Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on rasittavin piirre itsessäsi?

Vierailija
03.07.2016 |

Mussa ehdottomasti se, kun överikilareissa tulee sanottua aina jotain jota katuu puolituntia myöhemmin ja siltikään ei osaa vielä siinä vaiheessakaan antaa kunnolla periksi. Jästipää pässi olen...

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikkiys ehdottomasti. Olen hankala ihminen tahtomattani, vaatii ihan järjettömän paljon pitää suuni kiinni monissa tilanteissa.

Vierailija
82/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottisuus ja tosikkomaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömyys kun jollain on suru puserossa mielestäni liian pienestä asiasta (riita tai joku sanonu pahasti tms) heitän sen monesti vitsiksi ja saatan nauraakkin päin naamaa. Voin jopa mainita "eihän toi ny oo mitää vielä ja odotas kun etees tulee sellasta että...." En ole hyvä kuuntelija enkä lohduttaja. Ei moni enää vaivaudu mulle avautumaan...

Vierailija
84/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas sytytys ja huolimattomuus. Olen kuin vanha dieselkone ja teen asioita vasemmalla kädellä.

Vierailija
85/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäisyys ja äkkipikaisuus. Aina jälkeenpäin harmittelen, kun ei loppuunasti tullu ajateltua jotakin tekemistään.

Vierailija
86/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lähtökohta tämä aaveella. No minä olen rasittava kyvyttömyydessä sietää kritiikkiä!

Vierailija
87/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle aloittaja näin ajatuksia herättävästä aloituksesta!

Vierailija
88/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä saatu mahtavaa settiä! :) -ap

Vierailija
89/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaisuus, hölöttäminen, besserwisseys

Vierailija
90/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estyneisyys sosiaalisissa tilanteissa ja ihmissuhteissa sekä pessimistisyys ja saamattomuus, joka liittyy huonoon itsetuntoon ja itseluottamuksen puutteeseen. Yleisesti ottaen tuskin tulen koskaan saavuttamaan mitään sellaista mitä haluaisin saavuttaa, koska en luota itseeni enkä uskalla tehdä mitään. Vaikka mulle on sanottu että taitoja ja kykyjä löytyy, niin en itse usko siihen kuitenkaan.

Muuten olisinkin ihan helkkarin hyvä tyyppi ja pystyisin varmasti vaikka mihin, mutta tämä ihana itsensätoteuttava noidankehä josta ei varmaan pääse koskaan eroon... Noh onneksi olen myös aika vaatimaton, ja  tyytynyt elämäntilanteeseeni ja nautin pienistäkin asioista.

Vierailija
91/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä itseäni koskevia päätöksiä, olen hukassa, olen edelleen rakastanut mieheen johon ei pitäisi olla.

Vierailija
92/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itse raskaaksi mustasukkaisuuteni. En haluaisi ajatella kuten ajattelen mutta en voi asialle ja päällevyöryville tunnekuohuille mitään.

Vierailija
93/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkipikaisuus. Olen salamannopea reagoimaan ja joskus sitä on liiankin vaikea hillitä. Lepyn myös tosi nopeasti, mutta hävettää kilahtaa niin nopeasti, toiset kun ei välttämättä sitä unohda siinä samassa puolikkaassa sekunnissa kuin itse...

Ja tietynlainen epävarmuus toisena rasittavuutena. Spekulointi, ylianalysointi, liikaa miettiminen, pakkosaadatietäänyt-meininki. Helvetin raskasta itsellekin :D

Vierailija
94/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsäviisastelu. Noloa mutta en voi lopettaa.

Muut ihmiset eivät juuri kiinnosta, paitsi ihan lähipiirini joka käsittää noin 5 ihmistä. Aina en jaksaisi kuunnella heidänkään asioitaan. Olen surkea ylläpitämään ihmissuhteita ja minulla on vain kaksi ystävää, joista toinen asuu 300km päässä... En osaa syventää kaverisuhteita enkä jaksa jatkuvasti nähdä ihmisiä. Tämän takia taidan olla sinkkukin, en vain jaksa kenenkään seuraa ja olla jatkuvasti huomioiva ja mukava.

Vierailija
95/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuherkkyys

Laiskuus

Itseni ruoskiminen/syyllistäminen

Lihavuus

Vierailija
96/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen itse raskaaksi mustasukkaisuuteni. En haluaisi ajatella kuten ajattelen mutta en voi asialle ja päällevyöryville tunnekuohuille mitään.

Sama täällä:( Tulen surulliseksi siitä kun aiheutan mielipahaa muille ja itselleni.

Vierailija
97/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt pinna. Kun kilahdan, sanon mitä sylki suuhun tuo. Sitten tilanne on mun osaltani ohi, mutta vastapuoli saattaa märehtiä asiaa pitempäänkin...

Vierailija
98/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ailahteleva. Mielialani saatta vaihdella useasti päivänkin aikana. No mutta olenkin mt-ongelmainen. Koitan parhaani mutta joskus tuntuu ettei ole mitään kontrollia omiin mielialaan :/ Onneksi mies ymmärtää ja tukee.

Olen myös tosi höttöpää, hukkaan tavaroita, unohtelen asioita, enkä kuuntele kun minulle puhutaan. Tätähän en itse myönnä :D

Vierailija
99/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ailahteleva. Mielialani saatta vaihdella useasti päivänkin aikana. No mutta olenkin mt-ongelmainen. Koitan parhaani mutta joskus tuntuu ettei ole mitään kontrollia omiin mielialaan :/ Onneksi mies ymmärtää ja tukee.

Olen myös tosi höttöpää, hukkaan tavaroita, unohtelen asioita, enkä kuuntele kun minulle puhutaan. Tätähän en itse myönnä :D

Tämä on kuin omasta elämästäni! On lohduttavaa kuulla etten ole ainoa, jolla samat probleemat. :)

Vierailija
100/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkuherkkyys

Laiskuus

Itseni ruoskiminen/syyllistäminen

Lihavuus

Peukutin koska itselläni juuri samat poislukien viimeinen eli lihavuus. Mutta nuo kolme ekaa on todellakin myös mun pahimmat ja itseäni raastavat piirteet.