EN KESTÅ ENÄÄ!! AIKUINEN SUKULAINEN YÖKYLÄSSÄ EIKÄ OSAA KÄYTTÄYTYÄ!
Kyseessä on mieheni aikuinen lapsen lapsi. Minä olen siis 51 ja mies 63v ja hänellä on 21 vuotias lapsen lapsi, joka on siis mies tai poika.
Hän tuli toisesta kaupungista tänne tapaamaan äitiä ja muita sukulaisiaan.
Mies lupautui, että hän voi tulla meidän kanssa tänne mökille yöksi. Eikä mullakaan sitä muuten vastaan ollut kunnes huomasin hänen käytöksensä. Majoitimme hänet kyllä omaan mökkiin, mutta on ihan kokoajan meidän seurassa.
Syö kaikki ruuat ja eilen illalla näki kaapissa kaljaa ja oli heti, että kai minä nyt pari saan ottaa???
Kaikista ikävin ja noloin asia, kun miehemme kanssa harrastimme jonkin aikaa sitten tässä seksiä 😳, heräsimme siis varhain, mutta eikös vain tämä nimeltä mainitsemattoman herran hahmo vilahtanut välieteisessä. Oli tullut hakemaan jtn syötävää.
En tiedä huomasiko meidät vai ei tai näkikö edes sisälle mökkiin, mutta ei ainakaan ollut huomaavinaan vaan lähti vain hiljaa pois. Miten oikein kehtaa hyppiä kylässä tähän aikaa hereillä???
Kommentit (32)
Miten niim tähän aikaan? Kello on kahdeksan.
Jos se tulisi vasta kymmeneltä, olisi mäkätys, kun jolppi vaan nukkuu.
Ihan normaalia käydä katsomassa olisiko isäntäväki jo herännyt. Ja jos menee yhdeksi yöksi kylään ja yksinään, niin omat eväätkö sen ois pitänyt tuoda? Joku pullapitko tuossa kohtaa.
Olet rasittava ihminen Ap, imaisit energiaa huimasti jo yhdellä kirjoituksella.
Teillä oli liian vähän ruokaa. Noloa. Miksi ei voisi juoda paria olutta? Miksi ei saisi tulla aamupalalle, kun herää 7-8 aikaan?
Miehemme?
Olipa kyllä surkea viritelmä.
Eli isovanhemmat on majoittaneet lapsenlapsen eri mökkiin. Siis erilliseen keittiölliseen mökkiin?
Niin joo, sillon kyllä pitäis hoksia täyttää se oma jääkaappi.
Toki nyt AP ei jotenkaan tajua että vieras kyläilee nyt isovanhemmillaan ja on lähisukua ja poikanen taas... ei ehkä tajunnut ettei tän puolen isovanhemmat ole samanlaisia passaajia kuin toisen puolen ja olettavat että poika pysyy omissa ollissaan ja eväissään vierailun ajan.
Ei kai tuossa. Taitaa olla vähän väärinkäsitystä ilmassa.
Taisi käydä niin että poika on tullut mummolaan ja te olette antaneet majoituspaikan vieraalle. Että ollaan vähän eri tilanteissa molemmin puolin. Tod näk poikakin ihmettelee samaan aikaan et onpas kummaa touhua.
Olisitko kenties voinut tiedottaa teidän "mökkiaikataulusta"? Heippalappu sinne mökin oveen, missä kaveri nukkui...
1. Hiljaisuus klo 21.00-8.00
2. Jos asiaa, koputa oveen kolme kertaa.
3. Aamupala klo 9.00-9.15
4. Olut 5.00euroa
5. Kysy lupa kaikkeen ensin....
Mitä kamalaa tossa nyt on. Pitäiskö pojan kökkiä yksinään omassa mökissään eikö ole luonnollista että haluaa olla vaarinsa kanssa varsinki jos ei ole vähään aikaan nähny. Kaljan ottaminen on ok, hei se on miehesi lapsenlapsi. Laittakaa ovi kiinni jos sekstaatte ei kukaa oven läpi tuu
Oli ihan pakko harrastaa sitä seksiä, sinä yhtenä aamuna kun se vieras siellä mökillä on???
