Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on rasittavin piirre itsessäsi?

Vierailija
03.07.2016 |

Mussa ehdottomasti se, kun överikilareissa tulee sanottua aina jotain jota katuu puolituntia myöhemmin ja siltikään ei osaa vielä siinä vaiheessakaan antaa kunnolla periksi. Jästipää pässi olen...

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisten tilanteiden pelko. En osaa aloittaa keskustelua. Juttelisin kyllä jos joku tulisi kysymään vaikka mitä kuuluu.

En mäkään. Tuntuu että jos on mielenkiintoisia ihmisiä vaikka kuinka paljon ympärillä ei siltikään saa mitään suusta ulos. Sitten jos ei kukaa aloita keskustella, niin miettii onko oma vika. :( Kai sitä pelkää olevansa jotenki hölmö tai vajavainen päästään, niin itse kokenut monesti.

Vierailija
42/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ylianalysoida kaikkea, pääasiassa itseäni. Pohdin jatkuvasti esim. miksi toimin tietyissä tilanteissa tietyllä tavalla, miksi olen tässä elämäntilanteessa enkä jossain muussa, mistä lapsuudessa tapahtuneesta nykyiset ongelmat/luonteenpiirteet/mieltymykset johtuvat, mistä kolmannessa varpaassa tuntuva kutina johtuu... Tajuutte kyllä. Saatan käyttää tähän tuntikausia putkeen, usein koko päivän huomaamattani samalla kun teen jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee päiviä kun kuvittelen kahvilan viereisessä pöydässä nauravien ihmisten nauravan mulle tai jos joku tuijottaa pitkään, alan heti luulemaan onko vaatteissani jokin vikana tai meikit huonosti. Eli todella vainoharhaisia päiviä. Silloin on inhottavaa olla esim. Kaupan kassajonossa.

Vierailija
44/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ylianalysoida kaikkea, pääasiassa itseäni. Pohdin jatkuvasti esim. miksi toimin tietyissä tilanteissa tietyllä tavalla, miksi olen tässä elämäntilanteessa enkä jossain muussa, mistä lapsuudessa tapahtuneesta nykyiset ongelmat/luonteenpiirteet/mieltymykset johtuvat, mistä kolmannessa varpaassa tuntuva kutina johtuu... Tajuutte kyllä. Saatan käyttää tähän tuntikausia putkeen, usein koko päivän huomaamattani samalla kun teen jotain muuta.

Mutta samalla myös vahvistat henkisiä varojasi, kun pohdit asioita.

Vierailija
45/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkkämielisyys iskee monesti ja vaikka kuinka ympärillä olevat yrittää auttaa, vajoan vain syvemmälle sohvanpatjoihin.

Vierailija
46/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus, tosin en sitä muille paljasta tai muutenkaan näytä. Itseä alkaa vaan ärsyttämään että taasko tuollaisesta on oltava mustasukkainen, pirun vaikea vaan päästä irti. Oma henkinen hyvinvointi kärsii, toisinaan myös varmasti ystävien hermot :D

Vierailija
47/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kanssa että mustasukkasuus. Vaikka mies olisi vain ylitöissä ja usein onkin (autokuski) niin mielessä heti alkaa pyöriä, et mitäköhän noi ylityöt ny oikeesti tarkottaa..? En tietenkään sitä ääneen sano, paitsi joskus vitsillä nauraen jos on pitkään joutunu olla yksin odottamassa kotona ja ärsyttää/turhauttaa. Vuodet ja kokemukset tekee varautuneeksi miesten suhteen...

Vierailija
48/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan hirveä juoruakka. Mulle ei kannata kertoa salaisuuksia, juoruan ne kaikki eteenpäin ihan sama kuinka intiimejä ovat. Olenkin nykyään sanonut kaikille,,että mä en kykene olemaan hiljaa, mulle ei saa kertoa mitään salaisuuksia. Olen myös kova haukkumaan selän takana ja ns.puukottamaan selkää hyvääkin ystävää. En tiedä miksi. Mieheni puolia pidän, mutta kyllä hänenkin jutut juoruan eteenpäin.

Vierailija
49/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa kärsiä ja hävetä ku on niin pöyröö!

Vierailija
50/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan hirveä juoruakka. Mulle ei kannata kertoa salaisuuksia, juoruan ne kaikki eteenpäin ihan sama kuinka intiimejä ovat. Olenkin nykyään sanonut kaikille,,että mä en kykene olemaan hiljaa, mulle ei saa kertoa mitään salaisuuksia. Olen myös kova haukkumaan selän takana ja ns.puukottamaan selkää hyvääkin ystävää. En tiedä miksi. Mieheni puolia pidän, mutta kyllä hänenkin jutut juoruan eteenpäin.

Tulee susta ihan Ulla Taalasmaa mieleen! :D Syyllistyn siihen kyllä itsekki. Vaikee pitää meheviä juoruja omana tietona.

Vierailija
51/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, henkiseen kasvuun pyrkimisestä tämä saikin alkunsa. En vain osaa lopettaa, mikä tekee tästä ongelman.

Vierailija
52/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee päiviä kun kuvittelen kahvilan viereisessä pöydässä nauravien ihmisten nauravan mulle tai jos joku tuijottaa pitkään, alan heti luulemaan onko vaatteissani jokin vikana tai meikit huonosti. Eli todella vainoharhaisia päiviä. Silloin on inhottavaa olla esim. Kaupan kassajonossa.

Mulla oli joskus ihan sama! Kadulla kävellessäni myös luulin muiden nauravan minulle, vaikka eivät olisi päinkään katsoneet vaan naureskelleet porukassa jotain omiaan. Kun itsetunto nousi, tämä piirre katosi.

Vierailija
53/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus, itsehillinnän ja kärsivällisyyden puute.

Vierailija
54/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, henkiseen kasvuun pyrkimisestä tämä saikin alkunsa. En vain osaa lopettaa, mikä tekee tästä ongelman.

Liika pohtiminen kyllä voi olla ongelmallista, kun yksinkertaisimmatkin asiat monimutkaistuu niin moneen eri kulmaan, että siitä on vaikea enää saada kiinni itsekkään. Joskus on hyvä pitää selvät asiat yksinkertaisina.

Vierailija
55/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
56/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus ihan sama! Kadulla kävellessäni myös luulin muiden nauravan minulle, vaikka eivät olisi päinkään katsoneet vaan naureskelleet porukassa jotain omiaan. Kun itsetunto nousi, tämä piirre katosi.

Yleensä ne päivät juuri pahimpia ovatkin, milloin itsetunto on ihan vieras käsite. Itsellänikin masennuksen jälkeen katos pahimmat vainot ja voi jo hymyillen kulkea nauravien ihmisten ohi ja ajatella,että kiva kun heillä on kivaa. :)

Vierailija
57/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani kaunistella ja kierrellä ikäviä asioita, kun pitäs sanoa jollekki suoraa että systeemi kusee.

Vierailija
58/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ailahtelevaisuus, välillä olen aivan masentunut, en jaksa tehdä mitään järkevää, inhoan ulkonäköäni ja ärtyilen muille, välillä taas olen todella iloinen ja onnellinen, rakastan elämää, olen tyytyväinen ulkonäkööni ja tuntuu ettei mikään voi pilata fiilistäni. :/

Vierailija
59/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa itsessäni se, että oon aivan valtavan huolissani joka helvetin asiasta. Raskasta. Aina joku todennäköisesti kuolee tai sairastuu tai katoaa tai hakataan yms yms

Vierailija
60/103 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkipikaisuus, kateus ja katkeruus. Olen siis hankala ihminen;)