Suomeen on kuulemma tulossa sota
Tämmöisen kuulin, että sota tulee. Kävin illalla Perinteisen Sanan kokouksessa. Se on aina torstaisin kello 18.30 osoitteessa Malmikatu 2. Kannattaa teidänkin ketkä tätä luette, mennä sinne. Siellä on hyvää asiaa. Itse olen käynyt niissä tilaisuuksissa vuodesta 2010. Siellä oli eräs nainen joka oli kävellyt ulkona ja Jumalan ääni oli kuulunut taivaasta, Jumala oli sanonut, että hän sallii Suomeen tulla sodan, se on raju sota jossa kuolee koko Suomen kansa. Näin hän sanoi. Minä uskon, että se on totta mitä hän sanoi tuosta sodasta. Mutta minä en pelkää sotaa, ei ole minulla pelättävää, koska luotan Jumalaan, että Jumala suojelee minua eikä anna minulle tapahtua mitään pahaa, koska turvaan Jumalaan. Jumalaan luottava on turvassa ja se joka laittaa toivonsa häneen. Jumala on paljon suurempi kuin ihmiset ja maailma ja näin on, että mitäs sitten vaikka sodan melske onkin ympärillä, koska sillä joka uskossa on, on sodankin keskellä rauha. Enkelivartio vartioi sitä joka turvaa Jumalaan. Tähän luotan, tähän uskon enkä pelkää sotaa. Kiitän vaan Jeesusta kun varjelee sodankin keskellä.
Kommentit (48)
Mutta kuolet kuitenkin siinä sodassa, koska Jumala sanoi, että koko suomen kansa kuolee.
Joten se siitä turvasta :D.
Sehän onkin todistettu että Jeesuksen varjelu on tehokasta. Not.
Vierailija kirjoitti:
lääkkeet.
Jumalauta!
En tiedä tuleeko. Toivottavasti ei. En mä nää ainakaan mitään syytä miksi Venäjä nyt ois hyökkäämässä tänne. Eli tuskin ihan lähiaikoina ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuolet kuitenkin siinä sodassa, koska Jumala sanoi, että koko suomen kansa kuolee.
Joten se siitä turvasta :D.
Jospa se turva onkin pääsy iankaikkiseen iloon ikuisen kadotuksen sijaan?
Sinä olet jo sekaisin kuin seinäkello, niin että olisi parasta jos pysyttelisit erossa hihhulikulteista ja niiden kokouksista.
T. Rehunpussittaja Ruovedeltä
Ei tule sotaa.
Puuttuu vihulainen.
USA ehkä yrittää provosoida Venäjää lentelemällä Suomessa - niin kuin tekivät Georgiassa - mutta Suomi on liian erilainen. Venäjällä oli Georgiassa varmasti korvat hallituksessa ja esikunnassa saakka. Tiesivät että se on parin päivän ryki ja maa on polvillaan. Lisäksi tiedettiin ettei suurin osa merkittävästä maailmasta edes tiedä missä Georgia on, joten ei kukaan sen perään isommin itke. Suomeen hyökkääminen olisi täysin eri asia.
Joten ei sotaa.
Olen täysin varma siitä että USA hyökkää kohta Suomeen.
Äänien kuuleminen on oire psyykkisestä sairaudesta.
Ei ihan heti tule sotaa. Joskus voi kyllä tulla. Mistäs sitä tietää mitä vaikka 1000 vuoden päästä tapahtuu.
Ap tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule sotaa.
Puuttuu vihulainen.
USA ehkä yrittää provosoida Venäjää lentelemällä Suomessa - niin kuin tekivät Georgiassa - mutta Suomi on liian erilainen. Venäjällä oli Georgiassa varmasti korvat hallituksessa ja esikunnassa saakka. Tiesivät että se on parin päivän ryki ja maa on polvillaan. Lisäksi tiedettiin ettei suurin osa merkittävästä maailmasta edes tiedä missä Georgia on, joten ei kukaan sen perään isommin itke. Suomeen hyökkääminen olisi täysin eri asia.
Joten ei sotaa.
Tässä tehdäänkin se virhe, että oletetaan seuraavankin sodan käytävän Venäjän kanssa. En näe siihen mitään realistisia mahdollisuuksia.
Sen sijaan sota tulee olemaan "sisäinen". Kun kriittinen massa mamuissa ylittyy ja riittävän iso määrä suomalaisia saa tarpeekseen, syttyy sota. Tilanne saattaa kehittyä vaikka kehityskulun kautta jossa maassa ei ole toimivaa hallitusta.
Aseitahan täällä on ja sisällissodissa niitä tulee aina myös avuliailta sponsoreilta ulkoa. Ja tietenkin myös armeija ja poliisi valitsisivat puolensa. Ja onhan sitä toisaalta sotilasjuntta ollut niinkin lähellä kuin Espanjassa vielä joitain vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ap tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi?
Kyllä!
Sota on tulossa, mutta ei siksi, että uskovaisporukassasi niin sanotaan. Hekin lukevat lehtiä ja tietävät maailmantilanteen. En tarkoita, että kukaan tarkoituksella valehtelisi saaneensa Jumalalta ilmoituksen, vaan uskonnollisessa hurmoksessa saadut ilmoitukset tulevat alitajunnasta. Minullakaan ei ole mitään pelättävää, vaikka en uskokaan mihinkään jumalaan. Yhtälailla sitä voi kuolla vaikka syöpään.
Kyllä Jumala (Pyhä Henki) puhuu ihmisilel mutta kannattaa muistaa että kaikki henget eivät ole Jumalasta joita ihminen kuulee. Siksipä saimme käskyn koetella ja olla nöyriä.
Mutta sota/miehitysprofetioita on tullut useita, jo vuosikymmeniä sitten ja samalla on profetoitu asioita joita on nyt näkyvissä.
Koko Suomen kansan tuhosta en ole aiemmin kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jumala (Pyhä Henki) puhuu ihmisilel mutta kannattaa muistaa että kaikki henget eivät ole Jumalasta joita ihminen kuulee. Siksipä saimme käskyn koetella ja olla nöyriä.
Mutta sota/miehitysprofetioita on tullut useita, jo vuosikymmeniä sitten ja samalla on profetoitu asioita joita on nyt näkyvissä.
Olen nähnyt unen jo lapsena, kun tankit ampuvat metsänreunassa. Oli kesä. Samassa unessa oli harmaaohimoinen mies joka oli merkittävässä asemassa. Olen myöhemmin tunnistanut Mitt Romneyksi.
En ole myöskään kuullut tuota että koko kansa kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt unen jo lapsena, kun tankit ampuvat metsänreunassa. Oli kesä. Samassa unessa oli harmaaohimoinen mies joka oli merkittävässä asemassa. Olen myöhemmin tunnistanut Mitt Romneyksi.
En ole myöskään kuullut tuota että koko kansa kuolisi.
Tällaisia ne ampu, siis ohjuksia. En silloin lapsena tiennyt mitä ne oli mutta uni jäi loppuelämäksi mieleen.
lääkkeet.