Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko suhde terveysneurootikon ja lääkärin välillä?

Vierailija
03.07.2016 |

Tapasin toisessa kaupungissa viihteellä ollessani ennestään tuntemattoman miehen, joka kertoi olevansa lääkäri. Mun ongelmani on suhteeton huolestuneisuus terveydestäni (johon kyllä henkistä apua olen hakenut). Ei kylläkään ole tehonnut... NIin kysymys on, meneekö tällainen suhde väistämättä pieleen? Nyt en siis valitellut mitään, mutta mitenhän tulevaisuudessa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei onnistuisi? Hoidatat vaivasi muualla kuin kyseisellä miehellä.

Vierailija
2/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mene väistämättä pieleen. Sitten se menee pieleen, jos alat kyseiselle miehelle valitella vaivojasi ja pyydät häneltä diagnoosi- ja tutkimusehdotuksia koko ajan. Se olisi todella ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, ei lääkärit terveydestä tiedä, vaan sairaudesta.

Vierailija
4/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu, ei lääkärit terveydestä tiedä, vaan sairaudesta.

No joo huoleni liittyvät myös sairauksiin ym, mutta hienoa, että ei uskota pieleen menevän. Ap

Vierailija
5/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on, mahtoiko tämä "lääkäri" (oliko edes oikea?) edes olla etsimässä suhdetta? Minulle jäi aloituksesta olo että oltiin vain panoa etsimässä.

Vierailija
6/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellista on, mahtoiko tämä "lääkäri" (oliko edes oikea?) edes olla etsimässä suhdetta? Minulle jäi aloituksesta olo että oltiin vain panoa etsimässä.

Oli kyllä oikea lääkäri, katsoin ajokortin ja terhikistä tarkistin =). Kuka tietää suhteen alussa kauanko kestää? Tapaamisesta sovittiin kyllä, ei hääpäivästä. Ap

Vierailija
7/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Jo parin kuukauden päästä sä näytät sille joka päivä jotain pattia ja kyselet voisko se olla syöpä. Mieheltä menee hermot alta aikayksikön.

Vierailija
8/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Jo parin kuukauden päästä sä näytät sille joka päivä jotain pattia ja kyselet voisko se olla syöpä. Mieheltä menee hermot alta aikayksikön.

Omakohtaista kokemusta?

Vierailija
9/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ei jaksa vapaa-ajalla olla kovin empaattisia toisten, ainakaan kumppanin vaivojen suhteen. Lapsen sairaudet arvioi, mutta ei  muuten jaksa kiinnostua jos näytän patteja tai näppyjä.  Ei tosin kyllä omia vaivojaankaan ota todesta ja päätyi lopulta keuhkokuumeen takia sairaalahoitoon. Näin meillä. Mulle sanoo aina ironisesti, että mee lääkäriin, jos kyselen jotain kuukautisongelmia tms....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi