Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikalla naisella voi olla isot luomurinnat

Vierailija
01.07.2016 |

Miksi tämä asia on punainen vaate niin monille ihmisille, varsinkin naisille? Eihän se toki yleistä ole, mutta hoikalla naisella voi olla vaikka luomut, kiinteät ja pyöreät E-kupit. Jos on vielä kroppa ja naama kohdallaan, niin kyseessä onkin silloin yleensä todella hyvännäköine nainen.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt käytetään kuppikokoa mittarina (mitä pelkkä kirjain ei muuten ole), niin hoikalla ei E-kuppi ole edes kovin iso. Olettaen että on oikean kokoiset liivit käytössä.

Vierailija
2/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Toisilla on tisseissä paljon rauhaskudosta, toisilla enemmän rasvaa. Kyse on geenilotosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi, vaikka onkin harvinaista. Hoikalla naisella ei kuitenkaan voi olla sellaiset rinnat, jotka näyttävät täysin silikoneilta. Ne ovat silloin silikonit.

Vierailija
4/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt käytetään kuppikokoa mittarina (mitä pelkkä kirjain ei muuten ole), niin hoikalla ei E-kuppi ole edes kovin iso. Olettaen että on oikean kokoiset liivit käytössä.

?? Sinä sanoa yrittää mitä?

Vierailija
5/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintsikat, joiden kuppikoko on D. Kuulostaa mielestäni aika isolta. Kuitenkin rinnanympärys on 70 cm, joten oikeastaan minulla on pienet rinnat, jotka mahtuvat hyvin käteen. Eli rintaliivien koko on aika huono mittari.

Mutta tietysti on aina niitä onnekkaita, jotka ovat laihoja ja joilla on siitä huolimatta objektiivisesti mitattuna isot rinnat. Harvinaista se on, joten yleensä hoikilla isorintaisilla naisilla on silikonit. Miksi se olisi kenellekään punainen vaate?

Vierailija
6/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Kate Upton tyyliset?

Vierailija
7/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep niin voi olla. Kaverillani joka painaa ehkä max 50kg on hillittömän pamela-tissit. Ja aidot on. Harmittelee niiden tukaluutta ja miettii pienennysleikkausta. Mitkään vaatteet ei istu ja miehet näkee vaan kaks rantapalloa. 

Vierailija
8/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän yrittää sanoa, että hoikalla kuppi E ei ole edes iso. Esimerkiksi 60E ei ole kovin iso tai edes 65E. 70E on jo kohtalainen. Mutta ettehän te näistä mitään ymmärrä?

http://3.bp.blogspot.com/-j9E0-Rfl650/UWzY7_7NQSI/AAAAAAAA_KI/7p6lQeYcF98/s1600/Hhwoarq.jpg

Vierailija
9/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, nimittäin verrattuna 90e tuplameloneihin vai?? Entäs ihmisen muuhun kokoon nähden?

Täytyy kokemuksesta sanoa että vaikka 70f alkaa olla aika helkkarin isot daisarit tuon kokoiselle, kuten minulle. Pahimmillaan imetysaikana ollut n 70G eikä isommat mahdu edes minkään puseron sisään, ovat kuin jalkapallot. Tiedoksesi.

Vierailija
10/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rintsikat, joiden kuppikoko on D. Kuulostaa mielestäni aika isolta. Kuitenkin rinnanympärys on 70 cm, joten oikeastaan minulla on pienet rinnat, jotka mahtuvat hyvin käteen. Eli rintaliivien koko on aika huono mittari.

Mutta tietysti on aina niitä onnekkaita, jotka ovat laihoja ja joilla on siitä huolimatta objektiivisesti mitattuna isot rinnat. Harvinaista se on, joten yleensä hoikilla isorintaisilla naisilla on silikonit. Miksi se olisi kenellekään punainen vaate?

Suomessa silikonit ovat sen verran harvinaisia, että hoikan isot rinnat ovat lähes aina luomut, jos ei ole kyse tyrkkyjulkkiksista.

Vierailija
11/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne norsun munatkaa norsulla näytä niin isoilta (selitys: 95 kg ja E-kuppi eikä kukaan ole kehunut).

Vierailija
12/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Jep niin voi olla. Kaverillani joka painaa ehkä max 50kg on hillittömän pamela-tissit. Ja aidot on. Harmittelee niiden tukaluutta ja miettii pienennysleikkausta. Mitkään vaatteet ei istu ja miehet näkee vaan kaks rantapalloa. 

PICS OR DIDNT HAPPEN

Vierailija
13/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä kirjaimella ei voi kertoa rinnan kokoa, pitää tietää rintaliivien ympärysmitta.

Toisekseen, Jos on hoikka, niin silloin on liiveissä pieni ympärysmitta, 60-70. Se tarkoittaa silloin sitä, että kuppi on aika pieni vaikka kirjain onkin E. 60E on paljon pienempi koko kuin vaikka 85E. Kaikki E-kupit eivät ole saman kokoisia vaan koko riippuu ympärysmitasta.

60E. Ja kyllä, kuvassa on e-kuppi (uk mitoituksessa ilmoitetaan dd), uskokaa pois.

http://www.brabandproject.com/gallery/view/id/467

80E

http://www.brabandproject.com/gallery/view/cup/DD/page/3/id/354

Vierailija
14/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rintaliivikokoni 60D, pienet ovat. Rinnat ovat siis yhtä suuret kuin koossa 70B, paitsi että tuossa koossa liivien ympärys on aivan liian suuri.

Vierailija
15/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo, nimittäin verrattuna 90e tuplameloneihin vai?? Entäs ihmisen muuhun kokoon nähden?

Täytyy kokemuksesta sanoa että vaikka 70f alkaa olla aika helkkarin isot daisarit tuon kokoiselle, kuten minulle. Pahimmillaan imetysaikana ollut n 70G eikä isommat mahdu edes minkään puseron sisään, ovat kuin jalkapallot. Tiedoksesi.

Mulla on 70I eikä nämä ole mitkään jalkapallot ja mahtuvat paitojen sisään ihan hyvin. Sulla on ollut väärän kokoiset liivit, liian pienet. Tiedoksesi.

Vierailija
16/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä kirjaimella ei voi kertoa rinnan kokoa, pitää tietää rintaliivien ympärysmitta.

Toisekseen, Jos on hoikka, niin silloin on liiveissä pieni ympärysmitta, 60-70. Se tarkoittaa silloin sitä, että kuppi on aika pieni vaikka kirjain onkin E. 60E on paljon pienempi koko kuin vaikka 85E. Kaikki E-kupit eivät ole saman kokoisia vaan koko riippuu ympärysmitasta.

60E. Ja kyllä, kuvassa on e-kuppi (uk mitoituksessa ilmoitetaan dd), uskokaa pois.

http://www.brabandproject.com/gallery/view/id/467

80E

http://www.brabandproject.com/gallery/view/cup/DD/page/3/id/354

Olet missannut kirjainten pointin.

Rintaliivien kirjain kertoo kuinka iso rintojen koko on SUHTEESSA YMPÄRYSMITTAAN. Toistan: SUHTEESSA YMPÄRYSMITTAAN. Eli ihan oikein: A on pieni. B on vähän suurempi. C on isohko. D on iso. E on ISO. jne.  Jos katsot kahta naista, joilla on E-kupin rinnat, toinen pikkuinen reppana ja toinen sotanorsu. Kummallakin on kroppaansa nähden yhtä massiiviset tissit. Siis isot. Koska A oli se PIENI.

Ja pieni huomautus vielä, että jos vaikka 70 ympäryksellä on kuppikoko tyyliin J niin kyseisellä naisella on niin megalomaaniset tissit, että varmasti on ongelmia niistä jokaisella tavalla ja vaatteet pitää muokata. Jopa minä 65 D-E joudun usein muokkaamaan vaatteita vaikka onkin vain tämmöset pikkuruiset tissit.

Vierailija
17/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuppikoko 70I ilman imetyksiä, eikä nämä ole mitkään jalkapallot ja mahtuvat paitojen sisään ihan hyvin. Ja ei ole sitten edes changen liivit, Panachea ja Freyaa käytän pääasiassa. Sulla on ollut väärän kokoiset liivit, liian pienet jos tosiaan on jalkapallon kokoiset olleet. Ei se mitään, suurimmalla osalla naisista on väärän kokoiset liivit.

Vierailija
18/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 70I eikä nämä ole mitkään jalkapallot ja mahtuvat paitojen sisään ihan hyvin. Sulla on ollut väärän kokoiset liivit, liian pienet. Tiedoksesi.

Jep. Itselläni koko on noin 65I (tai nykyään varmaan jo J) mutta ei sopivien paitojen löytäminen ole mikään ongelma. Kokona on s/m. Onhan nää toki isot ja painovoima yrittää kovasti vetää kohti maata mut vaatteet päällä nää ei ees oo mitenkään kauheen huomiota herättävät. Ellei sit päällä oo joku tosi avonainen ihoa nuoleva vaate. Usein tukaluus ja tunne siitä et mikään ei istu johtuu suurelta osin huonoista liiveistä ja nimenomaan liian isosta ympäryksestä ja liian pienestä kupista. Ei hyvät liivit poista kaikkia isojen rintojen tuomia ongelmia mutta ne helpottavat kummasti. 

Vierailija
19/58 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Täällä 172cm, 54kg, 70F. 92-62-92. Turha unelmoidakkaan ketjuliikkeiden mekoista tai A-linjaisista paidoista :(

Vierailija
20/58 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintaliivien koko on 70I. Paino 62 kg, pituus 163cm. Olen ihan normaalipainoinen.

Välillä Minulla voi olla vaikeuksia löytää paitapuseroita joita napittaa edestä.

Rintsikoita en löydä tavallisista liikkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi