Apua, mies ehdottaa tapaamista "muissa merkeissä"! Mitä vastaan?
Olen ollut ehkä hieman ihastunut erääseen mieheen jonka kanssa olemme tutustuneet yhteisten kaverien kautta. En tietenkään ole 100% varma, mutta miehen eleistä ja vihjeistä olen ajatellut, että saattaisi olla myös. Tänään mies laittoi viestin, että haluaisi tavata "muissa merkeissä". Mitä tällaiseen voi vastata ilman että nolaan itseäni?
Kommentit (74)
Jotenkin omituinen välttelevä sanamuoto.
Missä merkeissä te aiemmin ootte tavannut? Jos baarissa, niin ehkä mies haluaa nyt vaikka kirkkoon tai kirjastoon:)
Pyytää sua aidan maalaustalkoisiin?
Niin tosiaan ollaan tavattu vaan yhdessä muiden kavereiden kanssa sattumalta juurikin baareissa.
AP
No kysy nyt ainakin tarkennusta siihen että mitä miehellä on mielessä. Itse en vastaisi myöntävästi, jos en täysin ymmärtäisi mitä toinen ehdottaa. Laita vaikka että "Toki, mitäs sulla oli mielessä?"
Joko siellä taas on viestittelyt meneillään? Kylläpä tuottaa kommunikaatio vaivaa näin kesäaikaan.
Kysyisin, että missä merkeissä? Outo viesti. Mies on nolo ja varmaan varattukin.
No oletteko te viestitelleet ennen tätä vai oliko tämä ensimmäinen viesti? Jos olette viestitelleet aiemmin, mies voi viitata keskustelemiinne aiheisiin. Jos ette ole, hän voi tarkoittaa aika monenlaisia asioita. Treffailua, panemista, verkostomarkkinointia tai herätyskokousta.
Vierailija kirjoitti:
No kysy nyt ainakin tarkennusta siihen että mitä miehellä on mielessä. Itse en vastaisi myöntävästi, jos en täysin ymmärtäisi mitä toinen ehdottaa. Laita vaikka että "Toki, mitäs sulla oli mielessä?"
Kiitos, vastasin juuri näin.
AP
Pyydä tarkempia tietoja. Että haluuksä niinku paneen, suviseuroille vai kamarimusiikkikonserttiin.
Mies kysyi voisiko hän tulla vaikka minun luona pyörähtämään kun on nyt täällä päin liikenteessä :o Kannattaako tuohon suostua?? Ei mulla ole mitään tarjottavaakaan paitsi pelkkää kahvia.
AP
Seksiä haluaa jos sun kotiis on änkeemässä. Sano et nähdään tossa mun lähellä olevassa kahvilassa vaikka?
No keitä kahvit ja katso mitä se ehdottaa? Vonkaa seksiä, vahva veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi voisiko hän tulla vaikka minun luona pyörähtämään kun on nyt täällä päin liikenteessä :o Kannattaako tuohon suostua?? Ei mulla ole mitään tarjottavaakaan paitsi pelkkää kahvia.
AP
No, etköhän itse tiedä kannattaako siihen suostua. Jos sulle sopii paremmin joku muu aika niin sitten sanot, että nyt on vähän huono hetki mutta sovittaisiinko vaikka joku muu aika. Itse muutenkin ehkä sopisin ensimmäisen kahdenkeskisen tapaamisen kahvilaan. Jos juttu ei luistakaan niin on helpompi poistua paikalta.
Kahvia ja pil...pullaa. Sehän riittää.
En usko että pullaa haluaa kahvin lisukkeeksi vaan jotain ihan muuta...
Annabella1 kirjoitti:
Seksiä haluaa jos sun kotiis on änkeemässä. Sano et nähdään tossa mun lähellä olevassa kahvilassa vaikka?
Paitsi että kerkesin jo suostua. Sanoin ensin, että en ole varautunut vieraisiin eikä mulla ole mitään tarjottavaa, mutta mies vastasi heti siihen, että hän käy kaupan kautta. En kehdannut kieltäytyä ja mies on nyt siis tulossa. Alkoi kyllä jännittää aivan kamalasti!
AP
En ehkä ihan tajua miehen viestiä. Viestittelittekö jotain ennen sitä, vai mitä ajattelet että tuo "muissa merkeissä" tarkoittaa?