Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET meidän kuukausi lähestyy!!! (ma-ti)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista toi äityispolin toiminta. Mulle nimenomaan lääkäri viimeksi sanoi, että tuo pienikokoisuus on syy käynnistää synnytys, siis varsinkin kun viikot täynnä (täällä täysaikaiseksi lasketaan viikko 37+) ja jos vauvan paino ei enää kohdussa kasva.

Mulla kyllä olisi palanut hermot totaalisesti/palaa totaalisesti jos mua ruvetaan tolla tavalla hyppyyttämään polilla edestakaisin.

Onko muuten sun vauvasi pienipainoisuuteen löytynyt jokin lääketieteellinen syy? Mulla siis istukan ennenaikainen kalkkeuma/rappeuma?

Maisa rv36+3

Vierailija
42/45 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]se on sitten tasan kaksi viikkoa aikaa laskettuun!

kävin sitten kuitenkin hieronnassa - aamulla oli hyvä olo joten en perunut aikaa. ihan hyvältä tuntui (ja tuntuu ainakin vielä), eli ei alkanut nokka vuotaa sen aikana / jälkeen tai mitään supisteluja tms. ei ilmaantunut. kaiveli reippaasti alaselkää - lupasin ilmoittaa jos illalla tulee lähtö laitokselle;)

kiitti Pipsukka ja Minttulia vaununeuvoista. ajattelinkin ettei pieni keno haittaa, mutta en huomannut pohjan asentoa kaupassa niin olin jo viemässä vaunuja vaihtoon.

Pinja, miten kauan sulla on ollut paperit sisällä kelassa (siis ennenkuin kävit laittamassa asioihin vauhtia)? mulla on ollut nyt 6,5 vkoa, mutta kolme viikkoa sitten tuli päätös pakkauksesta, eli ottivat raha-asian myös silloin käsittelyn alle, saapi nähdä milloin tekevät sen päätöksen..

hyvää vikaa helmikuuta, huomenna sitten maaliskuu

:) Caddie ja Pirpana, rv 38+0[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyöritään vielä yhtenä kappaleena.Neuvola oli aamulla ja kaikki ok.Sf-mitta 34,paino ei ollut noussut eli nyt yhteensä noin 9 kg.

Valittelin että alapään luut on kipeät ja neuvolatäti vatsaa tunnustellessa sanoi että vauvan pää on TOSI alhaalla ja ettei varmaan mene enää kauan.Kyllähän se siellä kivasti painaa kävellessä mutta niin on tehnyt jo pari päivää...

Ei oikein uskalla eikä jaksa mennä mihinkään kauemmaksi joten pyöritään tytön kanssa kodin-ostarin-kirjaston-neuvolan väliä ja harrastellaan täällä kotona kaikenlaista.Tänään kylvettiin kukansiemeniä multaan...

Sairaalakassi on vihdoin pakattu ja kaikki muukin on valmista.Kohta alkaa sukulaiset ja kaverit varmaan soittelee ja kyselee vauvakuulumisia kun laskettu aika parin päivän päästä.

Jaksamista kaikille joilla tukalat oltavat,itse kun voin suht. hyvin vielä.

Pikkarainen 39+5

Vierailija
44/45 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ZIA kuullosti tutulta nuo sun agentti-/vakoojaunet... Mulla oli viime yönä myös joku mieletön takaa-ajo menossa ilman mahaa. Tosin muistan viime yöltä myös sen, että mulle laitettiin oksitosiinitippa synnytyksen käynnistämiseksi...

Omaan napaan ei mitään uutta. Se siitä lyhyesti. :) Joku kyseli painonnoususta ja sitähän mulla piisaa. Ekasta neuvolakäynnistä on nyt lisäystä tasan 20 kiloa... Ja tänäänkin oon vetänyt suklaata ja laskiaispullaa naamariin. Tää makeanhimo on ihan kamalaa. Mä olin tossa vuodenvaihteen jälkeen onnistuneesti karkkilakossa puolitoista kuukautta. Viikko sitten se vaan taas repesi ja olen alkanut ostaa karkkia ja suklaata. Tai lähinnä tuota suklaata. Ei kyllä tosiaankaan pitäisi, koska jossain vaiheessa tästä laardista on kuitenkin päästävä eroonkin.

Taidankin tästä lähteä saman tien kävelylle!

Hyviä vointeja kaikille! Josko ens yö toisi jollekin/joillekin lähdön synnärille! ;)

t: Hömppä ja masukki 38+4

Vierailija
45/45 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paperit ollu Kelassa jotakuin 12 vkoa, mutta työpaikka ilmoitti 6kk tulot helmikuun ekalla viikolla eli neljä viikkoa on Kelalla ollut kaikki tarvittava materiaali...eivät vaan ole tehneet mitään. Kyllä siellä kannattaa käydä kysymässä ihan naamatusten.

Painonnousua kyselty. Mulle tullut 12 kiloa. Ei taida enää tulla lisää, kun ei oikein ruoka maistu ja heti maha täynnä jos jotain syö.