Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden illalla baariin etsimään miestä.

Vierailija
01.07.2016 |

Kyllä, ihan etsimään, vaikka joku sanoo ettei sitä etsimällä löydä niin aion uhmata sanontaa. Hakusessa olisi kunnon mies 😁. Joku voi kutsua sitä kiltiksi, toinen seksikkääksi, kolmas kohteliaaksi, neljäs ujoksi...
Mitä luulette, löytyykö jos istun viehkosti baaritiskillä vai pitääkö aktiivisesti kiertää miehet läpi ja selvittää niiden kunnollisuus? Pelkään pahoin, että jos kierrän niin miehet karsastavat kun näkevät minun juttelevan "kaikille" ja taas jos vaan istun, kukaan ei uskalla tulla juttelemaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kunnollinen mies ja minua ei saa baariin kuin ihan pakon edessä.

Käyn baarissa ehkä kerran vuodessa ja silloinkin ihmettelen mitä teen siellä.

Harmi. Minusta baarissa on mukavampi istuskella ja katsella ihmisiä ja kenties jutella heidän kanssaan, kuin että istun yksin kotona. Baariin yleensä mennään illalla, joten harrastaakin olen jo ehtinyt ennen sitä.

Vierailija
22/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kommentoin, että ihmettelen mikä mörkö baari joillekin on. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy ja onhan se oiva paikka tavata vastakkaista sukupuolta ja siellä uskaltaa paremmin aloittaa jutustelun kuin jossain kaupassa. Huom.kaikki eivät edelleenkään juo itseään humalaan, jos ollenkaan. Siellä voi myös katsoa vaikka jalkapalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos baarista ei löydy niin kannattaa kokeilla tältä AV-palstalta, kyllä täällä on paljon kunnon miehiä :D

Uskon, että täällä ne kunnon miehet ovat. Taitavat vaan olla niin urheilullisia älykköjä, etten vedä heille vertoja.

Vierailija
24/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa. Olen luuhannut baareissa enemmän kuin laki sallii, ja koskaan ei sieltä mitään naista ole saanut. Ei koskaan. Kai tästä sitten pitää jo vihdoin vetää johtopäätökset ja vetäytyä vuorille meditoimaan.

Vierailija
25/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh mäkin vihaan baarissa silmäpeliä, olen sosiaalisesti vähän kömpelö enkä aina erota sitä kyylääkö mies minua kiinnostuneesti vai pilkallisesti. Pahimpia on sellaiset miesporukat joissa miehet kuiskivat keskenään ja välillä vilkuilevat minua. Yleensä poistun paikalta surullisena ja loukkaantuneena kun en tiedä ovatko että he ovat ilkeitä kiusaajia vai onko kyse jostain silmäpelistä. N22

Vierailija
26/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa liikkuu lähinnä kiimaisia nahjuksia, kunnolliset miehet löytyy ihan muista paikoista.

Vierailija
27/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa liikkuu lähinnä kiimaisia nahjuksia, kunnolliset miehet löytyy ihan muista paikoista.

Onneksi tämä ei pidä paikkansa😊

Vierailija
28/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta se on, pitää olla todella epätoivoinen jos lähtee hakemaan kumppania viina-peikkojen seasta.

Vierailija
29/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh mäkin vihaan baarissa silmäpeliä, olen sosiaalisesti vähän kömpelö enkä aina erota sitä kyylääkö mies minua kiinnostuneesti vai pilkallisesti. Pahimpia on sellaiset miesporukat joissa miehet kuiskivat keskenään ja välillä vilkuilevat minua. Yleensä poistun paikalta surullisena ja loukkaantuneena kun en tiedä ovatko että he ovat ilkeitä kiusaajia vai onko kyse jostain silmäpelistä. N22

😊 minusta taas tuntuu, että ne tuijottajat on niitä sänkyyn haluavia tai muuten omituisia.

Vierailija
30/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta se on, pitää olla todella epätoivoinen jos lähtee hakemaan kumppania viina-peikkojen seasta.

Joku tuolla jo aiemmin mainita että työpaikkojen lisäksi baareista löytyy useimmiten se puoliso, joten se siitä. Mukava leffailtaa sinulle!

Vierailija
31/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos baarista ei löydy niin kannattaa kokeilla tältä AV-palstalta, kyllä täällä on paljon kunnon miehiä :D

Voin kuvitella mien me naiset tapeltaisiin näistä av miehistä, jos olisi jokin kokoontuminen.

Vierailija
32/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla jo aiemmin mainita että työpaikkojen lisäksi baareista löytyy useimmiten se puoliso, joten se siitä. Mukava leffailtaa sinulle!

Luulen että enimmäkseen wt-sakki pariutuu viinanhuuruisessa ympäristössä, ylemmän tuloluokan porukka löytää rakkauden työ- tai harrastusympäristössä.

Vierailija
33/33 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vaimosi löysi sinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan