Hoikalla naisella voi olla isot luomurinnat
Miksi tämä asia on punainen vaate niin monille ihmisille, varsinkin naisille? Eihän se toki yleistä ole, mutta hoikalla naisella voi olla vaikka luomut, kiinteät ja pyöreät E-kupit. Jos on vielä kroppa ja naama kohdallaan, niin kyseessä onkin silloin yleensä todella hyvännäköine nainen.
Kommentit (58)
No minulla on E-kupit, tosin 65E mikä ei mikään valtava ole. Tottakai hoikalla voi olla isotkin rinnat kun voin olla epäsopusuhtaisesti pienet niin voi olla epäsopusuhtaisesti isotkin. Isot on tietenkin yleisemmät mitä isompi nainen.
Nythän oli juttua lehdessä, että jollakin nuorella naisella oli tietämättään rintaimplantit takapuolessaan?
laittakaapa kuvalinkkiä näistä, kun tuntuu olevan jokaisella hoikalla naisella isot luomut ja yhtään ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
laittakaapa kuvalinkkiä näistä, kun tuntuu olevan jokaisella hoikalla naisella isot luomut ja yhtään ole nähnyt.
En ole koskaan tissejäni kuvannut. Vielä vähemmän kiinnostaisi julkaista kuvia.
ite oon kyl huomannu että rintojen koko ei liity siihen onko ihminen hoikka/pullea. olen nähnyt paljon hoikkia isorintaisia ja pulleita pienirintaisia.
jos rinnat on isot, ne on isot, oli hoikka tai ei. kyllä sen huomaa, onko naisella isot rinnat luonnostaan vai onko ne vaan ylimäärästä rasvaa esimerkiksi lihomisen takia.
tottakai rinnatkin kasvaa jos painoa kertyy ja pienenee jos painoa lähtee, mutta TODELLA harvoin useamman kuppikoon verran.
en ymmrrä mistä on tullu käsitys, että hoikalla ei vois olla isoja rintoja. sehän on täysin geeneissä. esim. siskollani oli laihana isot rinnat ja ihan yhtä isot ylipainosenakin, enintään kasvanu ympärysmitta.
Todella harvinaista. Itse tiedän näitä vain yhden käden sormilla laskettavan määrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voi, vaikka onkin harvinaista. Hoikalla naisella ei kuitenkaan voi olla sellaiset rinnat, jotka näyttävät täysin silikoneilta. Ne ovat silloin silikonit.
Tuohan on kiinni vain siitä, mitä katsotaan silikonien näköisiksi.
Minä voitin geenilotossa ja minusta tuli pitkä, hoikka ja rintava. Nuorempana minulta kyseltiin aika usein, "onko noi oikeet". Punttisalin pukuhuoneessa minuun luotiin tietäväisiä, inhottavia silmäyksiä, kun rintani eivät suuremmalti muuttaneet muotoaan, kun otin vaatteet pois.
En ole koskaan koskettanut silikoni-implantteja, joten en tiedä, miltä ne tuntuvat. Minun rintani tuntuvat yhä keski-iässäkin lähinnä vesi-ilmapalloilta. Olen varma siitä, että tunnustelemalla havaitsisi, että luomusta on kysymys. Miltä silikonit tuntuvat?
Olen kerran yhden kaltaisesi nähnyt ja uskomattominta on se, että ne olivat kahden lapsenkin jälkeen uskomattoman terhakkaat kokoisikseen. Tosin en varmaksi tiedä imettikö hän, mutta olettaisin näin, koska oli hyvin äidillinen persoona. Ja hoikka tosiaan kuin mikä.
Kysyit että miltä silikonit tuntuvat. Ensinnäkin ne huomaa helpoiten rinnan yläosan liikkeestä. Oikea rinta ei liiku koko kappaleena vaan nännin yläpuolelta se elää tavalla, jonka koemme luonnollisena. Ehkä joskus jossain pilleriturvoksissa voi olla edes vähän muistuttaa semmoista silikonimuotoa.
Kaksia silikoneja olen päässyt kokeilemaan ja toiset olivat kivikovat. Toiset huomattavasti luonnollisemmat ja puristaminen tuntui luomuun verrattuna vain erilaiselta. En osaa oikein tarkkaan kuvailla, mutta muistutti hieman joitain luonnonkumipetareita tuntumaltaan :D
Itsellä vaikeaa edes liivejä löytää. Jos "kuppi" käy niin ei se ympärys mitta, on pienimälläkin liian iso.
Sitten yritän väkisin ängätä päälle jotain C kuppia kaikki tursuaa ulos, mutta ympärysmitta on sitten sopiva.
Urheilu liiveihin olen tyytynyt nykyisin :D
Kaksia silikoneja olen päässyt kokeilemaan ja toiset olivat kivikovat. Toiset huomattavasti luonnollisemmat ja puristaminen tuntui luomuun verrattuna vain erilaiselta. En osaa oikein tarkkaan kuvailla, mutta muistutti hieman joitain luonnonkumipetareita tuntumaltaan :D
-se että miltä silikonit tuntuu riippuu aika paljon siitä, minkä kokoiset rinnat oli ennen niitä. Jos ei ollut ollenkaan omaa rasvaa, ne tuntuu kovemmilta, kuin jos alunperin oli itsellään jo rinnat olemassa, sillon ne on siellä sisällä, kaiken rintarasvan alla joten se ns. luonnollinen rintarasva tuntuu siinä ensiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit että miltä silikonit tuntuvat. Ensinnäkin ne huomaa helpoiten rinnan yläosan liikkeestä. Oikea rinta ei liiku koko kappaleena vaan nännin yläpuolelta se elää tavalla, jonka koemme luonnollisena. Ehkä joskus jossain pilleriturvoksissa voi olla edes vähän muistuttaa semmoista silikonimuotoa.
Riippuu ihan luomurinnasta. Itselleni sanottiin vielä yli kolmekymppisenä, että tissini ovat silikonipallot, vaikka eivät ole. Luonnollinenkin rinta voi olla kova möykky ja myös yläosasta kiinteälaitainen eli muodostaa selvän reunan. Sitten kun ei ole liikaa rasvaa niin se ei kiinnity rinnan reunaan eli tissi on kuin kiinteä irrallinen pallo vaikka luomu onkin. Nykyään ovat litsahtaneet yäosasta ja pudoneet alaspäin joka ärsyttää ihan suunnattomasti kun etsii tissejään vielä kaulasta. Samoin ärsyttää tuo kiinteän yläreunan lätsähtäminen. Mikäli kaipailee nuoruuden tissejään niin alareunasta puristamalla saa pinkeät pallot ja voi muistella vanhoja :D
Jep, minulla on ollut näin. Nyt en enää ole niin hoikka vaan normaalipainoinen keski-ikäinen rouva maharöllykällä, mutta nuorena oli toisin. Naama kyllä ei sitten ole kummoinen, mut niin vaan oli kosijoita useampia mullakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Jep, minulla on ollut näin. Nyt en enää ole niin hoikka vaan normaalipainoinen keski-ikäinen rouva maharöllykällä, mutta nuorena oli toisin. Naama kyllä ei sitten ole kummoinen, mut niin vaan oli kosijoita useampia mullakin ;)
Harmi vaan,että kaikki minun kosijat sattuivat haluamaan tissejä eikä minua. En sitten antanut tissejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vaikeaa edes liivejä löytää. Jos "kuppi" käy niin ei se ympärys mitta, on pienimälläkin liian iso.
Sitten yritän väkisin ängätä päälle jotain C kuppia kaikki tursuaa ulos, mutta ympärysmitta on sitten sopiva.
Urheilu liiveihin olen tyytynyt nykyisin :D
Lues tää
http://kupista-asiaa.blogspot.com/2011/11/rintaliivien-rinnakkaiskoot.h…
Tutkimusten mukaan naisilla on suunnilleen saman verran rintarauhaskudosta, paitsi jos naisella on joku häiriö, paitsi vanhemmiten se alkaa vähenemään. En ole eläessäni nähnyt hoikkaa isotissistä naista, jolla on luomurinnat, jotka eivät riipu ilman rintaliivejä. Hoikkia naisia, joilla on isot tissit kyllä tunnen, mutta kyllä se painovoima niihin vaikuttaa. Itsekin olen hoikka ja melko isotissinen, mutta kyllä nuo vähän roikkuu. (Mutta tämä ei nyt tarkoita mitään älyttömiä riipputissejä) Rintaliiveissä näyttävät oikein kivoilta. Omalle miehelle ei kuulemma kiinteys merkitse mitään ja tykkää mun isoista tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tissejäni kuvannut. Vielä vähemmän kiinnostaisi julkaista kuvia.
No eikö se ole aika mahdotonta julkaista kuvia, jos niitä ei ole edes otettu?
Minunkin älynystyräni nyt raksuttavat tiuhaan tämän ilmiön äärellä, että hoikallakin naisella voi olla isot rinnat. Mistä johtuu ja miten on mahdollista? Voiko siis lihavalla naisella olla näin ollen myös pienet rinnat? Onko mahdollista ja mistä johtuu?
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.