Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN KESTÅ ENÄÄ!! AIKUINEN SUKULAINEN YÖKYLÄSSÄ EIKÄ OSAA KÄYTTÄYTYÄ!

Vierailija
01.07.2016 |

Kyseessä on mieheni aikuinen lapsen lapsi. Minä olen siis 51 ja mies 63v ja hänellä on 21 vuotias lapsen lapsi, joka on siis mies tai poika.
Hän tuli toisesta kaupungista tänne tapaamaan äitiä ja muita sukulaisiaan.

Mies lupautui, että hän voi tulla meidän kanssa tänne mökille yöksi. Eikä mullakaan sitä muuten vastaan ollut kunnes huomasin hänen käytöksensä. Majoitimme hänet kyllä omaan mökkiin, mutta on ihan kokoajan meidän seurassa.

Syö kaikki ruuat ja eilen illalla näki kaapissa kaljaa ja oli heti, että kai minä nyt pari saan ottaa???

Kaikista ikävin ja noloin asia, kun miehemme kanssa harrastimme jonkin aikaa sitten tässä seksiä 😳, heräsimme siis varhain, mutta eikös vain tämä nimeltä mainitsemattoman herran hahmo vilahtanut välieteisessä. Oli tullut hakemaan jtn syötävää.

En tiedä huomasiko meidät vai ei tai näkikö edes sisälle mökkiin, mutta ei ainakaan ollut huomaavinaan vaan lähti vain hiljaa pois. Miten oikein kehtaa hyppiä kylässä tähän aikaa hereillä???

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä keski-ikäisen ämmän narinaa. Luulis aikaihmisen tajuavan että parikymppiset kollit syö ihan hirveesti ja niille pitää varata reilusti ruokaa.

Vierailija
22/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provonaattori voisit vaihtaa vähän tyyliäsi kirjoittaa. Liian tunnistettavaa kieltä, yksityiskohtaista ja jotenkin typerää "herran hahmo vilahti", haloo. Hyvät provot ovat ihan hyvää viihdettä, mutta tällaiset yritelmät ei. Ja kukaan 40+ ei käytä seksin yhteydessä hymiötä "😳". Olet varmaan noin 15-17-vuotias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan pakko harrastaa sitä seksiä, sinä yhtenä aamuna kun se vieras siellä mökillä on???

Ette jaksanu pidätellä homojanne huomis aamuun tai tähän iltaan???

Toivottavasti musta ei tuu tollasta vanhana!

Ihana typo tässä viestissä! :D

Jotta minkähänmoista seksiä mummu ja vaari harrastaa?

Vierailija
24/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä keski-ikäisen ämmän narinaa. Luulis aikaihmisen tajuavan että parikymppiset kollit syö ihan hirveesti ja niille pitää varata reilusti ruokaa.

Eipä lapsettomat vanhenevat naiset tuota ymmärrä. Eikä välttämättä edes ne, joilla on vain tyttölapsia.

Vierailija
25/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause oli paras...miten kehtaa olla hereillä tähän aikaan???!

Kukaan 51-vuotias ei kyllä käytä lyhennettä jtn

Vierailija
26/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on mieheni aikuinen lapsen lapsi. Minä olen siis 51 ja mies 63v ja hänellä on 21 vuotias lapsen lapsi, joka on siis mies tai poika.

Hän tuli toisesta kaupungista tänne tapaamaan äitiä ja muita sukulaisiaan.

Mies lupautui, että hän voi tulla meidän kanssa tänne mökille yöksi. Eikä mullakaan sitä muuten vastaan ollut kunnes huomasin hänen käytöksensä. Majoitimme hänet kyllä omaan mökkiin, mutta on ihan kokoajan meidän seurassa.

Syö kaikki ruuat ja eilen illalla näki kaapissa kaljaa ja oli heti, että kai minä nyt pari saan ottaa???

Kaikista ikävin ja noloin asia, kun miehemme kanssa harrastimme jonkin aikaa sitten tässä seksiä 😳, heräsimme siis varhain, mutta eikös vain tämä nimeltä mainitsemattoman herran hahmo vilahtanut välieteisessä. Oli tullut hakemaan jtn syötävää.

En tiedä huomasiko meidät vai ei tai näkikö edes sisälle mökkiin, mutta ei ainakaan ollut huomaavinaan vaan lähti vain hiljaa pois. Miten oikein kehtaa hyppiä kylässä tähän aikaa hereillä???

Aloittajako tässä ei nyt osaa käyttäytyä?

Vierailija
27/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko kenties voinut tiedottaa teidän "mökkiaikataulusta"? Heippalappu sinne mökin oveen, missä kaveri nukkui...

1. Hiljaisuus klo 21.00-8.00

2. Jos asiaa, koputa oveen kolme kertaa.

3. Aamupala klo 9.00-9.15

4. Olut 5.00euroa

5. Kysy lupa kaikkeen ensin....

Kokoomuslaisuus imeytyy perhe-elämään

Vierailija
28/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä nämä eroperheet ja uusien puolisoiden suhtautumunen toisen puolison lapsiin/lapsenlapsiin.

Jos olisit sen oikea mummo, niin hyysäisit sitä herkuilla ja et taatusti sekstaisi sen kylässä ollessa.

Kiakille voi tulla ero. Puoliso voi pimahtaa tai kuolla. Mutta nenlapset siinä kärsivät valtavasti, kun ei oo ehjiä koteja tai mummoloita.

Vierailija
29/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäviä nämä eroperheet ja uusien puolisoiden suhtautumunen toisen puolison lapsiin/lapsenlapsiin.

Jos olisit sen oikea mummo, niin hyysäisit sitä herkuilla ja et taatusti sekstaisi sen kylässä ollessa.

Kiakille voi tulla ero. Puoliso voi pimahtaa tai kuolla. Mutta nenlapset siinä kärsivät valtavasti, kun ei oo ehjiä koteja tai mummoloita.

Tällä palstalla osataan kyllä ottaa tilanteessa kuin tilanteessa ilo irti maahanmuuttajista ja ydinperheiden ylivertaisuudesta.

Vierailija
30/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin hyviin käytöstapoihin kuuluu se, että vieraalle tarjotaan ruuat ja kaljatkin, jos sellaista on.

Vierailija
31/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
32/32 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kun tulee sukulaisia, saavat ihan vapaasti käydä kaapilla. Itse kyllä osaan sanoa jos jotain ei saa ottaa. Esim. lapsille varatut namit tai puolison iltarahka. Muuten saa naamaan laittaa mitä löytää. Toki jos tiedän et kylään ois tulossa joku possu joka rohmuaa kaiken, nii ei mulla kaapissa paljoa olisi.

Ja ennen vieraita piilotan aina kalliimmat shampoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi