Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--***EX-HAAHUT VIIKKO 9***--

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on hyvän kokoinen ja tuntuu, että äitikin selvisi synnytyksestä ihan kunnialla! Hieno homma.

Itse olen edelleen yhtenä kappaleena, viikkoja nyt 36+2. Tiistain jälkeen supistuksia ei pahemmin ole ollut, vain niitä tavallisia vatsan kivettymisiä. Viime yönä taas kuitenkin heräsin muutamaan selkeästi kivuliaampaan suppariin, mutta säännölliseksi ne eivät kuitenkaan tällä kerralla muuttuneet. Olo on nyt kuitenkin ihan ok. Hyvä niin, sillä mulla on tänään vielä yksi työhaastattelu, jonne olisi kyllä kiva ehtiä ;-) Sieluni silmin näen koomisen tilanteen, jossa asiallisesti yritän markkinoida itseäni samalla kun lapsivedet valuvat pisin reisiä... ei kiva! Hoh hoh!

Anoppi oli tuossa pari yötä meillä vahdissa, jos jotakin alkaa tapahtua. Olisipa ollut esikoiselle hoitaja kotona, mutta nyt olen täällä taas omillani. Anoppi katseli mahaani ja sanoi, että kyllä se vauva jo niin alhaalla on, että ei todellakaan kestä neljää viikkoa enää kyydissä... Niin se taitaa olla! Kyllä vanha kansa tietää!

Tuosta jossittelusta vielä... itse taisin siirtyä puhumaan tulevasta vauvasta ihan tosissani vasta rakenneultran jälkeen. Silloin tuntui, että ihan oikeasti voi jo huokaista helpotuksesta. Siltikin tietysti lauseissa vilahteli silloin tällöin kommentti " jos kaikki menee hyvin loppuun asti..." , ja taitaa vilahdella edelleenkin. Kyllä kai se on ihan luonnollista suojella itseään karvaiden kokemusten jälkeen.

Tsemppiä ja jaksamista teille kaikille, joilla viikkoja ei vielä ole ihan hirveästi. Hienoja ultrakuulumisia on kuitenkin jo saatu, joten ottakaahan rennosti ja yrittäkää nauttia jokaisesta oireesta ja tuntemuksesta! Eiköhän me olla sellaisessa positiivisessa nosteessa, että kaikki sujuu hienosti tästä eteenpäinkin!

Itse jään tänne tarkkailemaan omaa olotilaani... ;-)

Vierailija
42/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Netelle lämpimät onnittelut poikavauvan johdosta! Voi miten ihanaa :-). Nauti nyt oikein täysillä vauva-arjesta!!!

Nipsuselle onnittelut ultrakuulumisista!!! Toivottavasti kaikki sujuu jatkossakin hyvin!!!!!

Wilkuna, " mielenkiintoista" että olet vielä tässä vaiheessa menossa työhaastatteluun... ;-) Voisitko vähän valaista? Kai tässä täytyy varmaan itsekin vielä odottaa sinne rakenneultraan asti ennen kuin tuota jossittelua voi ruveta vähentämään. Nauti sinä isosta masustasi nyt, kun vielä voit :-). Kohta saat katsoa kaiholla toisten isoja masuja. Itselläni on nimittäin ollut synnytysten jälkeen tuota ison mahan kaipuuta, paitsi kuopuksen jälkeen ei ollut. Olin silloin synnytyksen jälkeen väsyneempi kuin aiemmissa. Ilmeisesti vilkas lapsosemme nro 3 vei minusta raskausaikana mehut ;-).

ON: Tänään otin ekaa kertaa käyttöön v.2004 ostamani lentotukisukat. Raskauden takia silloin ne ostin, mutta eipä niille ollut sitten käyttöä. Mulla on aiemmissakin raskauksissa ollut jonkun verran suonikohjuongelmia ja kerran ostinkin tukisukkahousut, mutta minusta ne oli liian vaivalloiset. Nämä lentotukisukat tuntuu ainakin tällä hetkellä tosi hyviltä. Poistavat hyvin kohjujen aiheuttaman jomotuksen.

Yritin varata neuvolaan aikaa, että tarkistavat sen proteiinin, mutta ovat kaikki kuulemma lomalla. Täytyy ma:na soittaa uudestaan. Ajattelin, että voisin ensi viikolla käydä tuon proteiinin takia ja samalla voisi kuunnella sydänäänet ja sitten seuraavalla viikolla onkin taas jo neuvola-aika. Vai ehdottaakohan ne niin, että siirretään se varsinainen neuvola-aika ensi viikolle. Ajattelin vaan, että hyvä olis peräkkäisinä viikkoina kuunnella sydänäänet.

Väsyttäisi, mutta pakko tehdä yrityksemme tilinpäätöstä. Täytyy yrittää olla ahkera, niin saa senkin nopeasti alta pois.

Ainiin, ihanaa! Meillä alkaa hiihtoloma! Olen ollut aika väsynyt tuohon, kun poikaa pitää illat pitkät patistella läksyjen tekoon. Vieressä pitäis melkein koko ajan olla vahtimassa, että se todella niitä tekee. Samoin aamulla pukeminen on monesti sellaista kamalaa hoputtamista, kun tuntuu, ettei poika ehdi linja-autoon. Sanoinkin pojalle, että nyt alkoi äidilläkin hiihtoloma. Saa nukkuakin aamulla vähän pitempään.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

neronja rv14+0 :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siis miekkosen kanssa eilen tapaamassa Femedan Bruno-setää =D. Viikkoja menossa siis 23+.

Siellä se poju potkiskeli. Bruno sanoi olevan sataprosenttisen varma, että se on poju ja näytti meille todistusaineiston ultrakuvasta. Nyt on sitten pakko uskoa, koska oli siellä kuvassa sellaiset kilkkiset...

Kaikki mahdollinen tutkailtiin, ja poju näyttää olevan oikein kunnossa. Laskettu aika olisikin sitten 28.6 (ennen 2.7, kuten neuvolan papereissa vieläkin). Tohtori sanoi, että jos menee heinäkuulle, tiedossa on yli 4kg pötkylä. Iiiikk!!

Kyllä tuo 4D-ultra on hurja juttu. Kuvat olivat niin selviä, että pystyi todella erottamaan kasvonpiirteet, sormet ja varpaat yms. Suu ja leuka pojulla on aivan kuin isällään, nenä näyttäisi olevan samanlainen kuin minun veljelläni. Uskomatonta!

Hintaa koko hommalle tuli kelakorvausten jälkeen 135,94 euroa. Kallista, mutta kyllä kannatti. Nyt sitten tiedän, kummalle ostelen tavaroita ensi viikolla Lontoosta =D.

Vierailija
44/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=6959cd][size=4]ONNEA POJAN VANHEMMILLE!!![/size][/color]

Vierailija
45/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannesti onnea pikkumiehestä!! Niin se vaan eka maaliskuinen syntyi, vaikka hänestä helmikuinen tulikin!! ;) Vaaleansinistä vauva-arkea teille!! Mitäs sukupuolta ne teidän muut lapset olikaan?

Palailen myöhemmin vielä muiden kommenttien kanssa!!

Mellu

Vierailija
46/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä työhaastattelusta... aika kummallistahan se onkin...

Teimme asuntokaupat noin kuukausi sitten ja tarkoituksena on päästä muuttamaan marraskuun alussa upo uuteen rivariasuntoon pääkaupunkiseudulle. Siispä tässä täytyy vähän yrittää pedata omia työkuvioita, sillä muuten äitiyslomani loputtua joudun ajamaan reilusti yli tunnin työmatkaa nykyiseen työpaikkaani. Aika hauskaa on ollut se, että sain kuin sainkin 2 haastattelukutsua, vaikka selkeästi hakemuksissa ilmoitin, etten ole käytettävissä kuin aikaisintaan tammikuussa 2007 tämän juuri alkaneen äitiysloman vuoksi. Noh, enpä minä elättele liikaa toiveita, mutta pidänpähän itseäni vireystilassa käymällä ainakin harjoittelemassa työhaastatteluissa ;-)

Että sellaista... hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
47/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,että kaikki meni hyvin =)

Meillä kuopus sain ilmeisesti junasta jonkun pöpön ja on nyt kipeenä,eilen ripuloi ja oksensi (eilinen viestikin jäi vähän kesken,kun herra alkoi örkkiä alhaalla...) Nyt on vaan maha löysällä ja kuumetta on ihan reippaasti.Mutta onneks ei enää oksenna ja sai äsken hiukan syötyäkin.

Hehee,soitin äsken sen sokerirasituksen tulokset...En meinaa uskoa,että kirkkaasti meni läpi (4,7/7,5/4,7) Olisko ne omega kolmoset sit kuitenkin vaikuttamassa,viimeks silloin syksyllä kävin rv 10 rasituksessa ja kärysin jo silloin.

Jeps,nyt näyttäis olevan TAAS pyllypyykkiä...pitää siis mennä.

Sari,pesue ja pikkuheppu 14+1

Vierailija
48/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronjalle kanssa onnittelut hienoista kuulumisista!

Omaan napaan ei uutta, taas täyttyi yksi viikko.

Riax rv 33+0 ja Reiska

Vierailija
49/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan piiiitkään aikaan käynyt mutta terveisiä täältä vauva-arjesta!

Meillä poika syntyi 9.1.2006 eli ens viikolla 2kk. Poika on ollut oikea enkeli! Ei mitään vaivaa ole ollut, mitä nyt joskus pierut vääntää itkemään. Yöllä nukkuu 3-4h eka ja sit 2h välein syödään. Nykyään 3-4 kertaa yössä. Ihan mukavasti mielestäni, vaikka kaipaankin kokonaan läpinukuttuja öitä...

Nyt on sit alkanut raivota rinnalla ja herää kerran yössä itkemään ilmeisesti mahaansa (?). Tai nyt parina yönä. Katotaan millon se loppuu... Oon yrittänyt ottaa rauhallisesti ja ettii tietoa imetyssivuilta. Täysimetyksellä mennään niin on maidon riittävyys käynyt mielessä monesti. Hyvin on poika kasvanut, 1kk:n neuvolassa painoa oli tullut melkein kilo ja pituutta huimat 7cm!! Eli tänne asti maito on riittänyt. Tilasin kyllä mammateetä kokeeksi.

Juu mutta nyt poika kutsuu!

Terkkuja kaikille ja jaksamista joskus vaikeankin vauva-arjen keskelle!

Nautitaan äistä meidän kultaakin kalliimmista nyyteistä :) Ja niistä vauva-mahoista!!

toivottelee Rouva ja poika kohta 2kk

Vierailija
50/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ehdin pinoutua. Olen kyllä lukenut juttujanne.

Neten tilannetta olen jännittänyt minäkin. Onnea huisisti! Ihan kylmät väreet kulkevat kun ajattelen. Onnea vauva-arkeen ja ihanasta pikkumiehestä!

Jännä tuo jossittelu. Kun mietin, huomaan, että olen tainnut lakata jossittelemasta. Luotan jostakin käsittämättömästä syystä siihen, että kyllä sieltä ulos tullaan, hengissä ja hyvissä voimissa. Se, onko kaikki täysin hyvin, on sitten jos:sin takana. Tosin km-raskaudessa puhuin kokoajan, että jos ja katsotaan nyt. Nyt olen ollut alusta alkaen kun-linjalla. : )

Wilkunako siis työhaastatteluun. Jännää, sillä meillä täällä haetaan minulle tuuraajaa : ) tilanne onkin vähän eri.

Mukavaa lomaa Neronja sinulle. Yhä vielä jaksan ihastella noita mahtavia viikkojasi.

Minä ostin lentotukisukat myös. Suonikohjuja ei toistaiseksi ole ollut, mutta jonkinasteista turvotusta kyllä. Hankalinta on punkea jalkaan niitä sukkia : ) se onkin hauska noiden jumppien kanssa. Muuten kaikki menee mallikkaasti, vauhdikkaasti ja kuten ennenkin, mutta kumartelut ja lattialta nousut ja sinne menot ovat varmasti jo säälittävää katseltavaa. Suurin haaste onkin saada kengät ja sukat jalkaan ennen jumppaa. Ajattelin vielä kuitenkin kuukauden yrittää samaan tahtia kuin aiemminkin. Katsotaan mitä lääkäri sanoo kahden viikon päästä.

Tukisukkahousuja mietin minäkin, mutta vaikuttavat inhottavilta jo ajatuksena joten jos tarvetta on, ostan sitten stay up:it.

Ai niin. Tiistaina on aika Brunolle 3D-ultraan. Jännää. Saa nähdä papua tarkemmin. Ja jospa kasvokuvankin saisi :-D Toivottavasti rakenteet, elimet, virtaukset sun muut ovat kunnossa. ja jolleivät ole, niiden kanssa sitten on vian elettävä. Ja sukupuolikin selviää. Vinkun kuvauksen perusteella näkyy huisia juttuja. Aika ajoittuu viikolle 25+4.

Kävin eilen uudessa Kampissa ja siellä on yksi kerros pelkästään lastenvaatekauppoja ja lelukauppoja! Ihania pikkuisia juttuja ja se oli ihanaa, että siellä oli se PO.P (www.polarnopyret.fi) ja tosi kivoja, ei pastellisävyisiä, ei sukupuolisidonnaisia raikkaita perusvaatteita kohtuuhintaan. Ostin pipon ja hihattoman bodyn : )

Rouvalle terveisiä vauva-arkeen. Jestas miten 2kk onkin kulunut nopeasti. Mukavia ja nautinnollisia vauvapäiviä.

Omaan napaan ei ihmeempää. Tiistaina siis Bruno. Masu on jo oikein kunnon raskausmaha ja kumartelut ovat ähkymistä. Pahoinvointi nostaa välillä päätään. Tänäänkin ehdin juuri töissä takin riisua ja koneen törkätä päälle kun jo vessaa sai mennä tervehtimään. Hitto, kun tämä on kurjaa. Vähintään kerran viikossa, joskus kolmastikin saan aamut moikkailla arabialaista. Ööh! Se on onneksi sillä ohi, mutta saisi olla ohi muutenkin tuo ällö olo ja oksentaminen.

Uusi ilot ovat röyhtäilyt. Kun en oikein mitään tykkää juoda, olen näin raskausaikana keksinyt Spriten, ja sekös vasta kuplii. Kurjaa. Pitäisi jättää juomatta. Mutta on sitä kiva juoda joskus muutakin kuin vain vettä kun en oikein mehuja, teetä tms. juo.

Tänään on työmeno illalla ja pitää lähteä tästä kotiin laittautumaan. Olisi kiva näyttää hiukan hehkeältä, mutta saapa nähdä mitä päälleni pistän ja missä meikkini edes ovat. Olen nimittäin lakannut meikkaamasta aamuisin jollei ole ulkopuolisia palavereja, sillä kun tuo oksentelu ei tee meikille niin kovin hyvää, kun silmät valuvat ja kaikkea. Ja säästyypä aikaakin kun ei meikkaa : )

Nyt ajattelin, että voisi viettää pitkääkin iltaa jos vain jaksan. Kun aika rennosta tilaisuudesta on kuitenkin kyse ja yhteistyökumppanitkin ovat kaikki tuttuja. Että jospa ihan yökerhoon. Hui! Saapa nähdä jaksanko ja jos on hurjasti tupakansavua tms, taidan lähteä kotiin.

Iloista viikonloppua kaikille ex-haahuille.

Aapeli ja papu 25+0 (wou!)

Vierailija
51/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pikkuisesta pojasta! Samaa kyytiä meni mullakin synnytys, niinkuin aiemmin mainitsinkin ja se oksitosiini tipan jälkeen varsinkin.. Mutta oli nopeasti ohikin!

Mulla alkoi hiihtoloma, no olin jo eilen ja tänään saikulla, kun selkä kramppas, mutta onneks se nyt jo helpottaa.. Eikun masua kasvattelen ja mietin et millon menisin neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä.. Sitä myös mietin, et onko jo ollut liikkeitä vai ilmaa mahassa kun välillä tuntuu siltä ihan kun joku siellä koputtelis :) Huomenna äidin 50-vuotiset, niitä ollaankin siskon kanssa jo kauemmin järjestelty, toivottavasti menevät hyvin :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

peebee tasan 11

Vierailija
52/63 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilkuna, hienoa, että kaksi haastattelukutsua kuitenkin tuli. Toivottavasti jommasta kummasta tärppää, niin olis tulevaisuuden asiat kunnossa!!!

Riax, kiitos onnitteluista. Kaikki onnittelut todella lämmittää mieltä, kun kuitenkin on niin isoista asioista kysymys :-).

Aapeli, minusta oli tosiaan ne tukisukkahousut tosi epämiellyttävät. Monta kertaa päivässä kun joutui vessassa kulkemaan ja joka ikinen kerta se sukkahousujen kiskominen ylös. Ja jos niitä ei kiskonut ihan kunnolla, niin jo kohta lököttivät. En tykännyt niistä missään vaiheessa, vaikka kyllä nekin tietysti helpotti sitä jomotusta, jota suonikohjut aiheuttaa.

Voin vaan kuvitella, miten innolla odotat ultraa. Onnea sinne!!! Ikävää, että sulla on vieläkin tuota pahoinvointia. Mukavaa iltaa sinulle!

Peebee, yritähän parannella selkääsi ja viettäkää rattoisat 50-vuotissynttärit!

ON: Paleleeko teitä muita pihalla? Siis kun mä en kerta kaikkiaan tarkene olla ulkona. Nytkin kaupunkireissulla oli pakkasta -12 ja tuntui, että on vähintäänkin -20. Hesburgerissa paleli, kun nurkan takana oli kaupan ulko-ovi. Kaupassa paleli " kylmähyllyjen" luona, piti ihan hanskat panna käteen. Tämän palelun on varmaan pakko johtua tuosta alhaisesta hemoglobiinista ja väsymyksestä. Ostinkin tänään Obsidania (juu ja 2 pakettia verilettuja), että saisin veriarvot kohoamaan.

Tänään mietin sitä, että tämä raskaus tuntuu melkein kuin ihka ensimmäiseltä. Tuntuu, että sitä on melkein kuin Liisa Ihmemaassa, kun kerrankin (siis monen epäonnistumisen jälkeen, kuten tiedätte) on elävä vauva masussa kasvamassa. Haaveilen jo siitä, että pääsisin niin pitkälle, että vauva oikein kunnolla möyrii masussa ja kohoumia tulee milloin minnekin. Kuinka onnellinen niistä sitten olisikaan *haaveilee*.

Tänään näytin tämän nykyisen vauvan ja noitten jo syntyneitten ultrakuvia tytöille. Hämmästelin itsekin, miten epäselviä ne aiemmat np-ultrakuvat oli verrattuna tähän jonka nyt sain mukaani ja mitä siinä ruudulla sain katsella (tosin en enää muista miltä aiemmat np-ultrat on ruudulla näyttäneet). Liekö sitten ultraäänilaitteet niin paljon parantuneet tässä välillä. Meidän kakkosesta saatiin samanlainen sivuprofiilikuva kuin tästä nykyisestä masukista, mutta se oli kylläkin jo rakenneultrassa rv25. Kaupunkireissulla ajettiin sairaalan ohi, niin poika sanoi, että tuolla se meidän vauva sitten syntyy. No, toivottavasti!

Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

neronja rv14+0

Vierailija
53/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulokkaasta! On se vaan niin ihanaa joka kerta kun ex-haahuille syntyy vauva, kyyneleet silmissä minä täällä vauvauutisia aina luen :´)

Aapeli kertoi kuinka maha alkaa jo tuntua, mulla tuo tunne on tullut vasta ihan viime viikoilla. Tai siis onhan mulla maha pömpöttänyt jo pitkään, mutta se ei ole ollut pahemmin tiellä. Mutta nyt tuo alkaa jo vaikuttamaan olemiseen! Tuntuu että kokoajan tiputan jotakin lattialle, ja ylöspoimiminen on NIIN hankalaa että välillä oikein tuskastuttaa. Puuskutan ja huohotan, ja kävelen kuin ankka :) Ja maha kasvaa toivottavasti vielä melkein pari KUUKAUTTA! Mutta ihanaa tää on. Kyllä nuo möyrimiset vaan tuntuvat niin uskomattomille, ja kun se pylly jostain työntyy ulospäin, niin joka kerta se herkistää. Miten sitä pikkuista voikin näin paljon jo rakastaa vaikka ei olla edes vielä tavattukaan... Kovasti jo haikalen että olisi jo toukokuu ja saisin hänet syliin siliteltäväksi ja suukoteltavaksi!

Töitä ois jäljellä vielä kaksi viikkoa ja kolme päivää! Tasan kolmen viikon kuluttua on eka äippälomapäivä, mutta jossakin vaiheessa ennen sitä pidän vielä pari lomapäivää, joten aika vähiin nuo työpäivät ovat käyneet! Nyt jo pohdin miten saan aikani kulumaan sitten kun työt on ohi, ja istun yksin kotosalla odottelemassa vauvan saapumista :) Kun olen aika paljon laitellut tavaroita valmiiksikin jo. No, eiköhän aika jotenkin kulu!

Koko porukalle oikein mukavaa viikonloppua!

joanna rv 31+3

Vierailija
54/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä tuli mieleen, että minnekäs wbm on kadonnut? Olis kiva lukea sinunkin kuulumisiasi ja saada " kuittaus" , että kaikki on edelleen kunnossa! Petjustakaan ei ole pitkään aikaa kuulunut mitään. Toivottavasti kaikki hyvin, kuten varmaan onkin.

Täällä oli tunti sitten pakkasta -25. Eipä tekisi mieli ulos lähteä, mutta pakko olis hakea uuniin puita. Sen verran on pakko tareta nokkansa ulos pistää ;-). Viime yönä tulikin nukuttua pari tuntia pitempään kuin normaalisti. Iltaisin aina tuntuukin, että alkaa ihan heikottaa, johtuen väsymyksestä ja huonosta hemoglobiinista. Täytyykin kohta taas nauttia verilettuateria. En viitsi kylläkään ihan tolkuttomasti noita lettuja syödä, koska tuskin sekään ihan viisasta on, mutta otetaan nyt näin aluksi, että tosiaan saisi sitä hb:tä vähän ylöspäin.

Aurinkoista päivää kaikille!

neronja rv14+1

Vierailija
55/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronja:mulla on ihan sama tunne,ihan kuin olis eka kertaa pappia kyydissä ;) Jotenkin kaikki tuntuu jotenkin ihmeelliseltä.JA mulla on sentään takana " vaan" yks km ja edellisestä onnistuneesta raskaudesta ei mitenkään kauaa (kuopus täyttää heinäkuussa 2)Esim tänään aamulla kun heräsin,totesin siinä köllötellessäni,että mulle on yön aikana pulpahtanu ihan oikee ihana kiintee vauvapallo alamahalle =) Se oli jotenkin niin järisyttävä toteamus,että ei ikinä ennen.

Sari ja pikkuheppu 14+2

Vierailija
56/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terkut kaikille muille isomahaisille! Te ootte huuuuuurjan pitkällä jo monet! Tästähän tulee ihana vauvakevät haahuille!

Meillä menee loistavasti - juniori on 3kk ja esikoinen 3 vuotta. Ihanaa vaikka välillä väsyttävää tää lapsiperheen arki on!

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
57/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Nette pikku-prinssistä!! Tulehan kertomaan kuulumisia kun jaksat.

Itsellä myös hieman jännät paikat. Eilen oli kokoarvio, painoa kirpulla tällä hetkellä 2,8kg, toisella mittauksella 3,1kg, mutta hengitteli niin kovasti, että lääkäri sanoi sen johtuvan siitä. Kohdunsuun tilanne oli enemmän kuin valmis, 3cm auki ja 1cm kanavaa jäljellä! Sitä voi siis lähtö tulla koska vaan, tulisi vaan noita supistuksia kunnolla.

Tämä oli taas pikaviesti, kun pitää lähteä kaupoille!

Tiitiäinen ja kirppu 38+1

Vierailija
58/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkät pätkät, mutta johonkin viesti vaan katosi.

Vauva-arki on lähtenyt käyntiin kivasti, vauva haluaa olla sylissä ja vieressä ja on hurmannut koko perheen.

Mellu kyseli meidän lapsien sukupuolta, esikoinen 6v on tyttö ja keskimmäinen 3,5 v poika, joten ukkovalta on meidän perheessä, tosin meillä tyttö laski koirat ja kissat mukaan, niin sit tytöt vie voiton 5-4.

Vielä haluan kiittää teitä kaikkia tästä ajasta, jonka sain palstailla kanssanne, teistä on ollut korvaamaton tuki ja turva koko odotusajan, ihan ikävä tulee teitä jokaista, onneksi kohta tavataan vauvapalstalla jo monen kanssa.

Turvallista masun kasvatus aikaa teille ja iloista kevään odotusta

T:Nette ja TitteliTom 4 pv (meidän 3,5 v keksimä nimi pikkuveikalle)

Vierailija
59/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä päivästä tulee itsenikin osalta kunnon ulkoilupäivä ;-). Kun kävin puita hakemassa uunin lämmitystä varten, huomasin, että eihän minua nyt palelekaan ja kävinpä sitten ihan ex-tempore rivakalla kävelylenkillä. Pojan kanssa olin vähän mäenlaskussa ja sitten lähdin koko poppoon kanssa jäälle ja tytötkin (kuopusta vaille) kävivät ekaa kertaa tälle talvelle luistimilla ja sehän onnistuikin jo huomattavasti paremmin kuin viime talvena. Nyt sitten kotiin tullessa alkoi jo vähän tuntua, ettei ookaan enää niin lämmin. Kai sitten johtuu siitä, että silmäluomet alkaa tuntua vähän raskailta eli pikkutorkut olis paikallaan. Poika ja vanhin tyttö lähtivät vielä hiihtämään, joten heillä ainakin on oikein kunnon hiihtolomameininki. Isukki on onneksi jaksanut ahkerasti kuljettaa poikaa luistelemassa ja samalla tytötkin olleet muuten vaan mukana.

Tiitiäiselle tsemppiä viimeisiin hetkiin. Onkohan sinun vuorosi seuraavana? Jännää.

Netelle edelleen ihania hetkiä sinne kotiin :-).

neronja rv14+1

Vierailija
60/63 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Neten perheelle <3 sydämelliset onnittelut poijjaasta! Vihdoinkin se suurin ja arvokkain on sylissä!

Ja neronjalle ihan hirmu isot rutistukset hyvistä ultrauksista!Voi että on mainio juttu! Kaikki me " tutut" ollaan ja odotellaan,Tohon JOS kysymykseen sen verran että viljelin sitä niin että mieskin hermostui.. :/ Mutta se väheni radikaalisti rakenneultran jälkeen ja nyt sitä on käytetty ani harvoin vaikka vieläkin tulee paniikki kohtauksia jos vauva liian hiljaa puoli päivää tai jotain muuta joka saa mut takajaloilleen..Nyt tosin helpottaa kaikin puolin jos nyt syntyisi olisi jo mahkut saada terve vauveli 95%.Tää on kuule ihan oikeesti kuin ekaansa vartoisi, kaikkea kyttää ja kuulostelee ja hermoilee..Mutta oikein hyvää jaksuvaihetta sulle ja kiitos huhuilusta, mulla ihan hemmetin moinen kiiru töissä ja joku väsy vaihe päällä että jaksan vaan ja ainoastaan pakolliset kuviot.Yöt nukun ja kukun miten milloinkin, viime yönäkin valvoin 1.30-4.30 välisen ajan..Mulla aina loppuraskaus tekee noi unettomuudet :/. sitten päivät seikkaillaan zombiena..

Joannan kanssa pikkuhiljaa hiivitään lähemmäksi ja lähemmäksi toukokuuta, taisi siellä miikukokin olla.

kyllä tää aika menee pikkuhiljaa ja pian ollaan ihan tosi toimissa.Meillä mies onneksi sanoi kun manasin masu ikävää jo etukäteen että no, voithan vielä tulla raskaaksi..Eli, onneksi meillä ei vielä puhuttu mitään mihin se lapsilukumäärä raja vedetään..jotenkin nyt tuntuu omituiselta alkaa pikkuhiljaa miettimään ehkäisyäkin, kun ensin tekemällä väännetään lasta hormooneilla sun muilla..Eli siis karrikoidusti ja graavisti sanottuna, mikä minä NYT olen määräämään saako tulla lapsia vai ei kun niin kovasti ekaksi sitä tehtiin..Mitäköhän luonto nyt on mieltä??

omaa napaa; Neuvolassa kävin perjantaina ja paino edelleen 4 kilon kantturoissa..Eli ei nouse ei.Muut jutut ihan ok.vauveli jo raivotarjonnassa, ja supistukset muuttaneet mulla muotoaan, että supistaa ja sattuu samalla kohdunsuulle..kesto normi 30 sek, eli täytyypä tässä jossain vaiheessa pyytää kurkkas4emaan tonne alakertaan josko muutoksia on tapahtunut, vaikka eihän ne aina reagoi..

Sitten pakko tuulettaa..Me tehtiin sitä!!!pitkästä aikaa, molemmmat ihanan rentoina ja vapautuneena.Kyllä harvassa on kerrat olleetkin kun molempia hirvittänyt.Oli kuin ekaa kertaa kun mieskin kysyi ei kai vaan sattunut ;) mutta tällaisia peikkoja ne km;t meillä jätti.No ainahan voi muutoinkin toista huomioida, mutta itse kaipasin tuollaista vaikka toisaalta on pelottanut.Tänään onkin sitten ollut tralalei-meininki ;)Hih, on mullakin jutut..

Mutta kaikille joita en nyt huomioinut, niin kaikille tasapuolisesti hyvää jatkoa!!

petju

rv 30+ (jos joku olisi viime kesänä sanonut että keväällä olisi viikkoja nuinkin kerääntynyt olisin suuttunut ja motannut, kyllä se niin epätoivoista oli..Yksi yö luin päiväkirjaa noilta ajoilta, voi miten ahdistuneita me oltiin ja surullisia.. :``( Mutta näin ne aisat sitten järjestyi vaikka ei aina uskoa ollut..)