja kantavat ties mitä pöpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan se oikea reikä löytyy niin eihän se ole temppu eikä mikään!
Jep, nainen tyydyttyy kunhan panee reikää.
Yli 20-vuotias neitsytmies on outo. Kylmä fakta, jonka kanssa miesten on syytä opetella elämään.