Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilareiden paljastaminen

Vierailija
01.07.2016 |

Jos epäilee että henkilö on kunnolla likinäköinen mutta hän ei suostu tunnustamaan sitä ja käyttää salaa piilareita niin voiko ne jotenkin paljastaa esim. katsekontaktissa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti piilareiden paljastaminen ei ole niin helppoa kuin tyhmyyden.

Vierailija
2/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit näkyvät aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne erottaa.

Vierailija
4/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väripiilarit huomaa ainakin, sillä monesti kun henkilö katsoo sivulle päin niin sen oman silmän väri kurkkii sieltä reunasta :D

Vierailija
5/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä raja jää. Huomaa kyllä, varsinkin jos itekin käyttää. Värilliset piilarit erottaa helpoiten.

Vierailija
6/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole ihan varma ymmärsinkö kysymystäsi oikein, mutta kyllä sen näkee jos ihmisellä on piilarit silmissä, ei ne näkymättömät ole.

Vierailija
7/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunnustamista siinä on? Mitä se kenellekään kuuluu, jos ihmisellä on piilolasit?

Vierailija
8/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi jotenkin paljastaa?

Aiotko sitten huudella tälle piilarien käyttäjälle että "sokkopörrö, rillipöllö" vai miksi se sinua niin kiinnostaa?

Vierailija
9/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piilareiden käyttöä pitäisi salailla?

Vierailija
10/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä 2m päästä nää mutta esim jos pöydässä istuu vastapäätä ja pitää kyllä melkein itelläkin olla, että osaa erottaa. Joskus voi iiris hämätä

Vierailija
11/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua joskus nuorena hävetti kertoa että käytän piilareita :D Johtuu varmaan siitä, että eräs exäni oli sitä mieltä että piilarit ovat huijausta, koska oikeasti ko. henkilölle kuuluisi silmälasit ja hän on oikeasti ruma.

Vierailija
12/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua joskus nuorena hävetti kertoa että käytän piilareita :D Johtuu varmaan siitä, että eräs exäni oli sitä mieltä että piilarit ovat huijausta, koska oikeasti ko. henkilölle kuuluisi silmälasit ja hän on oikeasti ruma.

Oikeasti ruma :DDDD

Vierailija
13/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan epäreilua että jotkut rillipäät voivat piilareilla kätkeä tuon ikävän ominaisuuden ja räpsytellä viehkeästi niitä piilarisilmiä. Pullonpohjarillien takaa ei saa edes kunnon katsekontaktia.

Vierailija
14/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko teistä huijaukselta jos ensi treffeillä on piilarit eikä kerro niistä mitään ja seuraavalla kerralla tuleekin vastaan rillipää?

Vierailija
15/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko teistä huijaukselta jos ensi treffeillä on piilarit eikä kerro niistä mitään ja seuraavalla kerralla tuleekin vastaan rillipää?

Mä inhoan rillejä, ja käytänkin päivittäin piilolinssejä. Monet eivät edes tiedä, että joudun käyttämään silmälaseja. Uudessa suhteessa oli jotenkin noloa ekoja kertoja olla rillipäänä, ja en ole edes teini enää :D

Vierailija
16/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on piilarit juuri siksi että en halua näyttää rillipäältä enkä kertoa kaikille että mulla on vahvat miinukset. Olis kyllä aika noloa jos ne paljastuisivat.

Vierailija
17/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan rillejä, ja käytänkin päivittäin piilolinssejä. Monet eivät edes tiedä, että joudun käyttämään silmälaseja. Uudessa suhteessa oli jotenkin noloa ekoja kertoja olla rillipäänä, ja en ole edes teini enää :D

Eikö sulla ole koskaan piilarit paljastuneet tahattomasti?

Vierailija
18/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne muka niin helposti huomaa? Mun kaverilla on piilarit, hän on itse kertonut mutta kahvipöydässä vastakkain istuessa en kyllä mitään huomaa.

Vierailija
19/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täälläkin ihmisillä syitä nolostella. Omaa tyhmyyttään voisi olla syytä nolostella, mutta että silmälaseja?!?

Vierailija
20/27 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mennä ihan nenän vierestä kyyläämään että piilarit huomaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi