Miten paljon leukoja keskiverto vetää?
Esim 25 v mies jos on ihan tavis?
Entä jos on 25 v mies ja treenaa aivan tosissaan jotain urheilua? Eli on kunnolla lihaksikas.
Kommentit (9)
No mä heitän hatusta että kymmenkunta. Eikä se lihaksikkuus takaa sitä että leukoja menee yhtään sen enempää, voi mennä vähemmänkin. Suhteellinen voima ratkaisee ja joku 100-kiloinen bodari ei välttämättä montaa leukaa vedä.
minuutissa?
tavismies saa varmaan jotain 5-10.
vähän treenannut 10-20.
tavisnainen 0-1.
käsitreeniä harrastanut 20-40.
Vierailija kirjoitti:
minuutissa?
vähän treenannut 10-20.
tavisnainen 0-1.
Patrik Laine ei pääse edes vähän treenanneen miehen tasolle, mutta änäriin kyllä kelpaa. Aikamoista.
Mä olen 105kg ja 191cm (mies), ja saan hikiseen sen kaks tai kolme. Muuten olen kyllä ihan hyvässä kunnossa, käyn lenkillä ja salilla.
Riippuu iästä, pituudesta ja painosta eli mitä tarkoitat taviksella? Kaikkein keskimääräisintä ihmistä vauvoista vaariin?
Treenamattoman tulos riippuu paljon juuri vartalon mittasuhteista. Tavisnainen ei vedä yhtä ainutta. Mies yleensä sen pari kolme, vaikka olisi toinen jalka haudassa.
Olen perusterve, salilla kohtalaisesti käyvä 50-kymppinen nainen. Vedän neljä. Olen lyhyt ja kevyt.
mitä pienempi mies niin sitä enemmän leukoja.
Vierailija kirjoitti:
minuutissa?
vähän treenannut 10-20.
tavisnainen 0-1.
Käsitreeniä harrastanut nainen 20-40? Eipä kovin moni. Useimmissa naisten sarjoissa leuanvedon Suomen ennätys on siinä 20-30 paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä, pituudesta ja painosta eli mitä tarkoitat taviksella? Kaikkein keskimääräisintä ihmistä vauvoista vaariin?
Treenamattoman tulos riippuu paljon juuri vartalon mittasuhteista. Tavisnainen ei vedä yhtä ainutta. Mies yleensä sen pari kolme, vaikka olisi toinen jalka haudassa.
Olen perusterve, salilla kohtalaisesti käyvä 50-kymppinen nainen. Vedän neljä. Olen lyhyt ja kevyt.
Ennenkuin vastaa kannattaa lukea aloitusteksti ajatuksella.
up