Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei valkoiset ulkkarit

Vierailija
21.06.2026 |

Etenkin mustat, keltaiset aasialaiset srilanka, paki, bangladesh, nepali yms. Toki jonkun verran kiinalaisetkin. Puhuvat vaan enkkua eivätkä edes yritä sopeutua tänne. Mölyävät ja tuovat järkyttävät pesueet tänne. En tiedä mikä mulla näissä ottaa eniten nuppiin. se että katukuva muuttuu vai se että ne tuo koko helvetin pesueen tänne eivätkä opi suomee vasta kuin 20 vuoden päästä. Hesoihin en tuosta syystä halua ikinä muuttaa, onko siellä enää edes valkoisia suomalaisia kuin vähemmistönä.

Ukrainalaiset ja muut valkoiset ei mua haittaa sama uskonto ja elämäntyyli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon 

Vierailija
2/5 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sinä englantia ja kansainvälistä meininkiä ja lakkaa ulisemasta. Vuonnna 2026 luulisi kaikkien osaavan englantia Suomessakin. Englanti on kieli, jota pidetään yleismaailmallisena kommunikointikielenä, jolla pärjää maassa kuin maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisiin kohdistuva etninen puhdistus ymmärrettävästi huolestuttaa ja turhauttaa. Jotain tarttis tehdä.

Meillä ollaan p-rsläpiä ulkomaalaisia kohtaan. Puhdistusta todella tarvittaisiinkin.

Vierailija
4/5 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesoihin, montako Helsinkiä täällä on?

Vierailija
5/5 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse ei ymmärrä sen vertaa ulkomaan kieliä että olisi lukenut tanskalaistutkimuksesta jonka mukaan hänenlaisensa sinisilmät ovat geenimutaatioita eli valuvirheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi