Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!
Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.
Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te avioidutte tuollaisten naisten kanssa, jotka olettavat miesten olevan ajatustenlukijoita? Jos pyydetään tuomaan kaupasta jotain tavaraa, olkoon edelleen sitä ketsuppia, ja mies tuo ketsuppia, asia meni niin kuin pyydettiin. Jos jollekulle on jotain merkitystä sen ketsupin merkillä, mallilla ja pullon koolla, se pitää tilatessa mainita. Vai tilaako nää mammat kotiin pizzan määritteellä "pizza", ja sitten kun siinä on väärät päällysteet, se on pizzerian vika?
Jos nainen on sen pizzerian kanssa naimisissa niin sitten kyllä.
Niin... Olen mies.
Käyn kaupassa ja ainakin tähän mennessä olen onnistunut hyvin! Saa kiitellä :)
Mutta välistä naisen eli tuon rakkaimpani ajatuksenjuoksu on jotakin omituista, en tiedä onko se samanlaista kaikilla naisilla? Esim. ostoslistassa lukee keittokinkkua viipaleina OK!
Käyn kaupassa ja ostan sieltä kaiken mitä listalla on ja sitten sen keittokinkun viipaleina. HYVÄ minä.
Pääsen kotia niin kaikki on hyvin kun sitten käsiin tulee se keittokinkkuviipale rasia!
" MIKSI SINÄ OLET TÄTÄ OSTANUT! MINÄ PYYSIN KEITTOKINKKUVIIPALEITA JA TÄSSÄ ON KEITTOKINKKUVIIPALEITA! Miksi sinä et voi ostaa sitä mitä LISTASSA ON!?!?"
Öhh tuota sehän on keittokinkkua ja viipaleina? Olen pelokkaan oloinen koska nyt menee kovaa korkealta ohi tämä tilanne... Kyselen mikä siinä on vikana ja eikö se ole tuote mikä kauppalistassa on?
" NO PITÄISI SINUN TIETÄÄ ETTÄ TARKOITIN VALMISTAJA SE JA SE TUOTETTA! Sinä se ikinä ajattele kuin itseäsi!!! "
Juuh... OK en ole ajatustenlukija tai selvännäkijä. Sitä samaa keittokinkkuja meillä viimeksi oli jääkaapissa.
No ainakin ostin mustapippuriketsuppia ja hyvin kelpasi meidän poppoolle.
Vierailija kirjoitti:
käyttäjä-12171 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelusivusto, jossa aivan avoimesti, ylläpidon ja vauva-lehden tukemana, voi levittää feminististä sanomaa sekä ylläpitää ja levittää äitimyyttiä, joissa nainen äitiyden myötä nostetaan perhe-elämässä ja kasvatuksessa automaattisesti miehen yläpuolelle. Äitimyyttiä ylläpitävän naisen elämässä jo sen ensimmäisen lapsen kantaminen vatsassa ja synnyttäminen antaa korkeakoulutason tiedot lapsen psykologiasta ja kasvatustieteestä. Vaikka olisi kasvanut itse ainoana lapsena ja peruskoulu olisi korkein suoritettu koulutustaso.
Nykyään tässä feminismin, naistutkimuksen ja äitimyytin luvatussa maassa ja suojelukehdossa koko yhteiskunta(oppilaitoksineen, virastoineen) on suorastaan jo sairaalla tavalla aivopesty tähän "nainen-äiti = lapsen tärkein ihminen, riippumatta mistään" -oppiin.
Tähän liittyy myös sellainen äärifeministinen perusolettama, että miehet ovat pahoja. Lähtökohtaisesti.
Näistä kaikista uuttuu ilmoille vahva itsetunnon ja itsekritiikin puute, ja katkeruus miehiä kohtaan. Että kun jossain lukee, että joku mies oli väkivaltainen, niin se herättää heti uhon ja yhteishengen ja nostattaa vihan kaikkia miehiä kohtaan. Jos taas uutisoidaan väkivaltaisesta naisesta, niin tämä sama porukka ilmaisee vahvaa tukea naiselle. Eihän siinä naisessa mitään vikaa ole, se oli vaan väsynyt ja olisi tarvinnut enemmän yhteiskunnan ja miesvätyksensä tukea.
Mutta tällainen nykyisen kaltainen selkeä miesviha, joka ilmenee mm. miesten ylimalkaisena haukkumisena, tasapäistämisenä, yhden huonon yksilön ominaisuuksien liittämisenä miehen yleiseksi ominaisuudeksi, lapsien, perhe elämän ja kasvatuksen omimisena, erotilanteissa lasten käyttämisenä lyömäaseena on sairasta.
Vauvalehden keskustelupalstoilla avoimen miesvihan annetaan rehottaa ja naiset voivat avoimesti suunnitella miten kostavat miehille milloin mistäkin ja milloin mitäkin miehilleen.
Jos mietittäisiin lasten hyvinvointia, ja yhteiskunnankin hyvinvointia, niin tällaisesta sovinismin ja miesten hyväveli-verkoston vastakappaleesta tulisi myös päästä eroon. Ainakin yhteiskunnan tasolla.
Niin ja tämä viesti saa tietysti taas kaikki miesvihaajat liikkeelle, kiistämään ja kommentoimaan. .
Lopullinen kysymys on, miksi tämän päivän naiset kokevat olevansa miehen vihollisia? Ymmärrän kyllä sen pohjan mistä feminismi lähtee -tasa arvo miehelle ja naiselle -mutta missä vaiheessa ja miksi se muuttuu miesvihaksi?
Se ei ole tervettä eikä objektiivista tasa-arvon tavoittelua.
Äitimyytti, feminismi ja naistutkimus sekoittuva iloisesti yhdeksi isoksi tavoin, että feminismin aatteen pohjalta on lähdetty rakentamaan naisen asemasta
Kai ymmärrät, että tuo sonta on vain päässäsi, eikä sitä voi yleistää? Tutkijat ovat todenneet, että naisten palstoilla ei esiinny miesvihaa: http://yle.fi/ylex/uutiset/netissa_enemman_nais-_kuin_miesvihaa/3-76285…
Itse yleistät yhden kirjoituksen, jossa kirjoittaja kertoo omasta arjestaan, koskemaan kaikkien perheiden arkea. Et lähtökohtaisesti osaa tehdä eroa perheen asioille ja laajemmalti yhteiskunnallisille asioille. Mikset ole huolissasi miesten palstalla esiintyvästä naisvihasta?
Minä kirjoitin tästä palstasta ja sen toiminnasta , mene sinä kirjoittamaan oma kirjoituksesi miesten palstoille? Tutkimusten mukaan netin naisvihasta yli 50% on naisten näppiksiltä lähtöisin. Mitä siihen sanot? Ja et ottanut siis kirjoitukseeni mitään muuta kantaa kuin uhriutumalla?
Kirjoitat väärin, sillä tällä palstalla ei ole tutkijoiden mukaan havaittu miesvihaa. Ei minulla ole tarvetta roikkua miesten palstoilla, mutta jostain syystä teiniperseillä ja lapsettomilla miehillä on aivan käsittämätön tarve roikkua vauvapalstalla. Niin, ja 50 % naisvihasta on lähtöisin miesten näppiksiltä. Mikset ole siitä huolissasi? Jotain vikaa täytyy olla ihmisen päässä, jos näkee edellisessä kirjoituksessani jotain uhriutumista. Minä en ole mikään uhri, sen sijaan sinun naurettava ja lapsellinen sepustuksesi oli uhriutumista siellä pahimmasta päästä.
Keiden tutkijoiden, mikä tutkimus, lähde ja linkki kiitos?
Vauva-lehden edellisen päätoimittajan yksipuolinen toteamus ei ole tutkimus.
Palstalla toivotaan tasaisin väliajoin miesten joukkokuolemaa, sekään ei ole miesvihaa?
Lähde oli jo laitettu aiemmassa viestissä. Sen sijaan sinä et kykene esittämään mitään konkreettisia todisteita miesvihasta tällä palstalla. Olen ollut palstalla yli 10 vuotta, enkä ole ikinä nähnyt mitään miesten joukkokuolema -ketjua. Ja nyt menet tietysti perustamaan sellaisen, kunnon uhri kun olet.
Linkkisi oli Ylen ylimalkainen uutinen, ei mikään tutkimus. Oletko Sanoman palkkalistoilla, feministi , vai molempia?
Itse et kykene laittamaan edes uutista tämän palstan oletetusta miesvihasta. Eli miesviha on pelkästään päässäsi.
En, en ja en.
Minä en ole väittänyt missään välissä tarjoavani uutisia enkä tutkimuksia, toisin kuin sinä.
Minä kirjoitin jo varsin oikeutetun ja perustellun näkökulmani asioista, joihin sinä et ole vieläkään vastannut muulla tavalla kuin huutamalla ei ja tarjoamalla aiheeseen liittymätöntä uutislinkkiäsi.
Aivan oikein, sinä kerroit vain mielipiteesi. Ja mielipide on persreikä, jokaisella on sellainen. Mielipiteeseen tulee enemmän painoarvoa, jos on esittää tutkijoiden näkemys asiasta.
Että semmosta.
Tämä on keskustelu- ja mielipidepalsta, ei tutkijoiden foorumi. Et edelleenkään osaa ottaa siis kantaa kirjoitukseeni?
Sinähän et päätä, mistä täällä keskustellaan. Jos haluan tuoda keskusteluun asiaan liittyvän tutkimustuloksen, niin sitten tuon. Se on minun kannanottoni persreikääsi. Siis mielipiteeseesi.
Et ole vielä tuonut ketjuun sitä ensimmäistäkään tutkimustulosta, mistä jaksat jankata.
Olet jotenkin huvittavan säälittävä. Jos sinulla on mies, niin sitä säälin vielä enemmän , jos tämä on tapasi keskustella.
Minusta tämä nainen on todella muuta kuin huvittavan säälittävä. Mies taas näkyy elävän kaukana todellisesta elämästä, jota perheessä eletään. Ei perheessä eletä kuin tutkimuksessa, vaan se on joukko eläviä ihmisiä erilaisine toiveineen ja tarpeineen, jotka pitää yhteensovittaa. Toisen ihmisen huomioonottaminen on siinä yksi tärkeimpiä osatekijöitä, itsekkyys taas tuhoava ja hajoittava voima. Arvelenpa tämän miehen opiskelleen naistutkimusta, jonka perusteella nyt "ymmärtää" kaiken naisista. Sitä kuitenkaan ei tuntuu käsittävän, että oma näkökanta ei ole välttämättä se ainoa oikea vaan tänne maailmaan pitäisi mahtua hyvin paljon erilaisia ihmisiä ja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Toin joskus vahingossa kaupasta "väärää" maitoa eli kevyt maitoa kun muija tykkää vain rasvattomasta.. No sain haukut ja toin seuraavalla kerralla punastamaitoa. Nykyään ei hauku jos tuon jotain väärää.. 😉
Ps. Jos olis punasesta maidosta valittanu niin olisin seuraavaks tuonu piimää. Sit varmaan maitojauhetta
Törkeää kiusaamista. Miksi yleensäkään olet parisuhteessa, jos et voi edes joskus tehdä jotain kumppanisi hyväksi?
Kiusaamista on se että yrittää määrätä aikuista ihmistä
Mitä ihmeen määräämistä tuossa on ollut? Nainen haukkui sinut, kun et osannut ostaa oikeaa maitoa. Jos oikeasti olisit välittänyt naisestasi, olisit tuonut sitä maitoa mitä hän halusi.
Mies ei ole mikään naisen palvelija
Sitten ei alun alkaenkaan pidä lähteä kauppaan, jos kokee perheen kaupassa käynnin naisen palveluksi. Sitten on parasta jäädä yksin eikä perusta perhettä.
Nainen ei päätä mitä sieltä kaupasta ostetaan.
Kyllä saa päättää, ihan yhtä lailla kuin mieskin. Myös lapset saavat joskus päättää, mitä ostetaan. Se on katsos perheen tapa toimia.
Ja nyt annat sen kuuluisan alapeukkusi.
Se päättää joka sinne kauppaan menee
Ei päätä. Perheessä päätetään yhdessä.
Se päättää, joka maksaa, paitsi allergiat.
Perheessä edelleenkin päätetään yhdessä.
Mutq mä haluun jäätelöä!
Y kirjoitti:
Toin joskus vahingossa kaupasta "väärää" maitoa eli kevyt maitoa kun muija tykkää vain rasvattomasta.. No sain haukut ja toin seuraavalla kerralla punastamaitoa. Nykyään ei hauku jos tuon jotain väärää.. 😉
Ps. Jos olis punasesta maidosta valittanu niin olisin seuraavaks tuonu piimää. Sit varmaan maitojauhetta
Olitpas aika MIES! Oppi vaimosi kerrasta pysymään ruodussaan. Entä jos pyydät vaimoasi ostamaan itsellesi deodoranttia ja hän tuo kamalan hajuista partavaahtoa? Eiks´ollutkin kiva jekku!
Enää en ihmettele, miksi parisuhteissa voidaan niin huonosti: nämä nykyajalle niin tyypilliset minäminä-ihmiset kun pariutuvat keskenään, niin lopputulos ei voi olla kovin kaunista katseltavaa.
Miesten kommenteissa ihmettelen sitä, että pidetään ihan hyäksyttävänä toisen toiveiden (ja jopa terveyden) ignooraamista. Joidenkin naisten kommenteissa puolestaan sitä, että ihan selkeistä erehdyksistäkin nostetaan jumalaton haloo.
Lapsia tulee sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Törkeää kiusaamista. Miksi yleensäkään olet parisuhteessa, jos et voi edes joskus tehdä jotain kumppanisi hyväksi?
Mitä ihmeen määräämistä tuossa on ollut? Nainen haukkui sinut, kun et osannut ostaa oikeaa maitoa. Jos oikeasti olisit välittänyt naisestasi, olisit tuonut sitä maitoa mitä hän halusi.
Sitten ei alun alkaenkaan pidä lähteä kauppaan, jos kokee perheen kaupassa käynnin naisen palveluksi. Sitten on parasta jäädä yksin eikä perusta perhettä.
Kyllä saa päättää, ihan yhtä lailla kuin mieskin. Myös lapset saavat joskus päättää, mitä ostetaan. Se on katsos perheen tapa toimia.
SINUN perheesi tapa toimia. Oikeita vastauksia ei ole. Sinä et päätä mikä on muiden perheiden tapa toimia. Tätä moni nainen ei ymmärrä. Jos suhteessa myöskin sovitaan, että paneskellaan muualla, niin sitten paneskellaan muualla. Palstan kauhistelut, että mies "petti" eivät pidä paikkaansa, koska mies ei pettänyt mitään, mitä ei oltu sovittu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Prismassa ja yritin oikein etsiä mustapippuriketsuppia. En löytänyt. Pari chiliketsuppia kyllä, ja ne Felixin pari uutuutta, mitä ne nyt oli, omenaa ja savua tjsp. Minkä merkkistä se mustapippurinen on?
Felixillä oli sellainen ainakin 10 vuotta sitten. Ostin oikeasti mökille sitä. Kaverit toivat joskus sitä felixin mexicoa mökille.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo sinkkumies tietää perhe-elämästä? Hakisiko vauvaperheessäkin vain ostokset itselleen? "Mitään vaippoja ja siteitä ei tarvita! Kaljalla ja makkaralla on pärjättävä!"
Sinkkumies on kyllä elänyt perhe-elämää, sekä monesti mökkeillään siskojenikin perheiden kanssa. Aihe ei ole mitenkään uusi.
Onhan tämä mielenkiintoista, kun ei pärjätä kommenteilleni, niin ainoastaan käydään nimimerkkiini kiinni ;) Aika lapsellista tosin, eikä oikein aikuisten keskustelua, mutta minkä sitä mahtaa palstalle ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja se ei ole se mitä nainen kirjoittaa kauppalistaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi tankkaamaan uuteen autoon 95:sta bensaa, mutta minähän vittu tankkaan mitä haluan! Tankkasin dieseliä, nyt ukko itkee mut ihan sama!
