Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kotiin liittyvissä asioissa olet epätaloudellisin??

Vierailija
27.02.2006 |

Meillä (minä) ehdottomasti astianpesukoneen käyttö ja yleensäkin astioiden käyttö on epätaloudellista... pesen suurimman osan esim kattiloista siinä sekä vuokia tms. paistinpannun ainoastaan " jaksan" joka kerta pestä käsin.. =D ja myöskin lasien/mukien käytössä olen melko epätaloudellinen: vaihdan joka juomisen jälkeen melkeinpä mukia kun taas mies voisi juoda kahvinsa samasta mukista vaikka viikkokausia jos minä en sitä joka päivä (melkein) koneeseen laittaisi...

Toinen juttu ovat erilaisten pakkausten loput... tuppaan aina avaamaan uuden ennen kun edellinen on täysin kokonaan käytetty... hölmöä! =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan mitä ostan enkä koskaan katso hintoja.. En osaa kytätä kilo- tai kappelehintoja vaan ostan sitä, mikä on hyvää ja joka on hyväksi havaittu :) Eli siis ruokabudjettia saataisiin leikattua helpostikin.

Astianpesukoneen kans olen kyllä aika tiukkis, yritän ympätä sinne niin paljon kuin mahtuu ja kattilat pesen aina käsin.

Vierailija
2/4 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran tiukalla talous, että joka liikettä on pakko harkita tarkkaan. No tietokonetta pidän päällä turhan paljon, mutta muuta en keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tiskikone, pyöritän usein hieman vajaana enkä tiskaa käsin mitään (paitsi paistinpannun).

Ruokaostoksista voisi myös helposti säästää paljonkin. Ostan aina kotimaisia, laadukkaita ja vähärasvaisia tuotteita hinnasta välittämättä. Myös heräteostokset tekevät kauppalaskussa ylättävän paljon.

Vierailija
4/4 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä pestään ihan kaikki astianpesukoneessa, myös paistinpannut ;)

tosin tungen tiskoneen j apyykkärin aina mhdollisimman täyteen...ja kuljen miehen perässä sammuttelemassa valoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi