Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voin hakea apua?

Vierailija
01.07.2016 |

Mulla masentuneisuutta ja ahdistushäiriötä, mutta en tiedä yhtään mistä lähtisin hakemaan apua! Mulla ei ole varaa kalliisiin yksityisiin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut asiantuntevaa apua ihan terveyskeskuksen yleislääkäriltä.

Vierailija
2/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua voi hakea julkiselta puolelta, mutta se on turhaa, ellet saa apua siitä että puhut yksiksesi nyökyttävälle hoitajalle. Suosittelen kokeilemaan esim. itsehoito-kirjoja, tekemään rentoutusharjoituksia, liikkumaan jos vain jaksat ja saat siitä hyvää oloa, hankkimaan itse tietoa ja mietiskelemään sekä tekemään edes pieniä mielialaasi nostattavia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä terveyskeskukseen. Kokeilla ja muutenkin selvitetään, ettei kyse ole mistään elimellisestä syystä.

Vierailija
5/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan terveyskeskukseen.Sieltä ohjataan eteenpäin tarvittaessa.Voimia sinulle

Vierailija
6/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olet masentunut ja mikä sinua ahdistaa? Onko sattunut jotain joka sen aiheuttaa?

Vierailija
7/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi kannattaa hakeutua terveyskeskuslääkärille jos esim. tarvitset saikkua. Tk-lääkäri voi sitten lähettää vaikka psykiatrian polille, josta löytyy esim. psykoterapeutti. Mahdollisimman pian kannattaisi löytää psykoterapeutti jonka kanssa kemiat täsmäävät ja pääsisit hoidon piiriin. Jaksamista ap, rohkeasti vaan aikaa varaamaan ja jos kiireellinen niin päivystys.

Vierailija
8/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap myös, että jos kyse on omasta (mielen)terveydestä, niin rahallakaan ei saa olla väliä. Terveys ennen rahaa. Toki eri asia, jos velasta tulee lisää pahaa oloa.. Onko sinulla nyt vastikään tapahtunut jotain, minkä takia asia tuli "esille" vai onko ongelmat jatkuneet kauankin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi