Suomeen on kuulemma tulossa sota
Tämmöisen kuulin, että sota tulee. Kävin illalla Perinteisen Sanan kokouksessa. Se on aina torstaisin kello 18.30 osoitteessa Malmikatu 2. Kannattaa teidänkin ketkä tätä luette, mennä sinne. Siellä on hyvää asiaa. Itse olen käynyt niissä tilaisuuksissa vuodesta 2010. Siellä oli eräs nainen joka oli kävellyt ulkona ja Jumalan ääni oli kuulunut taivaasta, Jumala oli sanonut, että hän sallii Suomeen tulla sodan, se on raju sota jossa kuolee koko Suomen kansa. Näin hän sanoi. Minä uskon, että se on totta mitä hän sanoi tuosta sodasta. Mutta minä en pelkää sotaa, ei ole minulla pelättävää, koska luotan Jumalaan, että Jumala suojelee minua eikä anna minulle tapahtua mitään pahaa, koska turvaan Jumalaan. Jumalaan luottava on turvassa ja se joka laittaa toivonsa häneen. Jumala on paljon suurempi kuin ihmiset ja maailma ja näin on, että mitäs sitten vaikka sodan melske onkin ympärillä, koska sillä joka uskossa on, on sodankin keskellä rauha. Enkelivartio vartioi sitä joka turvaa Jumalaan. Tähän luotan, tähän uskon enkä pelkää sotaa. Kiitän vaan Jeesusta kun varjelee sodankin keskellä.
Kommentit (48)
Viestit 19-21 eivät saaneet yhtään tykkäystä, kirjoitin ne kyllä ihan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Viestit 19-21 eivät saaneet yhtään tykkäystä, kirjoitin ne kyllä ihan tosissani.
Saihan, ainakin minulta. Eikö näy?
Luterilainen kirkkokin on jo luopunut pitkälti, ei ole enää mikään pyhää. Jumala on surullinen siitä kaikesta miten suomalaiset ovat kohdelleet toisiaan ja unohtaneet Hänet. Pisteenä iin päälle marssivat häpeämarssiaan Helsingissä, Sodoman ja Gomorran tahtiin.
Armonaikaa on vielä, tee parannus ja usko evankeliumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan, ainakin minulta. Eikö näy?
Kyllä, nyt näkyy kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule sotaa.
Puuttuu vihulainen.
USA ehkä yrittää provosoida Venäjää lentelemällä Suomessa - niin kuin tekivät Georgiassa - mutta Suomi on liian erilainen. Venäjällä oli Georgiassa varmasti korvat hallituksessa ja esikunnassa saakka. Tiesivät että se on parin päivän ryki ja maa on polvillaan. Lisäksi tiedettiin ettei suurin osa merkittävästä maailmasta edes tiedä missä Georgia on, joten ei kukaan sen perään isommin itke. Suomeen hyökkääminen olisi täysin eri asia.
Joten ei sotaa.Tässä tehdäänkin se virhe, että oletetaan seuraavankin sodan käytävän Venäjän kanssa. En näe siihen mitään realistisia mahdollisuuksia.
Sen sijaan sota tulee olemaan "sisäinen". Kun kriittinen massa mamuissa ylittyy ja riittävän iso määrä suomalaisia saa tarpeekseen, syttyy sota. Tilanne saattaa kehittyä vaikka kehityskulun kautta jossa maassa ei ole toimivaa hallitusta.
Aseitahan täällä on ja sisällissodissa niitä tulee aina myös avuliailta sponsoreilta ulkoa. Ja tietenkin myös armeija ja poliisi valitsisivat puolensa. Ja onhan sitä toisaalta sotilasjuntta ollut niinkin lähellä kuin Espanjassa vielä joitain vuosikymmeniä sitten.
Tuskinpa. Suomalaiset on rauhaa rakastava kansa. Kotona voidaan vähän möristä, mutta oikeasti konfliktiin ryhtyviä ryhmiä on vähän. Yksittäisiä, todellisia sekopäitä tietty valitettavasti mahtuu aina joukkoon. En myöskään jaksa uskoa että mamut maassamme olisivat massoittain täällä sodan perässä. Pipipäitä toki löytyy siitäkin joukosta ja niistä jokaisen sais ampua kuuta kiertävälle radalle, mutta suurin osa mamuistakin haluaa elää ihan vaan sitä omaa elämäänsä ja olla vaarantamatta omia perheitään sodalta.
Suurin osa maailman ihmisistä ei halua sotia. Onneksi.
Aivan kuten 1939 ajateltiin myös. Kukaan ei silloin uskonut että Suomeen hyökättäisiin. Se oli silloin valtava shokki. Nytkään ei uskota vaikka Putin kävi täällä ihan itse äsken varoittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että olen saatananpalvoja, tarvi turhista murehtia.
Ennemmin kannattaa olla Luojan kuin luodun puolella. Vaihda Voittajan tiimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule sotaa.
Puuttuu vihulainen.
USA ehkä yrittää provosoida Venäjää lentelemällä Suomessa - niin kuin tekivät Georgiassa - mutta Suomi on liian erilainen. Venäjällä oli Georgiassa varmasti korvat hallituksessa ja esikunnassa saakka. Tiesivät että se on parin päivän ryki ja maa on polvillaan. Lisäksi tiedettiin ettei suurin osa merkittävästä maailmasta edes tiedä missä Georgia on, joten ei kukaan sen perään isommin itke. Suomeen hyökkääminen olisi täysin eri asia.
Joten ei sotaa.Tässä tehdäänkin se virhe, että oletetaan seuraavankin sodan käytävän Venäjän kanssa. En näe siihen mitään realistisia mahdollisuuksia.
Sen sijaan sota tulee olemaan "sisäinen". Kun kriittinen massa mamuissa ylittyy ja riittävän iso määrä suomalaisia saa tarpeekseen, syttyy sota. Tilanne saattaa kehittyä vaikka kehityskulun kautta jossa maassa ei ole toimivaa hallitusta.
Aseitahan täällä on ja sisällissodissa niitä tulee aina myös avuliailta sponsoreilta ulkoa. Ja tietenkin myös armeija ja poliisi valitsisivat puolensa. Ja onhan sitä toisaalta sotilasjuntta ollut niinkin lähellä kuin Espanjassa vielä joitain vuosikymmeniä sitten.Tuskinpa. Suomalaiset on rauhaa rakastava kansa. Kotona voidaan vähän möristä, mutta oikeasti konfliktiin ryhtyviä ryhmiä on vähän. Yksittäisiä, todellisia sekopäitä tietty valitettavasti mahtuu aina joukkoon. En myöskään jaksa uskoa että mamut maassamme olisivat massoittain täällä sodan perässä. Pipipäitä toki löytyy siitäkin joukosta ja niistä jokaisen sais ampua kuuta kiertävälle radalle, mutta suurin osa mamuistakin haluaa elää ihan vaan sitä omaa elämäänsä ja olla vaarantamatta omia perheitään sodalta.
Suurin osa maailman ihmisistä ei halua sotia. Onneksi
.
Paitsi amerikkalaisista ja venäläisistä :D
Ihme sota- ja asehulluja.
Minullekin ilmestyi viime yönä valkohiuksinen enkeli, kysyin häneltä "mikä sinun nimesi on?", enkeli vastasi "olen neitsyt Maaria". Kysyin, että "miksi ilmestyt minulle ja mitä teet täällä?". Neitsyt maaria vastasi hieman närkästyneesti "Suomeen tulee sota jossa kuolee koko Suomen kansa". Kysyin "miksi?", Neitsyt Maaria vastasi hieman lakonisesti ja samalla pälyillen ympärilleen "koska Suomen kansa on tehnyt syntiä jumalan sanaa vastaan!". Kysyin "miksi Suomi on syyllistynyt syntiin?", neitsyt maaria vastasi naurahtaen "koska Suomen kansa on äänestänyt väärin". Kysyin "miten se on syntiä?", neitsyt maaria vastasi hieman närkästyneesti "äänestäkää vain ihmistä joka on hyvä ihminen". Silloin taivaat avautuivat, kirkas valo laskeutui taivaasta ja tämä neitsyt maaria hyppäsi suoraan tähän valoon ponnistaen suoraan kyykystä ylöspäin. Ja pimeys laskeutui takaisin ja jatkoin nukkumista.
Suomalaiset ovat kovapäinen kansa, aivan kuten Israel. Jumala on odottanut ja odottanut ja odottanut.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten 1939 ajateltiin myös. Kukaan ei silloin uskonut että Suomeen hyökättäisiin. Se oli silloin valtava shokki. Nytkään ei uskota vaikka Putin kävi täällä ihan itse äsken varoittamassa.
Kyllähän se voi tulla. En nyt kuitenkaan panikoisi vielä, koska tätä sotaa on ennustettu jo vuosikymmeniä ja ei ole vieläkään mitään tapahtunut. Ei voi kuitenkaan elää jatkuvassa pelossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sodista kauheasti taideta varoitella.
Ei nyky-Venäjä ainakaan. Niillähän on nyt ollut taktiikkana iskeä voimalla ihan puskista.
Antaa tulla vaan. Vedän kunnon Charles Bronson moden. Pitää enää kasvattaa viikset ja kaivaa .475 Wildey Magnum kenkälaatikosta.
Ei pelossa pidäkään elää, muuta kuin Jumalan pelossa :) Ihminen ei voi muuta tehdä sen jälkeen kun on tappanut mutta Jumala voi heittää sielun helvettiin.
Ilm. 19:
11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
Jumala hävittää myös ne ketkä keskustelupalstoilla tekevät pilkkaa uskovista, myös muistakin kuin minusta. Jumala tappaa heidät. Pahasti käy minunkin nettikiusaajilleni. Naapurikin sanoi tätä samaa, että joo, kyllähän niillä nyt on hauskaa siellä minua kiusata mutta kyllä se hauskuus vielä heiltä loppuu. Sodasta hän ei silloin mitään puhunut, mutta minä uskon, että joka tuon hauskuuden heiltä lopettaa, on verinen sota joka tappaa heistä jokaisen JOS eivät heti ala parannuksen tekoon!!!!!!!!!!!!!!!!! Heille tulee verinen kuolema venäläisten käsien kautta. Venäläisten, joita he kyllä vihaavat ja halveksivat kovasti mutta jotka minulle ovat olleet hyviä ja ovat sodankin aikana eivätkä tee minulle mitään pahaa vaan katsovat minua, sodan jaloissa elävää naista säälien ja koettavat auttaa minua. Minulle venäläiset ovat hyviä, koskaan venäläiset eivät kiusaa minua ja venäläiset ovat aina auttaneet minua.