Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!
Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.
Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma kirjoittaa jatkossa kauppalapun ihan tuotemerkeillä ja tuotenimillä, niin ei tarvitse koko perheen elämää koko viikonlopuksi pilata ketsuppipullon takia.
Kas näin,
-Rasvaton maito, Valio
-Ruisviipaleet Real, Fazer
-Valiojäätelö 1 litra, vanilja laktoositon
-Kuukautisrätti 1pkt, merkkiä Hiekkapuhallus Extra Thick
Onko tämä palstamammalle liian vaikea suoritus, jos kaupassakäynti on sitä miehelle?
Nimenomaan! Ja lisäksi miehen ostoslistaan tuotteet pitää kirjoittaa siinä järjestyksessä, jossa ne ovat kaupassa ja piirtää kartta kohteisiin ja laittaa tuotteiden kuvat ostoslistaan. Tämän ostoslista pro 2.0:n kirjoitat tietysti vaivattomasti samalla kun teet perheelle ruokaa, imetät vauvaa ja siivoat kotia. Ja lopuksi muista kehua omaa miestäsi, kun on niin hienosti osannut käydä kaupassa!
Vierailija kirjoitti:
käyttäjä-12171 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelusivusto, jossa aivan avoimesti, ylläpidon ja vauva-lehden tukemana, voi levittää feminististä sanomaa sekä ylläpitää ja levittää äitimyyttiä, joissa nainen äitiyden myötä nostetaan perhe-elämässä ja kasvatuksessa automaattisesti miehen yläpuolelle. Äitimyyttiä ylläpitävän naisen elämässä jo sen ensimmäisen lapsen kantaminen vatsassa ja synnyttäminen antaa korkeakoulutason tiedot lapsen psykologiasta ja kasvatustieteestä. Vaikka olisi kasvanut itse ainoana lapsena ja peruskoulu olisi korkein suoritettu koulutustaso.
Nykyään tässä feminismin, naistutkimuksen ja äitimyytin luvatussa maassa ja suojelukehdossa koko yhteiskunta(oppilaitoksineen, virastoineen) on suorastaan jo sairaalla tavalla aivopesty tähän "nainen-äiti = lapsen tärkein ihminen, riippumatta mistään" -oppiin.
Tähän liittyy myös sellainen äärifeministinen perusolettama, että miehet ovat pahoja. Lähtökohtaisesti.
Näistä kaikista uuttuu ilmoille vahva itsetunnon ja itsekritiikin puute, ja katkeruus miehiä kohtaan. Että kun jossain lukee, että joku mies oli väkivaltainen, niin se herättää heti uhon ja yhteishengen ja nostattaa vihan kaikkia miehiä kohtaan. Jos taas uutisoidaan väkivaltaisesta naisesta, niin tämä sama porukka ilmaisee vahvaa tukea naiselle. Eihän siinä naisessa mitään vikaa ole, se oli vaan väsynyt ja olisi tarvinnut enemmän yhteiskunnan ja miesvätyksensä tukea.
Mutta tällainen nykyisen kaltainen selkeä miesviha, joka ilmenee mm. miesten ylimalkaisena haukkumisena, tasapäistämisenä, yhden huonon yksilön ominaisuuksien liittämisenä miehen yleiseksi ominaisuudeksi, lapsien, perhe elämän ja kasvatuksen omimisena, erotilanteissa lasten käyttämisenä lyömäaseena on sairasta.
Vauvalehden keskustelupalstoilla avoimen miesvihan annetaan rehottaa ja naiset voivat avoimesti suunnitella miten kostavat miehille milloin mistäkin ja milloin mitäkin miehilleen.
Jos mietittäisiin lasten hyvinvointia, ja yhteiskunnankin hyvinvointia, niin tällaisesta sovinismin ja miesten hyväveli-verkoston vastakappaleesta tulisi myös päästä eroon. Ainakin yhteiskunnan tasolla.
Niin ja tämä viesti saa tietysti taas kaikki miesvihaajat liikkeelle, kiistämään ja kommentoimaan. .
Lopullinen kysymys on, miksi tämän päivän naiset kokevat olevansa miehen vihollisia? Ymmärrän kyllä sen pohjan mistä feminismi lähtee -tasa arvo miehelle ja naiselle -mutta missä vaiheessa ja miksi se muuttuu miesvihaksi?
Se ei ole tervettä eikä objektiivista tasa-arvon tavoittelua.
Äitimyytti, feminismi ja naistutkimus sekoittuva iloisesti yhdeksi isoksi tavoin, että feminismin aatteen pohjalta on lähdetty rakentamaan naisen asemasta
Kai ymmärrät, että tuo sonta on vain päässäsi, eikä sitä voi yleistää? Tutkijat ovat todenneet, että naisten palstoilla ei esiinny miesvihaa: http://yle.fi/ylex/uutiset/netissa_enemman_nais-_kuin_miesvihaa/3-76285…
Itse yleistät yhden kirjoituksen, jossa kirjoittaja kertoo omasta arjestaan, koskemaan kaikkien perheiden arkea. Et lähtökohtaisesti osaa tehdä eroa perheen asioille ja laajemmalti yhteiskunnallisille asioille. Mikset ole huolissasi miesten palstalla esiintyvästä naisvihasta?
Minä kirjoitin tästä palstasta ja sen toiminnasta , mene sinä kirjoittamaan oma kirjoituksesi miesten palstoille? Tutkimusten mukaan netin naisvihasta yli 50% on naisten näppiksiltä lähtöisin. Mitä siihen sanot? Ja et ottanut siis kirjoitukseeni mitään muuta kantaa kuin uhriutumalla?
Kirjoitat väärin, sillä tällä palstalla ei ole tutkijoiden mukaan havaittu miesvihaa. Ei minulla ole tarvetta roikkua miesten palstoilla, mutta jostain syystä teiniperseillä ja lapsettomilla miehillä on aivan käsittämätön tarve roikkua vauvapalstalla. Niin, ja 50 % naisvihasta on lähtöisin miesten näppiksiltä. Mikset ole siitä huolissasi? Jotain vikaa täytyy olla ihmisen päässä, jos näkee edellisessä kirjoituksessani jotain uhriutumista. Minä en ole mikään uhri, sen sijaan sinun naurettava ja lapsellinen sepustuksesi oli uhriutumista siellä pahimmasta päästä.
Keiden tutkijoiden, mikä tutkimus, lähde ja linkki kiitos?
Vauva-lehden edellisen päätoimittajan yksipuolinen toteamus ei ole tutkimus.
Palstalla toivotaan tasaisin väliajoin miesten joukkokuolemaa, sekään ei ole miesvihaa?
Lähde oli jo laitettu aiemmassa viestissä. Sen sijaan sinä et kykene esittämään mitään konkreettisia todisteita miesvihasta tällä palstalla. Olen ollut palstalla yli 10 vuotta, enkä ole ikinä nähnyt mitään miesten joukkokuolema -ketjua. Ja nyt menet tietysti perustamaan sellaisen, kunnon uhri kun olet.
Linkkisi oli Ylen ylimalkainen uutinen, ei mikään tutkimus. Oletko Sanoman palkkalistoilla, feministi , vai molempia?
Itse et kykene laittamaan edes uutista tämän palstan oletetusta miesvihasta. Eli miesviha on pelkästään päässäsi.
En, en ja en.
Minä en ole väittänyt missään välissä tarjoavani uutisia enkä tutkimuksia, toisin kuin sinä.
Minä kirjoitin jo varsin oikeutetun ja perustellun näkökulmani asioista, joihin sinä et ole vieläkään vastannut muulla tavalla kuin huutamalla ei ja tarjoamalla aiheeseen liittymätöntä uutislinkkiäsi.
Aivan oikein, sinä kerroit vain mielipiteesi. Ja mielipide on persreikä, jokaisella on sellainen. Mielipiteeseen tulee enemmän painoarvoa, jos on esittää tutkijoiden näkemys asiasta.
Että semmosta.
Tämä on keskustelu- ja mielipidepalsta, ei tutkijoiden foorumi. Et edelleenkään osaa ottaa siis kantaa kirjoitukseeni?
Sinähän et päätä, mistä täällä keskustellaan. Jos haluan tuoda keskusteluun asiaan liittyvän tutkimustuloksen, niin sitten tuon. Se on minun kannanottoni persreikääsi. Siis mielipiteeseesi.
Et ole vielä tuonut ketjuun sitä ensimmäistäkään tutkimustulosta, mistä jaksat jankata.
Olet jotenkin huvittavan säälittävä. Jos sinulla on mies, niin sitä säälin vielä enemmän , jos tämä on tapasi keskustella.
Olen tuonut keskusteluun tutkijoiden näkemyksen asiasta. Sinä et ole tuonut mitään muuta kuin pienen typerän mielipiteesi.
On mies ja sääli minkä haluat. Onneksi sinulla ei ole naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelusivusto, jossa aivan avoimesti, ylläpidon ja vauva-lehden tukemana, voi levittää feminististä sanomaa sekä ylläpitää ja levittää äitimyyttiä, joissa nainen äitiyden myötä nostetaan perhe-elämässä ja kasvatuksessa automaattisesti miehen yläpuolelle. Äitimyyttiä ylläpitävän naisen elämässä jo sen ensimmäisen lapsen kantaminen vatsassa ja synnyttäminen antaa korkeakoulutason tiedot lapsen psykologiasta ja kasvatustieteestä. Vaikka olisi kasvanut itse ainoana lapsena ja peruskoulu olisi korkein suoritettu koulutustaso.
Nykyään tässä feminismin, naistutkimuksen ja äitimyytin luvatussa maassa ja suojelukehdossa koko yhteiskunta(oppilaitoksineen, virastoineen) on suorastaan jo sairaalla tavalla aivopesty tähän "nainen-äiti = lapsen tärkein ihminen, riippumatta mistään" -oppiin.
Tähän liittyy myös sellainen äärifeministinen perusolettama, että miehet ovat pahoja. Lähtökohtaisesti.
Näistä kaikista uuttuu ilmoille vahva itsetunnon ja itsekritiikin puute, ja katkeruus miehiä kohtaan. Että kun jossain lukee, että joku mies oli väkivaltainen, niin se herättää heti uhon ja yhteishengen ja nostattaa vihan kaikkia miehiä kohtaan. Jos taas uutisoidaan väkivaltaisesta naisesta, niin tämä sama porukka ilmaisee vahvaa tukea naiselle. Eihän siinä naisessa mitään vikaa ole, se oli vaan väsynyt ja olisi tarvinnut enemmän yhteiskunnan ja miesvätyksensä tukea.
Mutta tällainen nykyisen kaltainen selkeä miesviha, joka ilmenee mm. miesten ylimalkaisena haukkumisena, tasapäistämisenä, yhden huonon yksilön ominaisuuksien liittämisenä miehen yleiseksi ominaisuudeksi, lapsien, perhe elämän ja kasvatuksen omimisena, erotilanteissa lasten käyttämisenä lyömäaseena on sairasta.
Vauvalehden keskustelupalstoilla avoimen miesvihan annetaan rehottaa ja naiset voivat avoimesti suunnitella miten kostavat miehille milloin mistäkin ja milloin mitäkin miehilleen.
Jos mietittäisiin lasten hyvinvointia, ja yhteiskunnankin hyvinvointia, niin tällaisesta sovinismin ja miesten hyväveli-verkoston vastakappaleesta tulisi myös päästä eroon. Ainakin yhteiskunnan tasolla.
Niin ja tämä viesti saa tietysti taas kaikki miesvihaajat liikkeelle, kiistämään ja kommentoimaan. .
Lopullinen kysymys on, miksi tämän päivän naiset kokevat olevansa miehen vihollisia? Ymmärrän kyllä sen pohjan mistä feminismi lähtee -tasa arvo miehelle ja naiselle -mutta missä vaiheessa ja miksi se muuttuu miesvihaksi?
Se ei ole tervettä eikä objektiivista tasa-arvon tavoittelua.
Äitimyytti, feminismi ja naistutkimus sekoittuva iloisesti yhdeksi isoksi tavoin, että feminismin aatteen pohjalta on lähdetty rakentamaan naisen asemasta
Kai ymmärrät, että tuo sonta on vain päässäsi, eikä sitä voi yleistää? Tutkijat ovat todenneet, että naisten palstoilla ei esiinny miesvihaa: http://yle.fi/ylex/uutiset/netissa_enemman_nais-_kuin_miesvihaa/3-76285…
Itse yleistät yhden kirjoituksen, jossa kirjoittaja kertoo omasta arjestaan, koskemaan kaikkien perheiden arkea. Et lähtökohtaisesti osaa tehdä eroa perheen asioille ja laajemmalti yhteiskunnallisille asioille. Mikset ole huolissasi miesten palstalla esiintyvästä naisvihasta?
Minä kirjoitin tästä palstasta ja sen toiminnasta , mene sinä kirjoittamaan oma kirjoituksesi miesten palstoille? Tutkimusten mukaan netin naisvihasta yli 50% on naisten näppiksiltä lähtöisin. Mitä siihen sanot? Ja et ottanut siis kirjoitukseeni mitään muuta kantaa kuin uhriutumalla?
Kirjoitat väärin, sillä tällä palstalla ei ole tutkijoiden mukaan havaittu miesvihaa. Ei minulla ole tarvetta roikkua miesten palstoilla, mutta jostain syystä teiniperseillä ja lapsettomilla miehillä on aivan käsittämätön tarve roikkua vauvapalstalla. Niin, ja 50 % naisvihasta on lähtöisin miesten näppiksiltä. Mikset ole siitä huolissasi? Jotain vikaa täytyy olla ihmisen päässä, jos näkee edellisessä kirjoituksessani jotain uhriutumista. Minä en ole mikään uhri, sen sijaan sinun naurettava ja lapsellinen sepustuksesi oli uhriutumista siellä pahimmasta päästä.
Keiden tutkijoiden, mikä tutkimus, lähde ja linkki kiitos?
Vauva-lehden edellisen päätoimittajan yksipuolinen toteamus ei ole tutkimus.
Palstalla toivotaan tasaisin väliajoin miesten joukkokuolemaa, sekään ei ole miesvihaa?
Lähde oli jo laitettu aiemmassa viestissä. Sen sijaan sinä et kykene esittämään mitään konkreettisia todisteita miesvihasta tällä palstalla. Olen ollut palstalla yli 10 vuotta, enkä ole ikinä nähnyt mitään miesten joukkokuolema -ketjua. Ja nyt menet tietysti perustamaan sellaisen, kunnon uhri kun olet.
Linkkisi oli Ylen ylimalkainen uutinen, ei mikään tutkimus. Oletko Sanoman palkkalistoilla, feministi , vai molempia?
Itse et kykene laittamaan edes uutista tämän palstan oletetusta miesvihasta. Eli miesviha on pelkästään päässäsi.
En, en ja en.
Minä en ole väittänyt missään välissä tarjoavani uutisia enkä tutkimuksia, toisin kuin sinä.
Minä kirjoitin jo varsin oikeutetun ja perustellun näkökulmani asioista, joihin sinä et ole vieläkään vastannut muulla tavalla kuin huutamalla ei ja tarjoamalla aiheeseen liittymätöntä uutislinkkiäsi.
Aivan oikein, sinä kerroit vain mielipiteesi. Ja mielipide on persreikä, jokaisella on sellainen. Mielipiteeseen tulee enemmän painoarvoa, jos on esittää tutkijoiden näkemys asiasta.
Että semmosta.
Ja sun mielipiteesi oli kuin persreikä. Että semmosta.
En ole muuta väittänytkään. Mutta kun yhtälöön tuodaan tutkijan persreikä, niin asia muuttuu melko lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Toin joskus vahingossa kaupasta "väärää" maitoa eli kevyt maitoa kun muija tykkää vain rasvattomasta.. No sain haukut ja toin seuraavalla kerralla punastamaitoa. Nykyään ei hauku jos tuon jotain väärää.. 😉
Ps. Jos olis punasesta maidosta valittanu niin olisin seuraavaks tuonu piimää. Sit varmaan maitojauhetta
Törkeää kiusaamista. Miksi yleensäkään olet parisuhteessa, jos et voi edes joskus tehdä jotain kumppanisi hyväksi?
Kiusaamista on se että yrittää määrätä aikuista ihmistä
Mitä ihmeen määräämistä tuossa on ollut? Nainen haukkui sinut, kun et osannut ostaa oikeaa maitoa. Jos oikeasti olisit välittänyt naisestasi, olisit tuonut sitä maitoa mitä hän halusi.
Vierailija kirjoitti:
Epäterveelliset ravintoarvoiltaan olemattomat paskaruuat saisivat äitinsä luona syödä.
Hyvä vitsi! Ihan tutkimustenkin mukaan miesten ruokailutottumukset heikkenevät merkittävästi, kun parisuhde purkautuu. Samaa paskaa sinä syöttäisit lapsillesi kuin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin loukkaantuisin, jos minulle sanottas noin, kun unohdan myös asioita, miksette ajaneet takaisin hakemaan, jos se oli niin tärkeä. Ja miksi mökillä ei voi ketsuppi olla valmiina, niitä kun aina tarvii ja sinappi.
Juuri näin! Jos joku asia on tärkeä, niin mamma järjestää ITSE asian kuntoon, eikä poraa muille.
Perustarvikkeet voi pakata umpinaisiin laatikoihin, ettei hiiretkään niiihin mökillä pääse käsiksi.
Sinkkumies
Sinkkumies on syistä sinkkumies. Ja on varmaan ikuisesti, kun ei EDES ymmärrä perheen kuvioita. Sinkkumiehen äiti lienee aina tehnyt kaiken, siksi sinkkumies ei naista saa, kun kukaan ei ikinä suostuisi sinkkumiehelle passaavaksi ja kaiken tekeväksi äidiksi.
Johtunee enemmänkin lapsuuden kasvatuksesta. Meillä jos jotain unohtui lapsena ostaa, niin sitten oltiin ilman. Näin maailma mataa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tekee jotain, se ei tarkoita että se on oikein. Se on vain yksi tapa. Toisilla on sitten toiset tavat ja meillä syödään Meiraa, koska Felix on liian etikkainen ;) (sekä valmistamiseen käytetty vähemmän tomaattia, eli loppuosa on sitä etikkaa ja muuta paskaa)
Sinkkumies
Felix etikkainen? Omasta mielestä Felix on oksettavaa sokerimössöä verrattuna etikkaisiin Heinzeihin jne. Meira mielestäni aika lähellä Heinzia.
Sulla ei ole makuaistia. Felixissä maistuu etikka, Heizissa sokeri ja Meirassa tomaatti.
Kuka sitten tykkää mistäkin ..
Sinkkumies
Sinkkumies on sitten ainoa jolla on makuaisti? No eipä ihme,että olet sinkkumies. On vaikea elää ihmisen kanssa jolla ainoastaan on tieto oikeasta(ketsupista ;) )
En muuten sanonut mikä on oikea ketsuppi. Kerroin mitä niissä maistuu läpi. Joku voisi pitääkin, että minulla on supermakuaista, itse sanoisin että kohtuullisen hyvä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Toin joskus vahingossa kaupasta "väärää" maitoa eli kevyt maitoa kun muija tykkää vain rasvattomasta.. No sain haukut ja toin seuraavalla kerralla punastamaitoa. Nykyään ei hauku jos tuon jotain väärää.. 😉
Ps. Jos olis punasesta maidosta valittanu niin olisin seuraavaks tuonu piimää. Sit varmaan maitojauhetta
Törkeää kiusaamista. Miksi yleensäkään olet parisuhteessa, jos et voi edes joskus tehdä jotain kumppanisi hyväksi?
Mitä ihmeen määräämistä tuossa on ollut? Nainen haukkui sinut, kun et osannut ostaa oikeaa maitoa. Jos oikeasti olisit välittänyt naisestasi, olisit tuonut sitä maitoa mitä hän halusi.
Mies ei ole mikään naisen palvelija
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin tuo aloittajan mies. Ottaisin ja tuuppaisin tuollaiselle ämmälle ketsuppipullon persereikään.
Sitten pistäisin eropaperit vetämään. Sen jälkeen pitäisin huolen että minun luona ollessaan lapset söisivät sitä mitä pöydässä on, eivätkä kitisisi mistään.
Kaikkia makuja kokeiltaisiin ja opeteltaisiin syömään mahdollisimman terveellisesti.
Epäterveelliset ravintoarvoiltaan olemattomat paskaruuat saisivat äitinsä luona syödä.
Niin, pitää ihan ihmetellä, miksi mies ei ole tehnyt perheelle monen makuista ja terveellistä ruokaa. Jos ei muuten osaa kuin pistää ranskalaiset uuniin, niin miten eron jälkeen miehestä kehkeytyy luova ja ahkera kotikokki. Eropaperitkin pitää vaimon laittaa eteenpäin, mies kun ei osaa kuin uhitella.
Minä hoidan itse omat ostokseni ja olen itsekin ostanut aina joskus huonoiksi todenneita tuotteita kun olen yrittänyt kokeilla jotain uutta ja sitten on harmittanut. Ketsupissa minulle kelpaa vain tavallinen Heinz, mutta ärsyttää kun on niin kallista ja aina on lopussa kun kulutus on suurta. Heinzin korkeasta hinnasta johtuen olen joskus yrittänyt kokeilla halvempaa tuotetta, mutta pettynyt pahasti ja heittänyt lähes täyden halpaketsuppipullon roskiin kun on ollut niin pahaa. Nytkin on ketsuppi lopussa, mutta en tiedä, haluanko käyttää 2 euroa uuteen pulloon kun se menee noin viikossa ja wc-paperiakin pitää ostaa kun sekin on lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin omaa miestäni tuomaan lihafondikuutioita, näytin pakkauksenkin. Mies tuli kaupasta mukanaan kalafodia, pullossa.
Ja se syy, miksi et itse käynyt kaupassa, tai pitänyt huolta että sinulla on tarvitsemasi erikoistuotteet jo valmiiksi?
Mikä vitun syy? Ihmevajakkeja täällä nakertelemassa ja vielä kerran-naista-saanut-sinkkumieskin. Miten te töissänne selviätte (selvisitte), kun pomo antaa jonkun tehtävän? Heittäydytte lattialle itkupotkuraivarein ja lässytätte pomolle että tee itse vai?
On sitäkin nähty näissä uusavuttomissa piireissä. Sitten ihmetellään, kun ollaan kilometritehtaalla, että mitä mä muka tein.
Sinkkumies (ja esimies)
Yksinonnellinen kirjoitti:
Tuollaisten ihmisten kuin sinä takia ei juuri kannata mennä avioon koskaan.
Yksin saa ostaa ketsuppia mitä huvittaa ja tehdä paljon paljon muutakin.
Elämää perheessä tai vaimon kanssa on yhtä tuskaa ja temppuilua nykään miehelle naisen miellyttämiseksi.
Tuollaiset narsistiakat joutais olla yksinään ilman miestä ja lapsia.
Ja huom. minä olen itse nainen. Sääliksi vain käy miestäsi.
Juuri näin. Jos itse ei ole saanut ketsuppiansa ostettua, niin turha siitä on miehelle porata. Ensinnäkin kun se on vain järjestelykysymys. Kyseessä on valinta haluaako jostain asioista taistella miehensä kanssa ja "voittaa". Vai järjestääkö asian sitten toisella tapaa kuntoon, että ne perustarpeet löytyvät aina kotoa ja mökiltä. Minulta löytyy. Jos menen ostamaan ketsuppia mökille, niin ostan nimenomaan jotain erikoislaatua.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin omaa miestäni tuomaan lihafondikuutioita, näytin pakkauksenkin. Mies tuli kaupasta mukanaan kalafodia, pullossa.
Ja se syy, miksi et itse käynyt kaupassa, tai pitänyt huolta että sinulla on tarvitsemasi erikoistuotteet jo valmiiksi?
Mikä vitun syy? Ihmevajakkeja täällä nakertelemassa ja vielä kerran-naista-saanut-sinkkumieskin. Miten te töissänne selviätte (selvisitte), kun pomo antaa jonkun tehtävän? Heittäydytte lattialle itkupotkuraivarein ja lässytätte pomolle että tee itse vai?
Nainen EI ole miehen pomo!!!!
Nainen voi olla miehen pomo ja vaikka omistaa koko lafkan. Ettäs tiedät.
Nainen ei todellakaan ole miehen pomo.
Minkä hemmetin lafkan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Sitten ei alun alkaenkaan pidä lähteä kauppaan, jos kokee perheen kaupassa käynnin naisen palveluksi. Sitten on parasta jäädä yksin eikä perusta perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Täällä naiset on heti antanut alapukkuja tälle. Heidän mielestä miesten pitäisi palvella naisia. Aivan sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Sitten ei alun alkaenkaan pidä lähteä kauppaan, jos kokee perheen kaupassa käynnin naisen palveluksi. Sitten on parasta jäädä yksin eikä perusta perhettä.
Nainen ei päätä mitä sieltä kaupasta ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi! Ihan tutkimustenkin mukaan miesten ruokailutottumukset heikkenevät merkittävästi, kun parisuhde purkautuu. Samaa paskaa sinä syöttäisit lapsillesi kuin itsekin.
Päinvastoin. Sinkkuna on aikaa kokkailla ja kokeilla kaikkia uusia reseptejä. Parisuhteessa ollaan yleensä menossa johonkin jomman kumman menoja, mutta kun toisen menot jää pois, niin vkloppuisin on paljon enemmän aikaa itselleen ja kokkailulle.
Nytkin on täysin hatusta vetäisty uusi resepti marinoitumassa jääkaapissa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Tai toisinpäin. Mitään oikeata vastausta ei ole.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Nainen ei päätä mitä sieltä kaupasta ostetaan.
Taatusti ei päätä.
Sinkkumies
Vääränlaista ketsuppia... =D
Ei vittu, huutonaurua.
No mutta, tuo on ihan varmasti poikkeustapaus, eikä pirttihirviö nalkuta kohtuuttomasti joka vitun asiasta.