Piilareiden paljastaminen
Jos epäilee että henkilö on kunnolla likinäköinen mutta hän ei suostu tunnustamaan sitä ja käyttää salaa piilareita niin voiko ne jotenkin paljastaa esim. katsekontaktissa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko asialla jotain seksuaalista merkitystä?
Jos rillipäinen nainen tai mies ei kiihota niin saattaapa hän ollakin paljon seksikkäämpi piilarit päässä. Silmälasit päässä on sitä paitsi vaikea luoda viettelevää hemaisevaa katsetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan epäreilua että jotkut rillipäät voivat piilareilla kätkeä tuon ikävän ominaisuuden ja räpsytellä viehkeästi niitä piilarisilmiä. Pullonpohjarillien takaa ei saa edes kunnon katsekontaktia.
Entäs ne jotka on käyneet laserleikkauksessa? :D Voi apua mit ihmisiä. Yhtä lailla huijausta meikki ym.
Mitä paljastumista siinä on? Olen yhtä viehättävä silmälaseilla kuin piilareilla. Edelliseen ero on, että erittäin pitkäripsisenä voin käyttää kunnolla ripsiväriä, kun taivutettunakin ripset osuvat yleensä laseihin. Taidat olla ap hiukan nuori, itse olen miettinyt tuollaista joskus parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä raja jää. Huomaa kyllä, varsinkin jos itekin käyttää. Värilliset piilarit erottaa helpoiten.
Siis jos mulla on piilarit niin tarkoittaako tämä että jos joku haluaa saada sen selville niin en voi estää sitä ja esiintyä hyvänäköisenä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljastumista siinä on? Olen yhtä viehättävä silmälaseilla kuin piilareilla.
Miksi sitten käytät niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljastumista siinä on? Olen yhtä viehättävä silmälaseilla kuin piilareilla.
Miksi sitten käytät niitä?
Miksi en käyttäisi? Juurihan kirjoitin, että mulla on hyvin pitkät ripset luonnostaan, joten lasien kanssa en voi käyttää kunnolla silmämeikkiä. Olisi sääli pitää kauniit silmät lasien takana piilossa. Meikattuna silmäni ovat upeat.
Onko asialla jotain seksuaalista merkitystä?