Ette jaksanu pidätellä homojanne huomis aamuun tai tähän iltaan???
Toivottavasti musta ei tuu tollasta vanhana!
Vierailija kirjoitti:
Olisitko kenties voinut tiedottaa teidän "mökkiaikataulusta"? Heippalappu sinne mökin oveen, missä kaveri nukkui...
4. Olut 5.00euroa
6. Isäsi panee uutta akkaa ovet auki yhdeksään saakka, joten pysy siellä mökissäsi. Oikeastaan parempi, ettet näyttäydy ollenkaan, vaan tilaat vaikka pitsan sinne mökkiin. Uusi akka on sen verran höpsähtänyt.
Mikä tässä on huonoa käytöstä?
Kysyi luvan oluen ottamiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4. Olut 5.00euroa
6. Isäsi panee uutta akkaa ovet auki yhdeksään saakka, joten pysy siellä mökissäsi. Oikeastaan parempi, ettet näyttäydy ollenkaan, vaan tilaat vaikka pitsan sinne mökkiin. Uusi akka on sen verran höpsähtänyt.
Eikun siis isoisän.
HYHYI, seksiä, noin vanhat ihmiset.
Minä,minä,minä ja mun kaljat ja vielä seksi sessionkin rohkeni keskeyttää.😂
Lapsenlapsi ei ole mikään miehesi "sukulainen", vaan osa perhettä, alenevassa polvessa.
Ap kuulostaa erehdyttävästi oman isoisäni nykyiseltä vaimolta... Ollaan tavattu viettää juhannukset porukalla (mun vanhemmat, täti perheineen, meidän perhe (minä,mies ja meidän 4 lasta) isoisän mökillä. Viedään mennessämme aina reilusti ruokaa ja juomaa kaikkien yhteiseen käyttöön. Laitan ruokaa, tiskaan ja siivoan sekä lähtiäisiksi siivoamme koko mökin sekä majoitusaitat. Mikä on lopputulos: me olemme rasittavia, hankalia ja vanhukset ovat aivan umpiuuvuksissa juhannuksen jälkeen. Olemme jo parina vuotena kyselleet että jaksatteko meitä varmasti, kyllä kyllä, tervetuloa ja ihanaa kun vietetään juhannusta yhdessä... Vaikka siis viimeisten kymmenen vuoden aikana joka juhannus on saatu kuulla kuinka on raskasta. Nyt sitten päätettiin että ei mennä juhannukseksi mökille niin mitäpä sanovat nämä... Suuttuivat meille.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsi ei ole mikään miehesi "sukulainen", vaan osa perhettä, alenevassa polvessa.
Eikä se ollut lapsenlapsi vaan lapsi, tämä aikuinen vieras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se ollut lapsenlapsi vaan lapsi, tämä aikuinen vieras.
Aloituksen mukaan oli kyllä lapsenlapsi...
Siis mä jo aattelin otsikosta että hurraa, löytyi vertaistukiketju. Meillä nimittäin vierailee eräs miehen sukulainen joka ei ihan oikeasti osaa käyttäytyä. Tossa aloituksessa ei mainittu ensimmäistäkään asiaa mistä itse hermostuisin.
Tässä sulle vähän huonoja käytöstapoja: roskiksen sijaan käytetty nuuskapussi lätätään sohvalle, otetaan jääkaapista nakkipaketista nakki, haukataan siitä pala ja laitetaan takaisin pakettiin, herätetään koko porukka kun tullaan kännissä mölyämään ja on hukattu avain joka sulle on annettu että pääset yöllä hiljaa baarista sohvalle nukkumaan, tuodaan tuntemattomia naisia sun kotiin kun olet itse nukkumassa, ei kiitä ruuasta, ei vedä vessaa... näin alkuun, lista on loputon.
Että se jos teidän vieras on kysynyt luvan saako juoda pari kaljaa, ei ole millään tasolla ongelma :D
Siis miten ei osaa käyttäytyä?