Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytekakun teosta, eikö kerma sula, kun laitan sen uuniin?

Vierailija
27.02.2006 |

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaa jo taikina ja tuota uunikermaa väliin nii asia hoidettu sillä.

Vierailija:

Osaisko joku vielä neuvoa kuinka kääretorttuun saadaan täyte? Nimittäin mä saan taikinasta aina niin löysää ettei rullaaminen onnistu ollenkaan. Auttakaa, anoppi tulossa kylään ja jotain pitäs tarjota.

Vierailija
62/72 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopille on oltava ite tehtyä. Miten jäykkää sen taikinan on oltava, että sen sais rullalle? Mun ongelma on siis se, että en saa taikinaa rullattua. Miten te siinä onnistutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku liha- ja kalapötkylät tehdään.

Vierailija:

anopille on oltava ite tehtyä. Miten jäykkää sen taikinan on oltava, että sen sais rullalle? Mun ongelma on siis se, että en saa taikinaa rullattua. Miten te siinä onnistutte?

Vierailija
64/72 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaiseen pyöreään kääretortun malliseen. Sitten vain uuniin!

Vierailija
65/72 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin taikinan sinne ja sitte tursotin väliin hilloa. Kyllä nyt anoppi on tyytyväinen!

Vierailija
66/72 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minäkin teen. Käynkin heti kaupassa hakemassa Pringlesit ja taikina-ainekset.

Vierailija
67/72 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein tänään lihapullia. Taikina kohosi tosi hyvin. Jotkut kyljyksen palaset olivat vähän sitkeitä, mutta kun pureskeli kunnolla, niin nekin maistuivat. Itse tekemällä säästää paljon. Kyljykset olivat alessa meidän lähikaupassa eikä vehnäjauho ja hiiva paljoo maksa.

Paistoin pullia 225 asteessa 10 minuuttia ihan niin kuin vehnäjauhopussin kyljessä neuvotaan. Nyt meillä on lihapullia moneksi päiväksi!!!

On kiva kokkailla itse.

Vierailija
68/72 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermaa päälle? Mikä resepti sulla on?

Vierailija
69/72 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko kalliimpaa ruokaa enää olla. lapset haluaa melkein joka sunnuntai ranskanperunoita. on siinä homma tilata viikko etukäteen lentoliput ja maksaa itsensä kipeäksi, että saa muutaman hullun potun haettua, huh! en suosittele kenellekkään. älkää opettako lapsianne syömään niitä

Vierailija
70/72 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten toimin ihan samal taval kun vehnäjauhopussin ohjeessa sanottiin. Mies kyl väitti ettei lihapullia silleen tehä, mut mä sanoin että menköön sitten äitinsä tykö syömään jos ei mun sapuskat maita.

Vierailija:

Paistoin pullia 225 asteessa 10 minuuttia ihan niin kuin vehnäjauhopussin kyljessä neuvotaan. Nyt meillä on lihapullia moneksi päiväksi!!!

On kiva kokkailla itse.

Vierailija
71/72 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kermavaahto. Vai oliko se nyt sitten juuri väärää kermaa kun valui vaan sieltä välistä uunissa? Miten ne siellä kaupassa tekevät ne laskiaspullat..

Vierailija
72/72 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kun pari niin pientä että mahtuu uuniin joten onko sama onko se lipastonlaatikko vai lelulaatikko?

Entä kinkkukiusaus? Riittääkö että vaan haukkuu sen kinkun idiootiks ennen uuniin laittoa vai pitääkö sitä esim potkia?

Te jotka puhuitte tehosekottimesta niin otatteko te taikina-aineet keikalle mukaan vai tekeekö ne kotikäyntejä?

Kiitos kun valaisitte tyhmää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän