Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomeen on kuulemma tulossa sota

Vierailija
03.07.2016 |

Tämmöisen kuulin, että sota tulee. Kävin illalla Perinteisen Sanan kokouksessa. Se on aina torstaisin kello 18.30 osoitteessa Malmikatu 2. Kannattaa teidänkin ketkä tätä luette, mennä sinne. Siellä on hyvää asiaa. Itse olen käynyt niissä tilaisuuksissa vuodesta 2010. Siellä oli eräs nainen joka oli kävellyt ulkona ja Jumalan ääni oli kuulunut taivaasta, Jumala oli sanonut, että hän sallii Suomeen tulla sodan, se on raju sota jossa kuolee koko Suomen kansa. Näin hän sanoi. Minä uskon, että se on totta mitä hän sanoi tuosta sodasta. Mutta minä en pelkää sotaa, ei ole minulla pelättävää, koska luotan Jumalaan, että Jumala suojelee minua eikä anna minulle tapahtua mitään pahaa, koska turvaan Jumalaan. Jumalaan luottava on turvassa ja se joka laittaa toivonsa häneen. Jumala on paljon suurempi kuin ihmiset ja maailma ja näin on, että mitäs sitten vaikka sodan melske onkin ympärillä, koska sillä joka uskossa on, on sodankin keskellä rauha. Enkelivartio vartioi sitä joka turvaa Jumalaan. Tähän luotan, tähän uskon enkä pelkää sotaa. Kiitän vaan Jeesusta kun varjelee sodankin keskellä.

Suomeen on kuulemma tulossa sota

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihinkään kulttiin tms. Asunnossani olen sekä mies, minä ja yksi sukulainen nähnyt samanlaista unta, jossa ihmeellinen dinosauruksen näköinen robotti tuhoaa ihmisiä ja rakennuksia. Sitä pitää piileksiä maan alla ja rakennuksissa. Mies ja minä nähtiin uni peräkkäisinä öinä, sukulainen myöhemmin ilman tietoa unistamme. Nyt lapsi on nähnyt samaa unta. Onko teillä muilla vastaavaa? Uni viittaa kyllä sotaan mielestäni mut en tahtoisi ajatella niin.

Vierailija
42/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu nyt kun GCM sopimus hyväksytään, ni sota on ovella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotuksia ja nytkö ne jo sotaa suunnittelee.  Lääkitys kohdilleen. 

Vierailija
44/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Suomeen tulee sota vielä tämän vuosisadan aikana. Siinä sodassa USA, Kiina ja Intia sotivat vastakkain Suomen maaperällä siitä kuka saa Suomen järvien vesivarat itselleen.

Vierailija
45/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota kestää sen 2min

Vierailija
46/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista selvää kannattaa ottaa ennen kun täällä perättömiä vastailee

Vierailija
47/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan mielipiteitteni kertomisen kun saan lottovoiton

Vierailija
48/48 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä sössötyksiä ei tule sotaa vaan joku muu joka  tuhoaa tämän ihmikunnan.