Tunnistatko oman miehesi tästä kuvauksesta?
Olet nukkunut lauantaiaamuna pitempään.
Kun heräät, miehesi on käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä, ripustanut sen narulle kuivumaan ja on juuri keittiössä laittamassa lounasta, kun tallustelet keittiöön.
Kommentit (26)
En tunnista. Me ja teini minulle kaikki pitkään, lauantaiaamuna täällä ei tapahdu yhtään mitään :D
Vierailija kirjoitti:
En tunnista. Me ja teini minulle kaikki pitkään, lauantaiaamuna täällä ei tapahdu yhtään mitään :D
*nukumme
Vierailija kirjoitti:
minä olen se joka herää ja touhuaa ja ilahdutan mieheni runsaalla aamiaisella.
Eikö tuo ole aika normisettiä perheessä kuin perheessä...
Kuulostaa ihanalta mieheltä ap, tiedän yhden joka on tuollainen välillä. Arvostan häntä suuresti.
Ei, miehellä menee omissa aamutoimissaan vapaapäivänä johonkin kahteen asti. Mun mies ei koskaan käy kaupassa kuin korkeintaan lähikaupassa hakemassa maitopurkin tai lasten kanssa ostamassa niille herkkuja viikonlopuksi. Mies ei myöskään koskaan pese pyykkiä. Mies tiskaa aina illalla, ei jätä aamuun. Eikä meillä koskaan tehdä lounasta, koska herätään vasta niihin aikoihin, kerran päivässä on kunnon lämmin ateria, siinä viiden korvilla iltapäivällä, ja sen teen useimmiten minä, mutta mies hoitaa esim. perunoiden kuorimisen.
No meillä on jogurtti, mysli, juusto, tomaatti, kurkku, kananmuna, lohi, itsetehty leipä, marja, hedelmä, rahka nyt ainakin.