Miksi minua säälittää nainen, jonka kanssa mies petti mua?
Tapahtuneesta on yli puoli vuotta ja me ollaan nyt pääsemässä sen yli.
Tapaamisia ei ollut kuin muutama, viestittelyä ja soittelua lähinnä. Mies sitten laittoi suhteen asiallisesti poikki ja kaikki ollut avointa sen jälkeen. Myös terapiassa ollaan käyty ja ehkä meillä menee paremmin kuin ikinä vaikka uskomattomalta kuulostaakin.
Tämä nuori nainen nyt vaan ei tunnu pääsevän yli. Tietenkään hän ei tiedä, että minulla on lupa miehen fb.iin, puhelimeen ym ja pari krt kuussa tulee miehelle viestejä joihin ei vastaa.
On ikävöintiä, on viatonta kuulumisten kyselyä ja toivetta olla edes kaveri.
Eilen illalla tuli viesti, että saako soittaa ja siihen kun ei tullut vastausta tuli viesti, jossa toivotti kaikkea hyvää ja ihanaa miehen elämään. Mun kävi sitä niin sääliksi. Jatkais jo elämäänsä eikä haaveilis turhia. Meinasin jo vastata sille, mutten kehdannu. Miestä viestit nolottaa ja pitää niitä tosi lapsellisina. Oli sanonut tilanteen suoraan ja silloin nainen tuntui ymmärtävän. Siinä nyt nuori neito haaskaa kesänsä kun vois löytää ihanan miehen itelleen :(
Kommentit (82)
Ap, miksei mies ole laittanut faseen ja puhelimeen estoa tuolle naiselle?
Kirjoitinkin tästä eilen johonkin ketjuun: Minua säälittää se nainen jota mies petti kanssani, ja luultavasti myöhemminkin, jos vain jonkun löysi sieltä treffipalstalta.
Itse olen sinkku näin 10 vuotta myöhemminkin, mutta onnellinen siitä etten tuon miehen kanssa päätynyt yhteen.