Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
1181/1318 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kesällä päällä alushousut, shortsit, t-paita, sukat ja sandaalit kun kävin kaupassa. Siellä luokseni tuli nainen, joka sanoi kovalla äänellä, että "Ulos täältä! Julkisilla paikoilla ei saa alasti olla".

Suomessa saa kyllä olla. Ellei se herätä useammassa kuin yhdessä ihmisessä pahennusta. Alastomuus ei saa kuitenkaan sisältää seksuaalisia tekoja. Tosin tuo vaatemäärä ei ollut alastomuutta, eikä voi herättää pahennusta.

Vierailija
1182/1318 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko känniläisten aivoitukset? Olin pienessä ruokakaupassa illalla. 2 nuorta miestä oli juhlatuulella kaupassa. He mölysivät pelkäsin vähän (olen kohdannut paljon aggressioita kännikaloilta aiemmin). Yritin vältellä ja kiertää kauppaa aina sieltä missä he eivät ole. Sitten toinen kuitenkin sattui kohdalla. Hän alkoi laulamaan edessäni:

Miten kaunis on taivaan enkeli

On kutrinsa välkkyvän kultaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1318 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko känniläisten aivoitukset? Olin pienessä ruokakaupassa illalla. 2 nuorta miestä oli juhlatuulella kaupassa. He mölysivät pelkäsin vähän (olen kohdannut paljon aggressioita kännikaloilta aiemmin). Yritin vältellä ja kiertää kauppaa aina sieltä missä he eivät ole. Sitten toinen kuitenkin sattui kohdalla. Hän alkoi laulamaan edessäni:

Ihmettelen miksi kauppias tai myyjä ei koskaan puutu känniläisten mölyämiseen,karkottaa asiakkaat edes vartijalle tai poliisille eivät soita vaikka känniläiset viskois hyllystä tavaraa ihan munatonta toimintaa myyjiltä.

Vierailija
1184/1318 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kerran kun joku nainen puhui jotain hassua kieltä se oli kai siansaksaa vaikka Suomessa pitää puhua suomea. Hän sanoi jotain, että "mom and dad don't accept that I'm a lesbian, I understand them, but now I'd like to find a woman for myself".

Vierailija
1185/1318 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin kerran kun joku nainen puhui jotain hassua kieltä se oli kai siansaksaa vaikka Suomessa pitää puhua suomea. Hän sanoi jotain, että "mom and dad don't accept that I'm a lesbian, I understand them, but now I'd like to find a woman for myself".

Uskomattoman huono

Vierailija
1186/1318 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten näin kaupassa miehen, joka siis oli selvästi mies, paitsi että hänen sormenkyntensä oli lakattu violeteiksi. Tämä ihmetyttää minua yhä kun eiväthän miehet saa lakata kynsiään. Hänellä kun oli kuitenkin miehen vaatteet ja muutenkin hän oli ihan tavallisen miehen näköinen.

Kuka sanoi, ettei miehet saa lakata kynsiään. Onko joku laki tästä tai miksi väität näin?

Mä nään aika usein miehiä kynnet lakattuna mustiksi enimmäkseen. Kyllä mies saa lakata kynsiään jos haluaa siinä missä nainenkin. Piste. 

Esko Eerikäisellä on aina lakatut kynnet. Jospa hän näki Eskon.

OT, tiedän miehen jolle oli suositeltu kynsilakan käyttöä koska kynnet lohkeilivat...

Minä olen nähnyt useamman kerran miehen, jolla on hienot, pitkät ja lakatut kynnet (tosin tällä samalla miehellä on mekko päällä).

Vierailija
1187/1318 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kun olin menossa kotiin, niin vastaan tuli kaksi varmasti niin 13v tyttöä, jotka kummatkin työnsivät nuken rattaita ja ainakin toisella oli niissä jonkinlainen iso pehmolelu vauvana. Eihän leikkimiselle tietenkään yläikärajaa ole, mutta ihmettelin vain, että eivätkö heitä haitannut, että toiset nuoret varmasti kiusaavat sen ikäisiä lapsia, jotka leikkivät niin avoimesti? Siinä kun kulki läheisen yläkoulun oppilaita, koska koulu oli loppunut ja sieltä suunnalta hekin olivat luultavasti tulossa reput selässä ja pehmolelut rattaissa

Vierailija
1188/1318 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten näin kaupassa miehen, joka siis oli selvästi mies, paitsi että hänen sormenkyntensä oli lakattu violeteiksi. Tämä ihmetyttää minua yhä kun eiväthän miehet saa lakata kynsiään. Hänellä kun oli kuitenkin miehen vaatteet ja muutenkin hän oli ihan tavallisen miehen näköinen.

Kuka sanoi, ettei miehet saa lakata kynsiään. Onko joku laki tästä tai miksi väität näin?

Mä nään aika usein miehiä kynnet lakattuna mustiksi enimmäkseen. Kyllä mies saa lakata kynsiään jos haluaa siinä missä nainenkin. Piste. 

Esko Eerikäisellä on aina lakatut kynnet. Jospa hän näki Eskon.

OT, tiedän miehen jolle oli suositeltu kynsilakan käyttöä koska kynnet lohkeilivat...

Minä olen nähnyt useamman kerran miehen, jolla on hienot, pitkät ja lakatut kynnet (tosin tällä samalla miehellä on mekko päällä).

Meillä päin puolestaan asustelee nuori mies, joka käyttää naisten korkeakorkoisia nahkasaapikkaita. Muuten ihan miehen näköinen ja miesten vaatteisiin pukeutunut heppu, mutta kengissä 12 cm kapeat korot, joilla sipsuttelee menemään.

Vierailija
1189/1318 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin kun ihmisillä ei vielä kaikilla ollut kotona nettiä ja kirjastossa oli sellainen nettipiste, ringissä ne koneet. Pullea nuorehko mies oli koneella ja musta sateenvarjo auki, ettei kukaan nähnyt mitä hän katsoi.

Aamulla töihin mennessä Töölössä hotellin kohdalla suojatiellä käveli mies siisti puku päällä mutta paljain jaloin. Samoihin aikoihin Etu-Töölössä oli joku viuhahtelija, useasti aamuisin ilman rihman kiertämää juoksenteli kaduilla. Taisin kerran vilaukselta nähdä, kun niin vahva mielikuva. Työkaveri ainakin näki.

Paikallisjunassa vastapäätä siisti mies luki iltalehteä ja alkoi karjua kovaan ääneen yleisluontoisia solvauksia. (Ehkä tällä oli se kiroilusyndrooma). Kerran kävelimme sunnuntai-iltapäivänä rauhallisesti kohti ratikkapysäkkiä kun ratikkaa ei vielä näkynyt tulevan, takaamme tuli siistin näköinen mies joka huusi aivan hermoraunioina: Ettekö nyt voi väistää! tms. (vrt. Tukholmassa ja Pariisissa OHITSE menneet miehet ovat sanoneet FÖRLÅT ja PARDON ihan vaan, kun ovat kehdanneet ohittaa, ei ollut ahdasta edes).

Helsingissä näkee kaikenlaista, tässä ei varmaan ollut edes omituisimmat, eikä vaarallisia, mutta onneksi muutin pois ja kuljen nykyään omalla autolla. 

Vierailija
1190/1318 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupassa ollessani alkoi yllättäen kuulua todella kovaäänistä lapsen huutoa. Se oli jotenkin luonnotonta ja jatkui tauotta ainakin 15 minuuttia. Sitten kassalla oli pariskunta, joista mies työnsi ostoskäyrryjö ja nainen kantoi sylissään ainakin noin 5v tyttöä, joka roikkui siinä todella epämukavan näköisessä asennossa pää alaspäin ja rääkyi tauotta. Varmasti kyseessä oli erityislapsi, mutta miksi hän ei ollut vaikka pyörätuolissa, vaan roikkui äitinsä sylissä melkein kaksinkerroin? Taisi olla aika epämukava olo, kun piti niin huutaa kun.

Vierailija
1191/1318 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran bussissa noin 4-5v tyttö kysyi kovaäänisesti äidiltään, että "Imetkö sinä taas illalla isän pippeliä". Kyllä nauratti :-D .

Vierailija
1192/1318 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kirjoittaa vaikka Aku Ankka, jos oikeudessa vahvistat sen omaksi allekirjoituksesi. Allekirjoitus = puumerkki

Vierailija
1193/1318 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin asuu nainen joka muistuttaa hyvin paljon Johanna Tukiaista, pullea ylimeikattu blondi jolle alko maistuu. Kerran pysäytti minut alikulkutunnelissa suu veressä ja sönkötti "onko sulla pullonavaajaa", oli koettanut hampailla avata  viinipulloa. Toisella kertaa söi  kaupan pihassa  kissojen tonnikalaa. Niin ja sitten oli se kerta kun seisoi ruuhkabussissa pas""at vaaleansinisissä kolitsihousuissa, haisi kuin tunkio ja lauloi jotain vappumarssia keskellä elokuuta.

Vierailija
1194/1318 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hiukan huvitti kun olin apteekissa ja naispuolinen farmaseutti opasti ihmisiä vessapaperi takaa takin alta pitkällä roikkuen. Kiitti kovasti kun mainitsin siitä.

Vierailija
1195/1318 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kun olin menossa niin näin lähistöllä olevan talon pihassa henkilön, jolla oli päällä paksu talvitakki ja kengät, mutta ei housuja. Takaisin tullessa hän oli siellä taas tai vieläkin, oli ehkä ollut siellä koko sen ajan kun olin kaupassa. Mies hän ilmeisesti oli ja en sitten tiedä, että oliko hänellä takin alla alushousut. Toivottavasti oli, mutta kuka laittaa ulos päälle paksun talvitakin, mutta ei päällyshousuja marraskuussa? Lisäksi kyseessä oli julkinen paikka, koska ohi kulkee usein autoja ja jalkakäytävälläkin kävelee säännöllisesti ihmisiä.

Vierailija
1196/1318 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella kun siellä sydän syrjälläsi olet pakoillut tyyppejä ja sitten saitkin moisen serenadin 🤣

Vierailija
1197/1318 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 1990-luvulla olin tulossa äidin kanssa kaupasta ja sinne oli tulossa kolme humalassa olevaa alkoholistimiestä, joista kaksi työnsi kolmatta kottikärryissä. Ilmeisesti heiltä oli kalja lopussa ja he olivat menossa ostamaan sitä lisää. Lapsena se nauratti, mutta nyt säälittää varsinkin se kärryissä istuva mies. Hän oli niin humalassa, että ei pystynyt enää kävelemään, mutta lisää kaljaa oli saatava.

Vierailija
1198/1318 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs jo nyt edesmennyt kupletti tähti kertoi vitsin. ammattilainen kun saa jonkun tavallisenkin vitsin äänenpainoillaan kymmenen kertaa paremmaksi kuin jos mä kertoisin sen.

Vierailija
1199/1318 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kassalla. Edellinen, noin 60v nainen tuijotti kassaa, siis tuijottamalla tuijotti. Ei pakannut ruokaostoksia vaikka olisi samalla kerennyt, niitä oli paljon. Sitten kun itse olin maksamassa kävi tuijottamaan mua. Kävelin ohitse toiselle puolelle pakkaamaan omia niin ohittaessani tönäisi ihan kunnolla! Ihme etten kaatunut! Päästin kyllä vingahduksen mutta ainakaan kassa ei nähnyt. Tai halunnut nähdä.

Tämän jälkeen muistin, että sama nainen oli jokunen aika sitten töninyt kärryillä jonossa esikoista, joka ei uskaltanut sanoa mulle siitä tapahtumahetkellä. Esikoinen siis seisoi mun takana.

Ehkä mielenterveysongelmia?

Vierailija
1200/1318 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee ohi aiheen, mutta tuli mieleen noista joidenkin kirjoittamista urbaanilegendoista, että onko teille koskaan käynyt niin, että olet kertonut jutun, mitä on oikeasti tapahtunut sinulle, ja myöhemmin joku kuulijoista on kertonut tarinan omanaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan