Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaisin ruoaksi? Olen flunssassa, en jaksa itse miettiä.

Vierailija
02.07.2016 |

Keksikää jotain helppoa, kevyehköä ja ravitsevaa. Voi olla lihaakin. Eilen tein (kivittäkää) avokado-pastan, tänään en jaksa samaa.
Olisi hyvä, jos tuotteet löytyisivät pienestä lähikaupasta, en jaksa lähteä edemmäs.
Auttakaa, kiltit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytetty munakas, pinaattilättyjä tai kasvispannaria.

Vierailija
2/6 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paketti jauhelihaa tai nakkeja, sekä perunakeittokasvispakastesekoitus, ainakin meidän pienestä S-marketista sitä saa. Paista jauheliha ja keitä kasvisten kanssa keitoksi. Hyvää flunssassa ja helppo tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteesta pyttipannua. Valmis-salaatti-sekoitus-pussi, johon sotket kanaa, fetaa, ja rehuja, pakasteesta yrttivoipatonkia.

Vierailija
4/6 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeitto voisikin olla hyvä. Ja illaksi vaikka ne pinaattiletut tai yrttivoipatonkia, ne voisivat maistua myös. Kiitos!

t. ap

Vierailija
5/6 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen thaicube ja lämmitä mikrossa. Niitä olen nähnyt pikku K-kaupassakin. 

Vierailija
6/6 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jauhelihapaketti.  Länttää jauheliha pannulle, levy 4:lle. Ruskista ja mausta kunnes ruskistunut n. puoliväliin. Käännä ja tee pieni painauma keskelle, lisää kananmuna, kirveli, rakuuna, mausteet. Ruskista taas kunnes n. puoliväli saavutettu, itse jätän al denteksi jauhelihan keskeltä. Valmistusaika alle 10 minuuttia. Voit myös keittää pastaa tai makaroonia he ma palla.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi