Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opintopolku ja opiskelupaikan vastaanottaminen :o

Vierailija
03.07.2016 |

Pääsin hakemaani kouluun, ja otinkin paikan saman tien vastaan Opintopolun auettua silloin to-pe välisenä yönä. En ole kuitenkaan saanut tästä vahvistukseksi mitään sähköpostia, mikä vähän hermostuttaa, vaikkakin tuskin tässä voi nyt olla kyse mistään sellaisesta, että valintani ei olisikaan mennyt läpi(??!) Tuttavalleni oli kilahtanut heti sähköposti kun oli vastaannottanut paikkansa pe aamulla. Voiko tämä johtua vain eri tiedekuntien käytönnöistä/ eri s-postipalveluista (mulla on hotmail)? Ajattelin jo ilmoittautua lukukaudelle vahvistaakseni homman, mutta siinä Opintopolku vaan herjaa jotain käyttökatkosta; "yritä myöhemmin uudelleen"...

Onko muilla vastaavaa, pitäisikö tässä huolestua? :D Opintopolussa kuitenkin lukee mun hakukohteen kohalla "opiskelupaikka vastaanotettu" ja kyllä mun nimi komeilee tiedekunnan sivuilla julkaistussa sisäänpäässeiden listassa. Haha huomaa varmaan, etten voi uskoa sisäänpääsyäni vieläkään todeksi kun stressaan tällästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostaa siltä että stressaat turhaan kun opintopolussa noin lukee. :) Ymmärrän kyllä, itselläkin vähän epäuskoinen olo että pääsin sisään. Mulle tuli meilit mutta ymmärsin että niissä voi olla ongelmia.

Vierailija
2/3 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on 14.7. asti! Ensi viikon lopussa ehdit vielä hyvin vaikka soittamaan ja tarkistamaan asian, nyt siellä on niin paljon käyttäjiä, että systeemi sekoilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain yliopistolta tiedon, että jos Opintopolussa näkyy paikka vastaanotettu, kaikki kunnossa. Kuulemma perjantaina aamulla siellä on ollut niin ruuhkaa/teknisiä ongelmia tms. että kaikki sähköpostit eivät ole lähteneet.