Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähden illalla baariin etsimään miestä.

Vierailija
01.07.2016 |

Kyllä, ihan etsimään, vaikka joku sanoo ettei sitä etsimällä löydä niin aion uhmata sanontaa. Hakusessa olisi kunnon mies 😁. Joku voi kutsua sitä kiltiksi, toinen seksikkääksi, kolmas kohteliaaksi, neljäs ujoksi...
Mitä luulette, löytyykö jos istun viehkosti baaritiskillä vai pitääkö aktiivisesti kiertää miehet läpi ja selvittää niiden kunnollisuus? Pelkään pahoin, että jos kierrän niin miehet karsastavat kun näkevät minun juttelevan "kaikille" ja taas jos vaan istun, kukaan ei uskalla tulla juttelemaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä levitä lettua heti ekana iltana.

Vierailija
2/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kierrä. Istuskele rennosti vaikka siinä baaritiskillä ja tervehdi jos joku tulee viereen tilausta tekemään. Siitä voi alkaa jutustelu tai sitten ei.

Onnea metsästykseen! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, ettei pidä antibioottien mausta häntä iskiessäsi, olet tavannut minut :)

Vierailija
4/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta? no ei baarista.

Kaupasta, lenkkipolulta

Työpaikalta varmimmin

Vierailija
5/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan kysyä ensimmäiseksi tuntipalkan, onko vakituinen työ ja koulutuksen. 

Vierailija
6/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tartte kaikkia yrittää. Tarkkaile tilannetta ens alkuun ja valikoi muutama paras lähestymiskohde. Tyyppi A voi esim olla aluksi kavereidensa kanssa, mutta sitten tovin päästä hänen naisensa tulee paikalle. Eli olisit ihan turhaa lähestynyt varattua ukkoa. 

Tai sitten pelaat silmäpeliä. Fiksu ja kiinnostunut mies lähestyy ite tän jälkeen.

Vierailija
7/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu työpaikalta on suhde jo aikoinaan löytynyt, sekä konserteista jne. Nyt kokeiluvuorossa baari.

Vierailija
8/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en aio kysyä tuntipalkkaa, kun ajattelin etsiä kunnon suhdetta.

Vierailija
9/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen (tuntematon) nainen on oletusarvoisesti varattu, siksi ainakaan minä en viitsi ruveta juttelemaan tuntemattomille naisille. On vaivaannuttavaa jos paikalle tuleekin kyseisen naisen miesystävä, en pidä rähisijöistä. M34

Vierailija
10/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tartte kaikkia yrittää. Tarkkaile tilannetta ens alkuun ja valikoi muutama paras lähestymiskohde. Tyyppi A voi esim olla aluksi kavereidensa kanssa, mutta sitten tovin päästä hänen naisensa tulee paikalle. Eli olisit ihan turhaa lähestynyt varattua ukkoa. 

Tai sitten pelaat silmäpeliä. Fiksu ja kiinnostunut mies lähestyy ite tän jälkeen.

Niin, ei sitä tietysti jokaikinen kiinnosta, mutta baarissa näkee helposti ne jotka juttelee usean kanssa kun se tila on rajallinen. Silmäpeli...voi kun miehet vaan tulisivat juttelemaan ilman kuumottavaa silmäpeliä.

Vierailija
11/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen (tuntematon) nainen on oletusarvoisesti varattu, siksi ainakaan minä en viitsi ruveta juttelemaan tuntemattomille naisille. On vaivaannuttavaa jos paikalle tuleekin kyseisen naisen miesystävä, en pidä rähisijöistä. M34

No huh Huh. Minä tarkastan vaan onko miehellä sormus ja sitten voin jutella jos ei ole. Kai se mies osaa kertoa mahdollisimman pian jotain vaimostaan jos sellainen on.

Vierailija
12/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh Huh. Minä tarkastan vaan onko miehellä sormus ja sitten voin jutella jos ei ole. Kai se mies osaa kertoa mahdollisimman pian jotain vaimostaan jos sellainen on.

Ei ne osaa. :D Moni kuule ihan tarkoituksella salaa tämän asian. Baarit on kertapanoa varten, ei parisuhteen hakupaikkoja.

ps. sormuksen saa aina pois

Vierailija
13/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä<3

Vierailija
14/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea metsästykseen! :) Muista, että vaatetus on se tärkein asia ensivaikutuksen antamiseksi. Ei minaria ja napatoppia, jos laatua hakee. Mielummin aavistuksen kuultavia vaatteita niin herätät enemmän mielenkiintoa potenttiaalisissa saaliissa. Rento ja hauska avausrepliikki tiskillä, niin pitäs tehota.

Vierailija
15/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne osaa. :D Moni kuule ihan tarkoituksella salaa tämän asian. Baarit on kertapanoa varten, ei parisuhteen hakupaikkoja.

Höpsis. Kyllä baareista useimmat sen työpaikan oheella löytää ihan hyvän suhteen.

Vierailija
16/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele niin paljon. Annat illan mennä ihan omalla painollaan. Hymyile ja pidä kivaa!

Vierailija
17/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baarista ei löydy niin kannattaa kokeilla tältä AV-palstalta, kyllä täällä on paljon kunnon miehiä :D

Vierailija
18/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Kyllä baareista useimmat sen työpaikan oheella löytää ihan hyvän suhteen.

No, joo...asiat ei ole mustavalkoisia vaan niissä on niitä harmaita sävyjä. Siltä pohjalta kuintekin kannattaa lähteä liikeelle, että kaikkien aikeet eivät ole hyviä. Ethän sinäkään varmaan lähde tuntemattoman matkaa tämän asunnolle juomaa teetä baari-illan päätteeksi? Tämäkin on vain kärjistetty esimerkki eikä väite, että kaikki miehet raiskaa vaan joku voi oikeasti sitä teetäkin tarjota.

Vierailija
19/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kunnollinen mies ja minua ei saa baariin kuin ihan pakon edessä.

Käyn baarissa ehkä kerran vuodessa ja silloinkin ihmettelen mitä teen siellä.

Vierailija
20/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea metsästykseen! :) Muista, että vaatetus on se tärkein asia ensivaikutuksen antamiseksi. Ei minaria ja napatoppia, jos laatua hakee. Mielummin aavistuksen kuultavia vaatteita niin herätät enemmän mielenkiintoa potenttiaalisissa saaliissa. Rento ja hauska avausrepliikki tiskillä, niin pitäs tehota.

Mä olen huomannut että hymyn kanssa sanottu moi toimii hullun hyvin. :D Ei ole pakko olla kovin erikoinen avaus siis.