Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko wt-lapset enemmän ulkona kuin parempiosaiset, jos suotte anteeksi ilmaisun

Vierailija
02.07.2016 |

Oon vaan kiinnittänyt huomiota. Muutin eliittialueelta (vuokralta, joten en ole itse eliittiä) vuokralle myös ns. hyvälle alueelle. Mutta tässä lähimmät kaupat ovat jakana ja niiden takaa löytyy kaupungin yksi vähiten arvostettuja alueita, siellä on myös lenkkeilymaastoja, joita käyn välillä kävelemässä, ihan turvallisia kyllä. Tällä alueella tuntuu, että lapset ovat noilla läheisillä leikkikentillä ja koulun pihalla on ulkona porukkaa leikkimässä nyt kesälläkin tai palloa potkimassa ihan aina. Entisellä alueella koulun piha ammotti tyhjyyttään ja leikkikentällä oli vain joku äiti taaperon kanssa joskus, tai siis leikkipuistojahan ne nykyään ovat. Samon tuossa pikkumetsässä on usein lapsia leikkimässä. Ehkä ne parempiosaiset ovat harrastamassa, niin ettei leikkimään ehdi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalapsia, hihhih, roskalapsia, peukutetaan tämä on HAUSKAA!!!!!

Vierailija
2/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitää siis sitä ulkona leikkimistä hyvänä asiana, jos ei aloituksesta käynyt ilmi. Äsken kävin lähikaupassa ja siellä leikkivät ainakin nähdäkseni hyvässä sovussa monenikäiset, -näköiset ja kokoiset. Tää alue nyt vain on tunnettu  "en lastani ainakaan siihen kouluun" -laita alueena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan varmaan aika wt, ja käydään parempiosaisten alueella puistossa. Aina saa melkein yksin olla siellä. Alueella paljon lapsia, missä lienee viettävät aikaa. Maksullisissa paikoissa? Ollaan köyhiä, niin ei ole varaa päivittäin sellaisissa juosta, joten mennään ilmaiseksi puistoon.

Vierailija
4/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta wt:t eivät turhia katsele lastensa perään. Vanhemmat ovat vain tyytyväisiä, mikäli lapsi on koko päivän poissa ulkona tai kavereilla. Kyllä elämä ja muut ihmiset hoitavat. Kivempaa siemailla rauhassa kotona alkoholia, ilman että lapset nahistelevat vieressä tai kyselevät turhia.

Vierailija
5/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-Lapsi?

Vierailija
6/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pitää siis sitä ulkona leikkimistä hyvänä asiana, jos ei aloituksesta käynyt ilmi. Äsken kävin lähikaupassa ja siellä leikkivät ainakin nähdäkseni hyvässä sovussa monenikäiset, -näköiset ja kokoiset. Tää alue nyt vain on tunnettu  "en lastani ainakaan siihen kouluun" -laita alueena. 

Missä tuppukylässä asut, jos ongelma-alueet ja nogozonet ovat tunnetuja nimenomaan VALKOISISTA asukkaistaan?

Vierailija
7/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen wt-lapsen tunnistaa? Onko hihamerkki vai tatuoitu numerosarja kädessä?

Vierailija
8/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen wt-lapsen tunnistaa? Onko hihamerkki vai tatuoitu numerosarja kädessä?

On eri värinen kuin 90% muista alueen pennuista. Näitä muita ei vaan korrektius- ja suvaitsevuussyistä ole sallittua nimitellä roskaksi.

Vierailija
9/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa. Pyöräilyreittini asemalta kotiin menee yhden wt-alueen läpi ja siellä on aina paljon lapsia leikkimässä puistossa ja kaduilla. Vähän kuin omassa lapsuudessani 80-luvulla oli tapana luokkaan katsomatta.

Oma alueeni ei ole öky mutta keskiluokkainen. Aika hiljaista on. Luulen että ns parempiosaiset ovat enemmän sisällä ja harrastuksissa.

Yhteisöllisyyden kannalta olisi kivempi sellainen ympäristö missä liikkuu paljon ihmisiä, lapsia ja aikuisia.

Vierailija
10/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taas meni ihonvärijankkaukseksi...

