Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En huolisi kaljua miestä.

Vierailija
03.07.2016 |

Tuuheat hiukset ovat seksikkäät, mies panostaa ulkonäköönsä.

Kaljusta tulee mieleen nahkahomo tai vanha pappa, joka ei piittaa ulkonäöstään. Erittäin harvoille miehille kalju edes sopii.

Huijausta sekin on, jos kaljuuntuu avioliiton jälkeen, lähes yhtä paha asia kuin lihominen. Pilalla siinä on hyvä mies nahkakuulalla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi naista, joka laittaa pisteen otsikon perään.

Vierailija
2/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pitäsikö tästä nyt sitten lähteä peruukkki ostoksille, vai mitä ehdotat ratkaisuksi? - Verrattuna esimerkiksi lihomiseen, niin kaljuuntumiselle, jonka luonto hoitaa ei itse voi oikeastaan tehdä mitään. - Tai kuten edellä sanoin ainahan voi toki hankkia peruukin, mutta en ainakaan itse ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Myö se, millainen kallon muoto itselläni on asia, jolle on hieman vaikeuksia tehdä, mitään, vai pitäsikö ottaa leukaimplantti, tai kenties leikkauttaa nenä?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. t30v kaljuuntunut mies :D

Vierailija
4/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki miehet valitsisi tuuheat hiukset täydellisellä hiusrajalla jos se vain olisi mahdollista mutta kaljuuntuminen on täysin perintötekijöistä kiinni.

Sitten ne hiuksien istuttamisleikkaukset maksaa vissiin kymppitonneja.

Naisilta toivoisi joskus vähän empatiakykyä.

Vierailija
5/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat kaljut miehet on parasta mitä tiedän, ah!

Vierailija
6/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Kalju nainen menis.

t. heteromies

Vierailija
7/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuheat hiukset ovat seksikkäät, mies panostaa ulkonäköönsä.

Kaljusta tulee mieleen nahkahomo tai vanha pappa, joka ei piittaa ulkonäöstään. Erittäin harvoille miehille kalju edes sopii.

Huijausta sekin on, jos kaljuuntuu avioliiton jälkeen, lähes yhtä paha asia kuin lihominen. Pilalla siinä on hyvä mies nahkakuulalla.

Miksi trollien taso laskee täällä päivä päivältä ja viikko viikko viikolta?  Tämäkin oli kuin viisivuotiaan räpellys tyyliin "lällällää, kyllä mun iskä sun iskän voittaa"

Vierailija
8/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolin! :) Kauniisti kalju ja hieman ylipainoinen hymyilevä mies on juuri minun makuuni.

Vierailija
9/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todellakin vedän kaljuksi jos joskus alkaa tukka lähteä päästä.

t. heviletti

Vierailija
10/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies vastaan pitkäletti? Ehdottomasti kalju, pitkäletteihin en edes vilkaise.

Vierailija
11/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään niistä erityisemmin välitä, mutta eihän kaljuuntumiselle oikein mitään mahda. Liittynee suomalaisiin huonoihin hiusgeeneihin, sillä harvemmin ulkomailla näkee kolmekymppisiä, joiden hiusraja karkailee tai päälaki kumottaa tukan läpi. Naisillakin on usein ohut hiirenhäntä.

Vierailija
12/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tulee kohta kalju nainen, kun syöpähoidot alkaa. Kyllä mulle kelpaa kalju mieskin.

Vierailija
13/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että naisten pitäisiä hyväksyä vaikka naisia haukitaan milloin mistäkin.Hiuksista tykkään, mutta kaljunkin ottaisin ellen hiuspehkoista saisi.

Vierailija
14/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ilm. tiedä, että kaljuilla on enemmän testosteronia ja ovat kyvykkäämpiä kuin karvapäät.

Eräs tuttu sanoi aikoinaan, ettei voi sietää kaljuja miehiä ja sai sitten nuoren kaljupään vävykseen.

Usein, minkä taakseen jättää sen edestään löytää. (mikäli ymmärrätte, mitä tarkoitan)

Vierailija
15/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

karu kohtalo kirjoitti:

Eiköhän kaikki miehet valitsisi tuuheat hiukset täydellisellä hiusrajalla jos se vain olisi mahdollista mutta kaljuuntuminen on täysin perintötekijöistä kiinni.

Mitä empatiakykyä sinä tässä oikein toivot? Että nainen, jota ulkonäkösi ei miellytä, ottaisi sinut säälistä?

Miehiltä toivoisi joskus vähän järkeilykykyä.

Vierailija
16/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ilm. tiedä, että kaljuilla on enemmän testosteronia ja ovat kyvykkäämpiä kuin karvapäät.

Eräs tuttu sanoi aikoinaan, ettei voi sietää kaljuja miehiä ja sai sitten nuoren kaljupään vävykseen.

Usein, minkä taakseen jättää sen edestään löytää. (mikäli ymmärrätte, mitä tarkoitan)

Tottakai naiset tietävät. Mutta jos on tehtävä valinta karvapäisen, pystyvän miehen ja kaljuuntuvan, pystyvän miehen välillä, valinta ei ole vaikea. Karvapäinen vaikuttaa nuorekkaammalta jopa harmaantuneena. Ero testoissa alkaa näkyä vasta siinä iässä, jolloin kumpikaan ei enää tunne tarvetta olla punasilmäkanina paneskelemassa.

Vierailija
17/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

karu kohtalo kirjoitti:

No ei todellakaan. Ajan viikon välein hiukset pois, koska ne on helvetin kuumat ja treeneissä valuu hikeä silmiin. Parin millin sänkeä ei tarvitse myöskään kammata.

Vierailija
18/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,mäki niiku aattelin niiku et mää kyl jätän ton mun miähen vaiks meil niiku onkii neljä lasta ja ollaa niiku naimisis mutkuu ny sen tukka on ruvennu niiku harvenee tosta ohimoilt niiku nii kyl mää ny en enää viitti kattoo sitä.Ja mahaki kasvaa jo vähä niiku.Kauheeta,sehän on kohta kun joku pappa.

Vierailija
19/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

karu kohtalo kirjoitti:

Etenkin lihavien naisten on hirmuisen vaikea ymmärtää, että kaljuuntumiselle ei voi mitään, siinä missä lihomiseen voi itse vaikuttaa 99% tapauksista.

Vierailija
20/26 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että naisten pitäisiä hyväksyä vaikka naisia haukitaan milloin mistäkin.Hiuksista tykkään, mutta kaljunkin ottaisin ellen hiuspehkoista saisi.

Voiko kaljuuntumiseen itse vaikuttaa? Ei voi ja siksi sen vuoksi haukkuminen on yhtä aivotonta kuin kehitysvammaisen haukkuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän