No minäpä se olen eksien suosiossa
Ensin yksi soitteli jotain kännitunteilupuheluita muutamaan otteeseen, joskus viime vuonna. Siitä kuukausi eteenpäin toinen eksä tekstasi pitkästi. Nyt joku kivikautinen eksä ilmestyi ihan puskista yhdessä nettimestassa :D En tajua yhtään, outoa että hänellä on edes pokkaa. Kaikkea sitä...
Kommentit (15)
No en minä yleensä näihin retkahda, aika yllättäen näitä aina ilmestyy ja saatan hieman repeillä epäuskoisena. Myönnän, että suostuisin ainakin tuon yhden tekstaajan kanssa treffeille, jos kutsu kävisi. Muut saavat olla ihan rauhassa :D
Minulla on pieni epäilys että olet seksikäs ja mahdollisesti myös seksuaalisesti aktiivinen nainen. Namnam
Samaa mieltä, taidat olla ns laatunainen
Mies
En koskaan polta siltoja takanani, en varsinkaan ihmisten kanssa, jotka ovat minulle olleet edes hetken tärkeitä. Niin ovat olleet entiset poika- ja miesystäväni. He ovat olleet järjestäin upeita ihmisiä ja siksi heidän kanssaan olinkin. Aika on kuitenkin mennyt suhteen ohi ja ero on tullut. Myös minun exäni ovat yrittäneet ottaa yhteyttä eron jälkeen ja toivoneet uutta mahdollisuutta, mutta en ole siihen enää lähtenyt. Ystävällisesti olen heidän kanssaan tämän asian läpi puhunut ja olemme ystäviä tästä eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, taidat olla ns laatunainen
Mies
Kieltämättä olen ulkoisesti suosiossa mutta myös todella rehellinen ja siitä kuullutkin joiltain. Onhan niitä muitakin plussia toki.
Anteeksi tarkoitan siis, että en tietenkään saa huomiota eikä kukaan ota minuun yhteyttä eikä kehu minua ihmisenä. Luoja tuota teidän katkeruuttanne! :D
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tarkoitan siis, että en tietenkään saa huomiota eikä kukaan ota minuun yhteyttä eikä kehu minua ihmisenä. Luoja tuota teidän katkeruuttanne! :D
Ei hätää. Noi alapeukutukset voit jättää omaan arvoonsa. Niitä ei yksikään heteromies ole laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. Noi alapeukutukset voit jättää omaan arvoonsa. Niitä ei yksikään heteromies ole laittanut.
Koko nuolisysteemi on ihan nolo ja lapsellinen, yleensä ignooraan sen kokonaan. Mutta kun myöntää, että eksien monikossa yhteydenottoihin on joitain monikossa syitä, ja kommentille laitetaan alanuolia... jotenkin se on niin sellaista oman paikan näyttämistä toiselle :D Olen valvonut yön, niin en osaa kirjoittaa. Mutta joka tapauksessa.
Minä olen aina ajatellut, että on normaalia että miehet vonkaavat takaisin eron jälkeen ja jopa yli 10 vuotta eron jälkeen. Minulla on 3 exää, joista jokainen vonkaa takaisin säännöllisesti. Enkä edes ole mikään 'laatunainen' vaan pyöreähkö, yli 40 vuotias introvertti. Sanon aina kohteliaasti että suhde oli aikoinaan kiva, mutta eroon päädyttiin syystä eikä uudelleen lämmityksessä ole järkeä. Ajattelen, että vonkaus johtuu hetkellisestä yksinäisyydestä ja vanhojen kivojen aikojen muistelusta eikä todellisesta yhteenpaluutoiveesta.
Se on vaan tää kevät ja kesä! Silloin miesten hormonit alkaa hyrrätä. Kaikkien eksät aktivoituvat😊
No haitanneeko tuo mitään? Mun kaikki eksät on fiksuja tapauksia ja suhteet niin loppuun kaluttuja, että tuskin mistään lämmittelystä on kyse. Vähän niinkuin sukulaisia. Kaikkien kanssa voisin viettää aikaa vaikka illallisen merkeissä menneitä muistellen. Eksistä yksi on, joka ei voi tulla mun kanssa samaan tilaan, koska jätin.
Öö niin mielestäni sanoin, että en hairahda yleensä eksiin. Tosin minun miesmakuni ei muutenkaan ole luokkaa panokone, joten... :)
Hahhah :D mua ei ole kukaan vongannut ikinä takaisin! :D Kaunis, seksikäs, fiksu ja huumorintajuinen olen kyllä. Ehkä luonne muuten niin paska sitten ;) Voi sua ap, onko vähän huono itsetunto kun tulit itseäsi tänne kehumaan?
Ja muitakin kirjoitti:
Hahhah :D mua ei ole kukaan vongannut ikinä takaisin! :D Kaunis, seksikäs, fiksu ja huumorintajuinen olen kyllä. Ehkä luonne muuten niin paska sitten ;) Voi sua ap, onko vähän huono itsetunto kun tulit itseäsi tänne kehumaan?
Eh... tulin tänne ihmettelemään asiaa :D olin satavarma, etten kuule hänestä enää ikinä mitään. Olen myöskin elänyt valheessa kaikki nämä vuodet, uskoen asiaan, joka ei olekaan niin. Positiivinen asia kylläkin on. Ja kiva etten sentään kuollut luullen omiani asian suhteen.
Itse olen myös ihmetellyt tätä toisten ihmisten tarvetta tarkistella exien tilannetta. Kyttäävätkö he mahdollista tilaisuutta päästä takaisin?? En tiedä.
Itselläni on ollut periaate, etten vanhoille jäljille palaa ja tästä olen pitänyt kiinni. Ei se vanha soppa lämmittämällä parane..
Olen saanut aika montakin yhteydenottoa vuosien takaa ja yrittänyt vastata mahdollisimman viileästi. Ihan hyvien tapojen puitteissa. Nyt mieheni on myös saanut entisiltä parisuhdekumppaneiltaan viestejä, mutta epäilen hänen sukulaisten olevan tässä taustalla. Kaveripiirissä ehkä annetaan kuva miehen kurjuudesta uuden kumppanin kanssa, joten nämä aktivoituvat sitten, kun ajattelevat mahdollisuuksia olevan..mutta eipä tuo ole vielä retkahtanut entiseen.