Vierailija
11/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuppukylässä asut, jos ongelma-alueet ja nogozonet ovat tunnetuja nimenomaan VALKOISISTA asukkaistaan?

Miksi kysyt, jos kerran itsekin tiedät, että pienissä/keskikokoisissa kaupungeissa pahimmat alueet ovat lähinnä valkoisten asuttamia? Itse olen kotoisin kaupungista, jossa no go-zoneilla asui suomalaista wt-väestöä kaupungin vuokra-asunnoissa. Lapset olivat kyllä paljon ulkona, lähinnä kiusaamassa muita. Vanhemmat sitten kotona päihteissään.

Vierailija
12/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän tämä alkoikin? Jos ihonväri ei olisi tässä merkitsevä seikka, niin olisit kirjoittanut yleisesti vaan "roskalapsista".

Vierailija
13/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt, jos kerran itsekin tiedät, että pienissä/keskikokoisissa kaupungeissa pahimmat alueet ovat lähinnä valkoisten asuttamia? Itse olen kotoisin kaupungista, jossa no go-zoneilla asui suomalaista wt-väestöä kaupungin vuokra-asunnoissa. Lapset olivat kyllä paljon ulkona, lähinnä kiusaamassa muita. Vanhemmat sitten kotona päihteissään.

Se oli ihmettelyä, ei faktaa. En tunne ketään maatiaisurpoa enkä ole itsekään sellaisesta taustasta onnekseni lähtöisin. Kyllä nämä kirjoitukset taas vahvistavat ennestään negatiivista mielikuvaani teistä lantapaskajunteista. Hyi helkkari mitä porukkaa.

Vierailija
14/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillähän tämä alkoikin? Jos ihonväri ei olisi tässä merkitsevä seikka, niin olisit kirjoittanut yleisesti vaan "roskalapsista".

En ole ap, joka lähti vaan mukaan käyttämään yleistä palstafraasia.

Vierailija
15/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että näin on. "Parempiosaiset" lapset on harrastamassa. Sitten näiden perheiden lapset joilla ei ylimääräisiä rahoja enemmän oleskelevat/leikkivät pihoilla puistoissa. Itse olen 70-luvun avainkaulalapsi. Silloin juuri kenelläkään varallisuuteen katsomatta ei ollut harrastuksia. Ei ainakaan niin monia kuin tänä päivnä. Meillä oli iso piha jossa kaikki leikki yhdessä. Kirkonrottaa, 10-tikkua laudalla, profe ja pole (rosvo ja poliisi) nelistä jne.

Vierailija
16/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole WT:tä, täällä on kaikki peruskoulutettuja eikä löydy samalla tavalla moraalisesti korruptoituneita ja täysin kouluttamattomia ihmisiä kuin Jenkkien syrjäseutulaiset.

Suomessa on korkeintaan lähiörupusakkia, mutta sillä ei ole mitään tekemistä WTn kanssa.

Vierailija
17/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihmettelyä, ei faktaa. En tunne ketään maatiaisurpoa enkä ole itsekään sellaisesta taustasta onnekseni lähtöisin. Kyllä nämä kirjoitukset taas vahvistavat ennestään negatiivista mielikuvaani teistä lantapaskajunteista. Hyi helkkari mitä porukkaa.

:D Onko kaikki ihan kunnossa?

Vierailija
18/18 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole WT:tä, täällä on kaikki peruskoulutettuja eikä löydy samalla tavalla moraalisesti korruptoituneita ja täysin kouluttamattomia ihmisiä kuin Jenkkien syrjäseutulaiset.

Suomessa on korkeintaan lähiörupusakkia, mutta sillä ei ole mitään tekemistä WTn kanssa.

Suomessa wt:llä tarkoitetaan juuri sitä rupusakkia. Kukaan ei ole ikinä väittänytkään, että sillä tarkoitettaisiin samaa kuin Yhdysvalloissa. Suomen wt:t ovat Suomen WeeTeitä.

Mikään koulutus ei muuten poista sitä, etteikö henkilö voisi siitä huolimatta olla täysin moraaliton älykääpiö. Suomessa on suuri määrä tuota "huonompaa ainesta", vaikka joku koulutus lähes kaikilta löytyykin.