Provosi on vähän ot. Ap:n mies toi ketsuppia, kun pyydettiin tuomaan ketsuppia.
Meillä on tilanne, missä mies on tehnyt ns. patriklaineet ja nauttinut äitinsä ja exiensä valmistamaa sapuskaa koko ikänsä.
Mun exät on aina kokanneet ja tykänneet ruuanlaitosta, mutta nykyinen mies tykkää vaan toisten valmistamasta ruuasta, kieltämättä oli aika shokki tajuta, että tässäkö tää nyt on. Arjessa tää laiskuus näkyy niin, että mies syö ja nauttii sanojensa mukaan mun laittamasta ruuasta, mutta omalla kokkivuorollaan tekee ainoastaan eineksiä tai munaa ja pekonia, grillimakkaraa yms. "äijäruokaa" minkä tehtävä on lähinnä valmistella keho aikuisiän diabetekseen ja sepelvaltimotautiin. Mulla on siis tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko kokkaan jatkossa vaan itselleni ja seuraan vierestä kun mies tuhoaa terveytensä paskalla ruualla ja mikrottaa eineslihapullia (ei siis edes paista niitä) ja valmismakaronilaatikoita yms. tai sitten teen nyt ja aina ruuat. Olen valinnut ensimmäisen vaihtoehdon. Miehen ruokavalio aiheuttaa väsymystä, eli miestä ei saa aamuisin hereille mitenkään, vknloput nukkuu pitkälle päivään. On jatkuvasti myöhässä töistä. Töissä hän syö omien sanojensa mukaan terveellisesti, koska syö salaattia puoli lautasellista. Tämä antaa synninpäästön aamupalattomuudelle ja pitkälle iltapäivälle ilman välipalaa. Kun tulee töistä kotiin viiden jälkeen (on aina pitkään töissä koska ei herää aamulla töihin) niin menee heti makuulle, tottakai. Eihän kukaan ihminen jaksa kevyen lounaan turvin pitkää päivää. Illalla mies sitten systemaattisesti syö pitkin iltaa paikatakseen energiavajetta. Paahtaa leipää, mikrottaa lihapiirakkaa/eineksiä yms. nopeaa. Sitten saunaan ja siellä olutta. Vettä taitaa juoda lasillisen. Ja tätä aikuisen ihmisen leikkiä omalla terveydellä olen seurannut nyt 8 vuotta, miettikää. Nyt olenkin päättänyt, että koska mun ruokavalistus ja alkuaikainen neuvominen ei ole tuottanut tulosta, olen henkisesti jo eronnut miehestäni. Edessä tulee muuten olemaan vuodet omaishoitajana, mies ei tule nykyisillä elintavoilla näkemään eläkeikää, se on täysin varma asia. Ei auta mikään, miehen mukaan hän on aamu-uninen ihminen, syö terveellisesti, juo olutta sallitussa rajoissa, tekee raskasta työtä (istuu konttorissa) ja on vaan sellainen ollut aina. Tietysti on ollut aina, kun on elänyt lihapiirakoilla tai sitten on asunut naisen kanssa joka tekee. Miksi naiset suostutte äidiksi, miten voitte rakastaa miestä joka lusmuaa läpi elämänsä? Mä olen tehnyt hyvin selväksi, että en ole kokki enkä kotiapulainen. Jos joku haluaa pilata oman terveytensä niin siitä vaan, mutta on se kyllä helkkarin surullista, että pitää erota sen takia ettei mies suostu ottamaan vastuuta elintavoistaan ja terveydestään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tilanne, missä mies on tehnyt ns. patriklaineet ja nauttinut äitinsä ja exiensä valmistamaa sapuskaa koko ikänsä.
Mun exät on aina kokanneet ja tykänneet ruuanlaitosta, mutta nykyinen mies tykkää vaan toisten valmistamasta ruuasta, kieltämättä oli aika shokki tajuta, että tässäkö tää nyt on. Arjessa tää laiskuus näkyy niin, että mies syö ja nauttii sanojensa mukaan mun laittamasta ruuasta, mutta omalla kokkivuorollaan tekee ainoastaan eineksiä tai munaa ja pekonia, grillimakkaraa yms. "äijäruokaa" minkä tehtävä on lähinnä valmistella keho aikuisiän diabetekseen ja sepelvaltimotautiin. Mulla on siis tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko kokkaan jatkossa vaan itselleni ja seuraan vierestä kun mies tuhoaa terveytensä paskalla ruualla ja mikrottaa eineslihapullia (ei siis edes paista niitä) ja valmismakaronilaatikoita yms. tai sitten teen nyt ja aina ruuat. Olen valinnut ensimmäisen vaihtoehdon. Miehen ruokavalio aiheuttaa väsymystä, eli miestä ei saa aamuisin hereille mitenkään, vknloput nukkuu pitkälle päivään. On jatkuvasti myöhässä töistä. Töissä hän syö omien sanojensa mukaan terveellisesti, koska syö salaattia puoli lautasellista. Tämä antaa synninpäästön aamupalattomuudelle ja pitkälle iltapäivälle ilman välipalaa. Kun tulee töistä kotiin viiden jälkeen (on aina pitkään töissä koska ei herää aamulla töihin) niin menee heti makuulle, tottakai. Eihän kukaan ihminen jaksa kevyen lounaan turvin pitkää päivää. Illalla mies sitten systemaattisesti syö pitkin iltaa paikatakseen energiavajetta. Paahtaa leipää, mikrottaa lihapiirakkaa/eineksiä yms. nopeaa. Sitten saunaan ja siellä olutta. Vettä taitaa juoda lasillisen. Ja tätä aikuisen ihmisen leikkiä omalla terveydellä olen seurannut nyt 8 vuotta, miettikää. Nyt olenkin päättänyt, että koska mun ruokavalistus ja alkuaikainen neuvominen ei ole tuottanut tulosta, olen henkisesti jo eronnut miehestäni. Edessä tulee muuten olemaan vuodet omaishoitajana, mies ei tule nykyisillä elintavoilla näkemään eläkeikää, se on täysin varma asia. Ei auta mikään, miehen mukaan hän on aamu-uninen ihminen, syö terveellisesti, juo olutta sallitussa rajoissa, tekee raskasta työtä (istuu konttorissa) ja on vaan sellainen ollut aina. Tietysti on ollut aina, kun on elänyt lihapiirakoilla tai sitten on asunut naisen kanssa joka tekee. Miksi naiset suostutte äidiksi, miten voitte rakastaa miestä joka lusmuaa läpi elämänsä? Mä olen tehnyt hyvin selväksi, että en ole kokki enkä kotiapulainen. Jos joku haluaa pilata oman terveytensä niin siitä vaan, mutta on se kyllä helkkarin surullista, että pitää erota sen takia ettei mies suostu ottamaan vastuuta elintavoistaan ja terveydestään.
Ei luettu tuubaasi. 3 sanaa alusta ja lopusta riittää. Keskellä on vain paskaa ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäterveelliset ravintoarvoiltaan olemattomat paskaruuat saisivat äitinsä luona syödä.
Hyvä vitsi! Ihan tutkimustenkin mukaan miesten ruokailutottumukset heikkenevät merkittävästi, kun parisuhde purkautuu. Samaa paskaa sinä syöttäisit lapsillesi kuin itsekin.
Päinvastoin. Sinkkuna on aikaa kokkailla ja kokeilla kaikkia uusia reseptejä. Parisuhteessa ollaan yleensä menossa johonkin jomman kumman menoja, mutta kun toisen menot jää pois, niin vkloppuisin on paljon enemmän aikaa itselleen ja kokkailulle.
Nytkin on täysin hatusta vetäisty uusi resepti marinoitumassa jääkaapissa.
Sinkkumies
Tyypillinen av-mamma. Minun yksittäiskokemukseni peittoaa tutkimuksen.
Oikeastiko siinä tutkimuksessa sanottiin että ei ole yhtä ainoaa sinkkua joka söisi terveellisesti?
Älä viitsi puhua mistään tutkimuksista mitään kun et niitä ymmärrä.
Mikään tutkimus ei kumoa sitä että minä sinkkuna syön terveellisesti. Uskon kyllä ennemmin omaa kokemusta kuin sinun sekoilujasi.
Taidat olla vähän idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäterveelliset ravintoarvoiltaan olemattomat paskaruuat saisivat äitinsä luona syödä.
Hyvä vitsi! Ihan tutkimustenkin mukaan miesten ruokailutottumukset heikkenevät merkittävästi, kun parisuhde purkautuu. Samaa paskaa sinä syöttäisit lapsillesi kuin itsekin.
Päinvastoin. Sinkkuna on aikaa kokkailla ja kokeilla kaikkia uusia reseptejä. Parisuhteessa ollaan yleensä menossa johonkin jomman kumman menoja, mutta kun toisen menot jää pois, niin vkloppuisin on paljon enemmän aikaa itselleen ja kokkailulle.
Nytkin on täysin hatusta vetäisty uusi resepti marinoitumassa jääkaapissa.
Sinkkumies
Löhnäperse ämmät jotka eivät osaa tehdä muuta kuin mauttomia venhäjauhomössöjä ja niitä maustaa etikkasuolaliemellä alapeukuttavat.
Ovat häpeäraivonsa riivaamia. Mikä on ihan ymmärrettävää, mikäli eivät osaa ja kykene ruokkimaan lapsiaan terveellisesti ja monipuolisesti.
Minulta menee pisteet tässä ketjussa sinkkumiehelle. Sekoboltsiämmät saavat piiiiitkään piiiitkään miiiinuksen.
-sinkkunainen
Aloittaja on osittain oikeassa siinä että äijänsä on mokannut.
Mokan hän on tehnyt valitessaan tuollaisen ämmän itselleen ja lisääntyessään sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, et ole ainoa.
Mun mieheni pisti vielä paremmaksi. Pyysin miestä tuomaan kaupasta jäävuorisalaatin, mutta hän toikin keräkaalin. Ei kuulemma huomannut mitään eroa.
Minulla eilen suussa leikkaus ja haava vuoti vielä tänäkin päivänä ja poskessa jumalaton särky. En kärsinyt purra yhtään ja ajattelin keittää pinaattikeittoa, kun tein jo pyörtymistä vrk:n ruuatta oltuani. Mies lähti kauppaan pinaattia ostamaan ja tuli sekavihannespussin kanssa. Ei kuulemma löytänyt pinaattia eikä myyjältä voi tietenkään kysyä. Tein sitten riisivelliä.
Nyt voi miehet alkaa sitten sättimisen: a) miksi en mennyt itse kauppaan. (Olin vertavuotava ja pyörtymispisteessä.) b) miksi minulla ei ole aina pinaattia pakasteessa tällaisten tilanteiden varalta C) miten ITSEKÄS olen, kun arvostelen miespoloista d) miksi minulle ei kelvannut se mitä mies tuo c) miten miehen kannattaisi erota minusta, kun olen näin paska akka. Mainittakoon vielä, että leikkaus tuli minulle yllätyksenä niin, etten osannut varata etukäteen "velliruokaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja se ei ole se mitä nainen kirjoittaa kauppalistaan.
Sinkkumies
Kommenttisi ovat ällöttäviä. Kuvittelet olevasi kaikkien yläpuolella ja naisten suhteen sulla on ongelma. Vakutat juntilta, joka kirjoittelee tyhmiä. Mitä hemmetin väliä sillä on, kuka kauppalistan kirjoittaa.
Ap, et ole ainoa.
Mun mieheni pisti vielä paremmaksi. Pyysin miestä tuomaan kaupasta jäävuorisalaatin, mutta hän toikin keräkaalin. Ei kuulemma huomannut mitään eroa.