--***EX-HAAHUT VIIKKO 9***--
Kommentit (63)
Kiitos petju rutistuksista! Tässä tosiaan yhtenä päivänä muistelin, miten epätoivoista sullakin se raskaana pysyminen oli. On todella uskomattoman hienoa, miten pitkälle sinä ja joanna olette jo päässeet niitten epätoivoisten hetkien jälkeen. Wbm:lläkinhän alkaa olla jo tosi hienosti viikkoja (eli yksi näistä monia epätoivonhetkiä kokeneista), mutta olis vaan kiva saada tänne viestiä, että kaikki on edelleen kunnossa. WBM, huhuu!
Meillä kaikki lapset ovat nyt sisäistäneet sen asian, että äidillä on masussa vauva. Ja he tietysti puhuvat tyyliin " kun vauva syntyy" . Onhan se aika tylsän tuntuista, kun itse sitten perään sanoo jotain tyyliin " jos" . Kuukausi kun päästäis vielä eteenpäin niin alkais itekin uskaltaa puhua " kun" .
Masu meinaa pistosten jäljiltä olla aika kirjava. Mustelmia tulee ja sellaisia tummanpunaisia pistojälkiä. Silti olen jotenkin aina tosi tyytyväinen, kun pääsen siihen pistosvaiheeseen. Ajattelen aina, että taas ollaan menty yksi päivä eteenpäin. Ja huomenna soitan neuvolaan. Toivottavasti pääsisin heti lähipäivinä proteiinikontrolliin ja samalla sais kuulla sydänäänet.
Muksuille kävin hiihtämässä tuonne umpihankeen ladun. Hiihdin myös sauvaurat, joten alkoihan tuo hengästyttää. Sitten pitikin tulla sisälle syömään ja nyt sitten ramasee. Kiva olis kyllä vielä lähteä ulos. Täytyy kokeilla, jos kahvi auttais. Poika meni isänsä kanssa jo useampi tunti sitten pilkille. Saas nähdä, ovatko saaneet kalaa.
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!
neronja rv14+2
NETTE,onnea ihan hurrrrjaasti poikasesta,olipa kivan tuntuinen synnytys vaikka kipeä.Minä täällä ihan intona oottelin ja olipahan niitä uutisia viimein kun hiihtoloma reissulta kotiuduttiin.
Mulla alka jännityskäyrät nousta,huomenna on eka neuvola.Oireet on ollu miltee poissa jo kaksi viikkoa enkä hahmota mahaanikaan missään.Pieni toive että jos sydänäänet kuuluisikin,mutta jotenkin tuntuu ettei ne ikinä tulekaan kuuluviin.Onneks neuvola on heti aamulla 8.30...
Ei siis mitään muuta kummempaa täällä kuin tuomiota odotellessa
Femmis 11+6
Enää kaks kuukautta laskettuun aikaan. Välillä tuntuu kyllä tuskaisen pitkältä ajalta tuokin.
Netelle ja koko perheelle ihanaa vauva-aikaa!
Joanna: meillä taitaa olla samanlaiset puuhat pikkuisilla. Täällä kans työnnetään pyllyä ja päätä kovasti pintaan niin ettei mahanahka meinaa riittää.
Ja voi että oli kuulkaa hyvä ohje tuossa " kuinka moni aikoo kokeilla kestoilua" -ketjussa. Ihanat villavaippahousut tuli, vaikka en ollut koskaan aiemmin sellaisia kutonut. Ja oli helpot tehdä.
Jossittelusta sen verran, että mulla loppui oikeastaan siihen, kun 9-vuotias tyttöni sanoi, että miksi puhut koko ajan, että jos se vauva syntyy? Pitäiskö siis sanoa, että jos joulu tai kesä tulee, kun eihän sekään ole kai sen varmempaa? Sanoi jotenkin niin tosissaan ja harmistuneena mun jossittelusta, että päätin alkaa puhumaan siitä, kun meidän vauva tulee :-)
Ihanaa kevään ja vauvan odotusta kaikille!
-miikuko rv 31+4