Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kyllä sulla tulee vanheneminen olemaan raskasta kun oot niin ulkonäkökeskeinen"

Vierailija
01.07.2016 |

Näin sanoi äitini.

Meikkaan kyllä, mutta tekeekö se minusta niin ulkonäkökeskeisen että vanheneminen tulee olemaan minulle raskasta? Onko meikkaaminen siis vain nuoria varten?
En mä meikkaa näyttääkseni nuorelta vaan koska haluan punoittavat finniarvet ja mustapäät piiloon. Silmänrajaukset ja ripsivärit laitan jotta silmäni korostuvat kasvoissa. Miten tästä voi päätellä, että vanheneminen tulee olemaan minulle raskasta?

Olen sitä mieltä että vanhat ja ryppyisetkin kasvot kaunistuvat kun ihonväri on tasainen ja silmät meikattu esiin. Miksi vanhenemisen takia pitäisi lopettaa meikkaaminen ja vain suostua olemaan ruma? Minä aion olla viehättävä hautaan asti, olinpa kuinka ryppyinen tahansa.

Kun ihminen uskoo itse itseensä, muutkin uskovat häneen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "suostua olemaan ruma"? Meinaatko että vain meikillä voi olla kaunis?

Jokainen näyttää hyvin ehostettuna kauniimmalta. Toki jotkut ovat kauniita ilmankin mutta se ei tarkoita ettei meikki tekisi vieläkin kauniimmaksi. Vähän rajausta silmiin niin luonnonkauniskin kaunistuu vain. En ole nähnyt ihmistä joka olisi rumentunut taidokkaan ja hillityn meikin takia.

Ja kun kysyit eikö voi olla kaunis ilman meikkiä niin vastaan että kyllä voi, mutta minä en kuulu heihin joten mielelläni meikkaan itseni sen näköiseksi, että peilikuva miellyttää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla