Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mies ehdottaa tapaamista "muissa merkeissä"! Mitä vastaan?

Vierailija
02.07.2016 |

Olen ollut ehkä hieman ihastunut erääseen mieheen jonka kanssa olemme tutustuneet yhteisten kaverien kautta. En tietenkään ole 100% varma, mutta miehen eleistä ja vihjeistä olen ajatellut, että saattaisi olla myös. Tänään mies laittoi viestin, että haluaisi tavata "muissa merkeissä". Mitä tällaiseen voi vastata ilman että nolaan itseäni?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap tällä hetkellä selällään keittiönpöydällä voihkien, saadeen munaa sisäänsä uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
42/74 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi ihan vaan munkkeja kahvin kaveriksi :D Ehdotti että lähtisimme käymään hänen mökillään. Meni nyt hakemaan omia tavaroitaan kotoaan ja tulee sitten hakemaan minut. Jännittää vieläkin, mutta kyllä tää tästä. Hauskaa on ollut ja mies on ollut herrasmies. AP

Vierailija
44/74 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saunassa viimeistään antaudut.

Vierailija
45/74 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ollaan kaukana kaikesta. Kyllä on kauniit maisemat. Mies on lämmittämässä saunaa niin päästään saunomaan ja uimaan. Onneks sentään kaiken jännityksen keskellä tajusin ottaa uikkarit mukaan.

AP

Vierailija
46/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta meni kivasti ja yö oli aivan ihana. Nyt mies vitsailee, että ei päästä mua täältä mökiltä enää pois ollenkaan ;) Eli hyvin on menny kaikinpuolin. Ainoa omituinen tapaus oli viime yönä kun mies ei ollutkaan vieressä kun heräsin. Kävin pihalla huutelemassa, mutta ei vastausta. Menin nukkumaan ja sillä aikaa oli tullut takaisin. Aamulla sanoi käyneensä kävelyllä vain. Nyt voin ainakin sanoa, että kyllä olen ihastunut!

AP

Vierailija
47/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
48/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mistä tällaisia miehiä yhtäkkiä vain tupsahtelee mökkeineen?

Vierailija
49/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ei tuosta ole kuin harmi yäk

Vierailija
50/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Toivottavasti joku vielä lukee tätä ketjua. Mies ei oikeastikkaan meinaa viedä mua kotiin. En edes tiedä tarkalleen missä me ollaan. Miten ihmeessä pääsen pois täältä. Huomenna pitää mennä töihin. Mies on jo juonut oluttakin eikä pysty ajamaan ja mulla ei ole ajokorttia. Muutenkin mies on alannut puhumaan ihan omituisia. Ei ole ollenkaan samanlainen kun eilen tai tänään päivällä :( Mitä ihmettä teen?

AP

Vierailija
51/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat niille yhteisille kavereillesi

Vierailija
52/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Toivottavasti joku vielä lukee tätä ketjua. Mies ei oikeastikkaan meinaa viedä mua kotiin. En edes tiedä tarkalleen missä me ollaan. Miten ihmeessä pääsen pois täältä. Huomenna pitää mennä töihin. Mies on jo juonut oluttakin eikä pysty ajamaan ja mulla ei ole ajokorttia. Muutenkin mies on alannut puhumaan ihan omituisia. Ei ole ollenkaan samanlainen kun eilen tai tänään päivällä :( Mitä ihmettä teen?

AP

Käytä puhelimen navigaattoria ja soita taksi tai joku kaveri hakemaan.

Vierailija
53/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tämä oli liian ennalta-arvattava tarina edellisen viestisi jälkeen, äh.

Vierailija
54/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat taksin itsellesi. Maksat kotona. Tai soitat 112 jos tilanne kärjistyy. Äläkä jää sinne odottamaan miehen humaltumista.

Vierailija
55/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo...

Vierailija
56/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hakemaan sinut niin mennään minun mökilleni viettämään ihana ilta.

PA

Vierailija
57/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh.

Vierailija
58/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet vaan käveleen..kai sun puhelimessa on mapsi että näät missä oot. Tai sit vaan kävelet siihen asti ku tulee tienviitta tms. mistä pystyy päättelee sijaintia ja tilaat taksin.

Vierailija
59/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kännykkäsi navigaattorista sijainti & soita taksi 😊 , soita joku hakemaan, " Maija" ?

Vierailija
60/74 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole navigaattoria. Soitin kaverille mutta kaveri sanoi, että ei pääse tulemaan. Ei edes ottanut mua tosissaan. Jos en pääse täältä tänään niin on soitettava työpaikalle, että en pääse huomenna töihin. Toivottavasti siitä ei tule mitään sanomista. Ei ole hauskaa enää ollenkaan. Mies on juonut jo ainakin kuusi kaljaa ja jatkaa vaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi